ادغام ابری چیست و چگونه می توان برای مشتریان خود به آن دست یافت, بیا سایت ایران

ادغام ابری چیست و چگونه می توان برای مشتریان خود به آن دست یافت

آیا ارائه دهنده خدمات مدیریت شده شما (MSP) برنامه یکپارچه سازی ابری و شناسایی مزایای بالقوه را دارد؟

گسترش داده ها در مشاغل با همه اشکال ، اندازه ها و بخش ها به این معنی است که رهبران تجاری دیگر نمی توانند اهمیت را نادیده بگیرند از ابر به زبان ساده ، ابر درباره پردازش داده ها و برنامه های کاربردی مقرون به صرفه و کارآمد است و اکنون نقش کلیدی در عملکرد اکثر مشاغل سراسر جهان دارد.

اتصال سیستم های متفاوت به ابر هم همینطور برنامه های کاربردی مختلف و پایگاه های داده باید برای ایجاد حداکثر عملکرد برای کاربران یکپارچه شوند.

حتی ابزارهایی که برای همکاری با یکدیگر از طریق API یا ادغام های بومی ساخته می شوند باید به درستی تنظیم و پیکربندی شوند. “” readability = “10”>

با این حال ، از طریق یکپارچه سازی ابری ، مزایا و پیشرفت های متنوعی را می توان حتی کوچکترین یا ساده ترین مشاغل تشخیص داد.

ادغام ابر چیست؟

یکپارچه سازی ابر سیستم ها ، برنامه های کاربردی ، پایگاه های داده و اجزای شبکه مبتنی بر ابر را برای ساده سازی داده ها و فرآیندهای یک تجارت ترکیب می کند.

از طریق ادغام ابری ، کسب و کارها از مزایای زیادی برخوردارند:

  • انعطاف پذیری در اشتراک گذاری ، ذخیره و دسترسی به داده ها.
  • مقیاس پذیری سریع و چابکی فوق العاده.
  • توانایی ادغام برنامه های ابری و زیرساخت ها و سیستم های داخلی.

هدف یکپارچه سازی ابری این است که همه دارایی ها و برنامه های متصل به صورت یکپارچه بدون ایجاد اصطکاک عمل کنند.

مانند سایر ادغام های تجاری ، افزایش کارایی و اثربخشی نتیجه مطلوب ادغام ابر است.

وحدت بخشیدن به منابع مختلف اطلاعات و برنامه های مختلف باید سیلوهای موجود در تجارت را شکسته ، بهره وری را افزایش داده و فرایندها را برای همه بهبود بخشد.

why clients need cloud integration

چرا مشتریان شما به ادغام ابری نیاز دارند

مشتریان شما به احتمال زیاد از نرم افزارهای بیشتری در تلاش برای رشد استفاده می کنند.

مقدار فزاینده ای از آن نرم افزار مبتنی بر ابر است و از طریق ابزار SaaS یا Software-as-a- ارائه می شود سرویس. از QuickBooks Online برای حسابداری تا Microsoft Office 365 برای بهره وری ، ابر به طور فزاینده ای در مشاغل کوچک و متوسط ​​در سراسر جهان حضور دارد.

اتوماسیون ابری و بهبود فرایندها باعث رشد چشمگیر مشاغل می شوند.

با این حال ، این استفاده از ابر بدون عوارض نمی آید. اکثر این خدمات مبتنی بر ابر بلافاصله یکپارچه نمی شوند .

علاوه بر این ، مقدار قابل توجهی از فناوری بدون ابر هنوز برای بسیاری از مشاغل استفاده می شود.

به عنوان مثال ، مشاغل با یک سرور پیش فرض که پرونده های تلفن قدیمی خود را در سیستم های تلفن که به زیرساخت های محکم متکی هستند نگهداری می کنند ، می توانند از ابر بسیار سود ببرند.

مشتریان شما برای کارآیی کسب و کار به ادغام ابری نیاز دارند .

هرچه این سیستم ها و مجموعه داده ها بتوانند با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشند ، تجارت آنها کارآمدتر خواهد بود. “

کارآیی منجر به رشد و پیشرفت کسب و کار می شود. مشاغلی که پیشرفت نمی کنند با خطر از دست دادن رقبا روبرو هستند.

اگر مشتریان شما از فناوری استفاده می کنند که در کل شبکه آنها یکپارچه نشده است ، کار بیشتری برای خود ایجاد می کنند و در نهایت ، کسب و کار خود را در معرض خطر قرار می دهند.

ادغام ابری به کسب و کار اجازه می دهد تا از پتانسیل کامل خود استفاده کند.

10 benefits of cloud integration infographic

10 مزیت ادغام ابری

در اینجا ده مزیت ادغام ابر برای مشتریان شما آمده است:

  1. قابلیت دسترسی به موبایل : یکپارچه سازی ابری امکان دسترسی به داده ها و برنامه های کاربردی از هر دستگاه متصل در هر زمان و هر مکان.
  2. کاهش هزینه ، بهبود ROI زیرساخت ابری معمولاً بصورت پرداختی انجام می شود و نیازی به هزینه های اولیه ندارد. مجوزهای SaaS اغلب می تواند به صورت ماهانه و برای هر کاربر پرداخت شود ، از هزینه های اولیه اولیه یا توافق نامه های مجوز شرکت جلوگیری شود.
  3. بهبود امنیت : داده ها و برنامه های مبتنی بر ابر اغلب پشتیبان گیری می شوند هرگونه نقض یا وقفه را به سرعت برطرف کنید. علاوه بر این ، ارائه دهندگان ابر و ناشران نرم افزاری امنیت فیزیکی زیرساخت ها و حداقل تا حدی امنیت برنامه ها را مدیریت می کنند.
  4. قابلیت اطمینان بالا : زیرساخت ابری قابلیت دسترسی بیشتر و قابلیت اطمینان نسبت به زیرساخت های سنتی این قابلیت اطمینان به این معنی است که وقفه در سرویس یا حتی کاهش سرعت برای افرادی که از ابر استفاده می کنند نادر است.
  5. کارآیی در ذخیره سازی داده ها: در بسیاری از سازمان ها ، داده های یکسان در چندین مکان ذخیره می شود به گاهی اوقات ، این به سادگی مصنوع گذر زمان و کار تکراری است. اعضای جدید تیم به یک شرکت ملحق می شوند ، دیگران می روند. در نتیجه ، داده های ذخیره شده در یک مکان راه خود را برای ذخیره در مکان دیگری نیز پیدا می کند. با یکپارچه سازی ابر ، داده ها به گونه ای همگام سازی می شوند که ذخیره سازی اضافی می تواند به گذشته تبدیل شود. این باعث صرفه جویی بیشتر در هزینه ها ، تخصیص منابع بهتر و محیط امن تر IT می شود.
  6. کاهش سیلوهای داده: ذخیره و استفاده از داده ها با یکپارچه سازی ابر کارآمدتر است. با تمام اطلاعات ذخیره شده در یک محیط ابری ، برنامه های کاربردی بیشتری می توانند با مجموعه داده های یکسان کار کرده و گردش کار و فرایندها را در سراسر سازمان بهبود بخشند. به عنوان مثال ، زمانی که همه داده ها در یک محیط قابل دسترسی باشند ، می توان یک مجموعه اطلاعات بین پشتیبانی مشتری و فروش را تجزیه کرد.
  7. قابلیت حمل: نیازهای زیرساخت ابری همراه با نیازهای سازمان تغییر می کند. به در حالی که امید است زیرساخت ابری شما در سالهای آینده به خوبی به شما خدمت کند ، گهگاه ، باید تغییراتی ایجاد شود. ادغام با ابر امکان استفاده بیشتر از برنامه و قابلیت انتقال داده را در مقایسه با استفاده از سرورهای داخلی یا مجهز به سرور فراهم می کند.
  8. نگهداری و مدیریت ساده: ارائه دهندگان خدمات IaaS ، PaaS و SaaS (در ادامه بیشتر توضیح داده می شود) زیرساخت ها و شبکه اساسی راه حل هایی را که ارائه می دهند ، مدیریت و نگهداری می کنند. مدیریت کامل به این معنی است که مشاغل ادغام شده با ابر صرفه جویی در هزینه را تشخیص می دهند ، منابع فنی را به دور از سرور و مدیریت شبکه اختصاص می دهند و به سمت شایستگی های اصلی سوق می دهند.
  9. ابزارهای بیشتر: ادغام ابر به معنی انتخاب از انتخاب محیط های مختلف ابر گرفته تا انتخاب برنامه های مختلف بومی ، خدمات و ارائه دهندگان راه حل نشان می دهد که ابر آینده فناوری است. به این ترتیب ، آیا شما به دنبال یک سیستم ERP جدید یا یک مکان امن برای پشتیبان گیری از داده ها هستید ، ابر بیشترین گزینه را برای توجه شما فراهم می کند.
  10. ادغام های آینده: همانطور که سازمان ها تصمیم می گیرند برنامه ها و نیازهای مختلف تکامل می یابد ، ادغام آینده ضروری خواهد بود. خوشبختانه ، این ابر با هدف یکپارچه سازی به صورت هدفمند ساخته شد. از ادغام بومی بین سیستم ها گرفته تا استفاده گسترده (و رو به رشد) از API ها و سرویس های خرد ، ابر تداوم ادغام سیستم ها را در طول زمان برای حداکثر کارایی ساده می کند.

ادغام ابری برای مشتریان

هنگامی که متوجه شدید چرا مشتریان شما ممکن است بخواهند با ابر و مزایای آن ادغام شوند ، مهم است که چگونه می توانید به چنین موفقیت آمیزی کمک کنید.

از ذخیره اطلاعات و پشتیبان گیری از برنامه های متصل به صورت کامل ، روش های متعددی برای کمک به مشتریان شما برای ادغام سیستم ها و ابزارهای لازم در ابر وجود دارد.

در اینجا سه ​​نوع رایج ترین ادغام ابر وجود دارد.

زیرساخت به عنوان یک سرویس

Infrastructure-as- a-Service (IaaS) نیاز به سخت افزار فیزیکی شما مانند سرورهای وب و سوئیچ های شبکه را برطرف می کند. IaaS به مشاغل اجازه می دهد تا بدون نیاز به مدیران سیستم خود یا کارشناسان فناوری اطلاعات ، حجم کار را مدیریت کنند.

IaaS مراقبت و تغذیه زیرساختی را در اختیار یک ارائه دهنده خدمات قابل اعتماد مانند کسب و کار شما قرار می دهد.

Platform-as-a-service

پلتفرم به عنوان سرویس (PaaS) IaaS را با گنجاندن ابر-یک قدم جلوتر می برد ابزارهای مبتنی بر این که تشخیص مزایای ابر را حتی آسان تر می کند.

از API ها و دروازه ها گرفته تا مخازن کد و یکپارچگی امنیتی ، PaaS به شرکت ها فرصت بیشتری می دهد تا بر کار تمرکز کنند در حالی که پیچیدگی ابر را به ارائه دهنده خدمات مدیریتی واگذار می کنند.

Software-as-a-Service

Software-as-a-Service (SaaS) نرم افزار را از طریق ابر با کلیه زیرساخت های لازم و مدیریت پلت فرم که توسط فروشنده یا ناشر انجام می شود.

مشتریان شما مزایای عملکردی و مالی استفاده از SaaS را تشخیص می دهند.

اطمینان از اینکه همه سیستمها به درستی تنظیم شده اند و با هم خوب کار می کنند ، هرگز یک کار ساده برای این ادغام ها نیست.

به عنوان ارائه دهنده خدمات مدیریت شده ، نقشی را که ایفا می کنید موفقیت مشتری بر این است که مطمئن شوید این سیستم های متفاوت همه با هم کار می کنند.

چگونه MSP ها به مشتریان با ادغام ابری کمک می کنند

یک سرویس مدیریت شده ارائه دهنده الکترونیکی می تواند به حذف برخی یا حتی همه تعهدات مدیریت ابر از مسئولیت مشتری ، پر کردن فاصله بین ارائه دهندگان SaaS ، IaaS ، یا PaaS و راه حل های کامل مشتری.

علاوه بر این ، ارائه دهنده خدمات مدیریت شده می تواند به انتقال داده ها کمک کند و مطمئن شود که همه ابزارهای مبتنی بر ابر کار می کنند در کنسرت ، بهترین ارزش و بالاترین عملکرد ممکن را ایجاد می کند. p class = “Paragraph__SParagraph-sc-1p2ggqg-0″> به عنوان ارائه دهنده خدمات مدیریت شده ، مشتریان شما احتمالاً از شما می خواهند که به ابر مهاجرت کرده و برنامه ها را مدرن کنید. تجربه و تخصص شما نیازی به مغایرت با حرکت به سمت ابر ندارد.

در عوض ، تیم شما می تواند نیرویی باشد که به موفقیت مهاجرت و ادغام ابر کمک می کند.

ادغام ابر برای مشتریان خدمات مدیریت شده شما

جابجایی مشتریان به ابر نه تنها باعث ایجاد حس تجاری نمی شود. همچنین صحیح است که سرمایه گذاری های فناوری خود را سرجای خود نگه داریم. معرفی ابر به مشتریان به این معنی است که چگونه می توان ابزارها و برنامه های خود را در ابر ادغام کرد.

وقتی در نظر می گیرید که چگونه ابر می تواند به نفع مشتریان و مشاغل شما باشد ، بر صرفه جویی در هزینه و بهبود کارایی که آنها متوجه خواهند شد تمرکز کنید. وقتی از طریق آن لنز نگاه کنید ، اثبات بازگشت سرمایه برای هر مشتری بسیار ساده تر خواهد بود.

اگر مشتاق هستید برنامه های بیشتری را برای مشتریان خود در ابر ادغام کنید ، تیم ما در Liquid Web می تواند به شما کمک کند. از استقرارهای VMware Private Cloud تا خدمات مهاجرت حرفه ای ، سالها تجربه ما در ارائه خدمات ارائه شده و ارائه دهندگان فناوری اطلاعات در ایجاد وب مایع شریکی که می توانید به او اعتماد کنید.

امروز با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه Liquid Web می تواند به مشتریان خدمات مدیریت شده شما کمک کند تا مزایای یکپارچه سازی ابر را تشخیص دهند.

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *