بازار یابی, بیا سایت ایران

به بازدیدکنندگان وب سایت بیشتری نیاز دارید؟ بازگشت به اصول اولیه

website_visitors چه شما تازه وارد این حوزه هستید و چه یک بازاریاب کهنه کار ، از نظر مفهومی می دانید که اولین قدم در هر استراتژی موفق داخلی ، جذب افراد غریبه برای بازدید از سایت شما است. اما در عمل عملی کردن آن می تواند سخت باشد. شما نگران بسیاری از موارد دیگر مانند بدست آوردن نتایج نهایی یا مطابق با آخرین روندهای بازاریابی هستید ، بنابراین فراموش کردن آن مرحله اولیه آسان است.

اما نباید بخش فراموش شده بازاریابی شما باشد. نکته اصلی در اولویت قرار دادن استراتژی بازاریابی این است که دیگر باور نکنید که ایجاد ترافیک غیرممکن است. افزایش ترافیک وب سایت و بازدیدکنندگان مانند بازی رولت نیست-روشهای مختلفی وجود دارد که افراد می توانند آن را انجام دهند. برای اطمینان از اینکه از این نکات مطلع هستید ، ما در پست زیر برخی از بهترین روش هایی که می توانید باعث ایجاد ترافیک در وب سایت خود شوید را بیان کرده ایم.

1) وب سایت خود را برای “جستجوگران”

بهینه کنید

به نظر شما وقتی عبارت “SEO” یا “بهینه سازی موتور جستجو” را می شنوید ، این بدان معناست که شما باید برای سایت خود بهینه سازی کنید؟ خوب ، من به شما یک راهنمایی می کنم: این موتورهای جستجو نیستند . در واقع ، وب سایت های بزرگ برای موتورهای جستجو بهینه نشده اند- آنها برای افرادی که از موتورهای جستجو استفاده می کنند بهینه شده است.

اما این یک خبر خوب است: موتورهای جستجو نیز سایت های بهینه شده برای جستجوگران را بهینه سازی کامل می دانند. بنابراین با بهینه سازی وب سایت خود برای افرادی که برای بازدید از آن بازدید می کنند ، دو پرنده را با یک سنگ می کشید و همزمان برای موتورهای جستجو نیز بهینه سازی می کنید.

بنابراین وقتی به ایجاد یک تجربه وب سایت که بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت شما جذب کند فکر می کنید ، مطمئن باشید که ابتدا در مورد خود جستجوگران فکر می کنید. آنها می خواهند چه چیزی را ببینند؟ آنها به دنبال چه چیزی هستند؟ چگونه می توانید بهترین خدمات را به آنها ارائه دهید؟ در صورت ایجاد وب سایت بهینه شده برای جستجوگران ، موتورهای جستجو دنبال می شوند.

2) با استفاده از کلمات کلیدی مناسب محتوا ایجاد کنید.

کلمات کلیدی شما مانند پل هستند. آنها به این دلیل هستند که جستجوگران ناشناس می توانند به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند. اما برای اینکه جستجوگران بتوانند آن پل ها را طی کنند و در واقع از سایت شما دیدن کنند ، باید به محتوای پشت لیست جستجو علاقه مند شوند.

بهترین راه برای اینکه بدانید این جستجوگران چه می خواهند این است که افراد خود را بشناسید – زیرا این افراد شما هستند که تلاش می کنید آنها را جذب کنید. کلمات کلیدی متمرکز بر مشکلاتی که افراد شما با آن روبرو هستند یا اهدافی که آنها امیدوارند به آنها برسند همان چیزی است که شما باید در مورد آن محتوا ایجاد کنید. چرا؟ زیرا مردم به طور فعال به دنبال راه حل هایی برای این مشکلات هستند. اگر محتوایی دارید که به حل مشکلات آنها کمک می کند ، جستجوگران سایت شما را پیدا کرده و از آن دیدن می کنند.

3) اطمینان حاصل کنید که سایت شما از لحاظ شناختی یک تجربه روان را ارائه می دهد.

تصور کنید که به دنبال یافتن وکیلی هستید که به شما در ثبت اختراع جدیدترین اختراع کمک کند. شما به Google سر می زنید و “وکیل ثبت اختراع بوستون MA” را در نوار جستجو تایپ می کنید.

قبل از کلیک روی “جستجو” ، توقف کنید. تصور می کنید وب سایت آن وکلای ثبت اختراع چگونه خواهد بود؟ تصویر موجود در سر شما احتمالاً یکی از سایتهای شلوغ و مجهز به رنگهای نئون و فونت های سرگرم کننده نیست. در عوض ، وقتی تصور می کنید که وب سایت وکلای ثبت اختراع خوب و قابل اعتماد چگونه به نظر می رسد ، احتمالاً از لحن خاموش ، فونت تمیزتر استفاده می کند و فرصت هایی را برای شما فراهم می کند تا خدمات مختلفی را که احتمالاً به ذهن می آید ، کاوش کنید.

مطمئناً ، پس از انجام تحقیقات خود ، وکیل ثبت اختراعی که در نهایت استخدام می کنید احتمالاً دارای وب سایتی است که بسیار شبیه به مفهوم شناختی اولیه شما در مورد این است که وب سایت وکیل خوب باید چگونه باشد.

این مفهوم به عنوان روان شناختی شناخته می شود: وب سایت هایی که ترافیک بیشتری را به خود جلب می کنند تمایل دارند تجربه ای مشابه ایده های بازدیدکنندگان در مورد ظاهر وب سایت ارائه دهند.

یک راه حل ساده برای بهبود تسلط شناختی سایت شما این است که در واقع از افراد خود (معمولاً مشتریان فعلی خود) بپرسید که انتظار دارند در سایتی مانند شما چه چیزی را ببینند. آنها انتظار چه سبک و قالب بندی را دارند؟ چه محتوایی باید در مرکز و مرکز باشد؟ سپس ، اگر وب سایت شما با خواسته های آنها مطابقت ندارد ، ممکن است وقت آن رسیده باشد که به دنبال استراتژی های بهینه سازی وب سایت دیگر باشید .

4) پست های وبلاگ را درباره موضوعاتی بنویسید که افراد نیاز به پاسخ دارند.

فقط صفحات وب سایت نیستند که می توانند به شما در جذب ترافیک به سایت شما کمک کنند – وبلاگ شما می تواند یکی از قدرتمندترین ابزارهایی باشد که برای به دست آوردن بازدیدکنندگان جدید دارید. همانطور که باید صفحات وب سایت خود را در مورد کلمات کلیدی مورد نظر خود بهینه سازی کنید ، باید با پست های وبلاگ خود نیز همین کار را انجام دهید. پرسش های متداول پرسونای شما چیست؟ مشکلاتی که آنها با آن روبرو هستند و در اینترنت به دنبال کمک هستند چیست؟ اینها موضوعات پست وبلاگ شما هستند.

پست های وبلاگی را که مربوط به افراد شما است بنویسید و به س theirالات آنها پاسخ دهید تا وقتی شخص شما این اصطلاحات را جستجو می کند ، سایت شما در مقابل آنها ظاهر شود. این امر نه تنها به حفظ ذهن وب سایت و کسب و کار شما در دفعه بعدی که جستجوگر به دنبال کمک است کمک می کند ، بلکه به ایجاد اعتماد با خریداران احتمالی شما نیز کمک می کند.

5) برای هر یک از کلیدواژه های مهم خود یک پست جداگانه ایجاد کنید.

ردپای کلمه کلیدی شما کمی شبیه رد پای کربن شما است ، مگر در اینترنت. ردپای کلمات کلیدی شما فهرست کلمات کلیدی است که وب سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بندی می کند – اساساً چقدر علامت بزرگی در اینترنت می گذارید. برخلاف رد پای کربن ، داشتن یک کلید واژه کلیدی بزرگ در واقع یک چیز بسیار خوب است! چرا؟ از آنجا که داشتن یک ردپای کلمات کلیدی بزرگ به این معنی است که وب سایت شما برای بسیاری از کلمات کلیدی مختلف رتبه بندی شده و مرتبط است – و هر یک از آن کلمات کلیدی فرصتی برای کشف وب سایت شما است.

از آنجا که هر پست وبلاگی که می نویسید توسط موتورهای جستجو به عنوان صفحه وب سایت شخصی خود مشاهده می شود ، هرچه پست های وبلاگ با کیفیت تری در مورد کلمات کلیدی که بیشترین ارتباط را با شخصیت شما دارند بنویسید ، شانس بیشتری برای رتبه بندی آن کلمات کلیدی دارید و در صفحات نتایج موتورهای جستجو نشان داده شود. پست های وبلاگ به رشد ردپای کلمات کلیدی شما و در نتیجه فرصت شما برای یافتن و جذب بازدیدکنندگان در سایت شما کمک می کند.

6) انتشار محتوای وبلاگ به طور منظم.

فقط وبلاگ نویسی در مورد کلمات کلیدی مرتبط با شخصیت شما کافی نیست: اگر می خواهید بازدیدکنندگان را به منظور جلب بازدیدکنندگان پایدار به سمت خود جذب کنید ، باید وبلاگ نویسی به طور مداوم را ادامه دهید.

در گزارش بازاریابی ورودی 2013 2013 ، دریافتیم که کسب و کارهایی که روزانه وبلاگ می نویسند تقریباً 70 درصد بیشتر از مشاغلی که فقط یک بار در ماه وبلاگ می نویسند احتمال بازگشت سرمایه مثبت را گزارش می کنند . برای شما این بدان معناست که وبلاگ نویسی به طور منظم می تواند مزایای بزرگی را ایجاد کند – مزایایی در قالب بازدیدکنندگان بیشتر ، مشتریان و حتی مشتریان.

وبلاگ نویسی به طور منظم به موتورهای جستجو دلیلی می دهد تا وب سایت شما را به طور منظم خزند – دوباره ، به شما فرصت بیشتری می دهد تا موتورهای جستجو صفحات شما را کشف کنند ، آنها را فهرست بندی کنند و آن صفحات را در نتایج موتورهای جستجو ارائه دهند. صفحات.

7) به سوالات مشتریان احتمالی در رسانه های اجتماعی با استفاده از محتوای وبلاگ پاسخ دهید.

آیا تا به حال دیده اید که شخصی در توییتر یا فیس بوک از شما مشاوره بخواهد؟ شاید آنها درخواست خود را برای پیشنهاد محل غذا خوردن در شهر خود توییت کرده اند یا سوالی در مورد مارک خمیردندان خود ارسال کرده اند. در مورد شخصی که در گروه LinkedIn که متعلق به آن هستید سوالی بپرسد چطور؟ به احتمال زیاد ، آنها را دیده اید … اما آیا به آنها پاسخ داده اید؟

اگر کسی همین س questionsالات را شخصاً از شما پرسید ، چه می کردید؟ آیا می خواهید راه بروید و وانمود کنید که هرگز آنها را نشنیده اید؟ نه – شما به آنها پاسخ می دهید! شما می توانید اطلاعات مورد نیاز آن شخص را در اختیار آن شخص قرار دهید و به عنوان منبعی برای وی عمل کنید.

همین مفهوم می تواند در رسانه های اجتماعی نیز کاربرد داشته باشد: اگر یک فرد غریبه یا فرد احتمالی به دنبال کمک است ، فقط از نظر یا س theirال او صرف نظر نکنید – به آنها کمک کنید! به دنبال فرصت هایی باشید که دانش صنعت شما می تواند به شما کمک کند. به پست ها و پرسش های رسانه های اجتماعی پاسخ دهید ، اما یک قدم جلوتر بروید و مقالات مربوط به وبلاگ یا صفحات وب سایت را در آن پاسخ ها قرار دهید. به این ترتیب ، آن افراد غریبه و چشم اندازها نه تنها از کمک مورد نظر خود برخوردار می شوند ، بلکه شما یک بازدید کننده جدید نیز از وب سایت خود دریافت می کنید. تا زمانی که شما فقط افراد را با پیوندهای وب سایت خود اسپم نکنید – در واقع به آنها کمک می کنید – این می تواند یک تاکتیک عالی باشد.

8) کلمات کلیدی مرتبط را در رسانه های اجتماعی زیر نظر داشته باشید و اگر می توانید کمک کنید مشارکت کنید.

اگر نمی دانید که آنها به دنبال آن هستند ، نمی توانید مطالب مفید را با افراد غریبه یا مشتریان احتمالی در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. بنابراین ، از نظارت رسانه های اجتماعی برای مراقبت از کلمات کلیدی مهم در تجارت خود استفاده کنید – و ببینید چگونه می توانید به افرادی که از آنها استفاده می کنند کمک کنید. (اگر مشتری HubSpot هستید که از صندوق ورودی اجتماعی استفاده می کنید ، حتی می توانید هر زمان که مردم این پیام را توییت می کنند هشدار دریافت کنید کلمات کلیدی.)

در شبکه های مختلف رسانه های اجتماعی به بزرگترین مشکلاتی که شخصیت شما با آن روبرو است ، گوش دهید. وقتی می بینید که این مکالمات در حال انجام است ، به دنبال فرصت هایی برای مشارکت باشید – درست مانند سناریوی قبلی که مردم س questionsال می کردند. با گوش دادن به کلمات کلیدی که برای کسب و کار شما مهم هستند ، می توانید دو سنت (و محتوا) خود را در مکان مناسب و در زمان مناسب کمک کنید.

با پیروی از این استراتژی های ساده ، می توانید افراد راست افراد – خریداران خود – را برای بازدید از وب سایت خود جذب کنید. و هنگامی که شما این بازدیدکنندگان را داشتید ، خوب ، فقط یک زمان است که آنها را به مشتریان اصلی تبدیل کنید ، آنها را پرورش دهید و آنها را به مشتریان تبدیل کنید و آنها را به تبلیغ کنندگان خوشحال کنید. اما به یاد داشته باشید: همه چیز با داشتن ترافیک مناسب

شروع می شود

آیا می خواهید در مورد هر یک از تاکتیک های فوق بیشتر بدانید یا در استراتژی های دیگر برای جذب بازدیدکنندگان مناسب به سایت خود عمیق تر باشید؟ برنامه صدور گواهینامه ورودی رایگان HubSpot Academy را بررسی کنید !

hubspot academy inbound certification

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *