بازار یابی, بیا سایت ایران

تعریف نمره کیفیت [در زیر 100 کلمه]

نمره کیفیت معیاری است که Google برای تعیین آن استفاده می کند رتبه بندی صفحه شما و مبلغی که برای هر کلیک در کمپین خاص Google AdWords پرداخت می کنید.

نمرات کیفیت اساساً معیار ارتباطی هستند. تبلیغات مرتبط ، کمپین ها و صفحات فرود دارای نرخ کلیک (CTR) بالاتری هستند که امتیاز کیفی شما را افزایش می دهد.

Google نمره کیفیت را در مقیاس 1 تا 10 (با 10 بهترین) رتبه بندی می کند. نمرات کیفیت بالاتر معمولاً منجر به کاهش هزینه برای هر کلیک (CPC) می شود که به هزینه های کمتر برای هر تبدیل تبدیل می شود.

به عبارت دیگر ، بهینه سازی برای نمره کیفیت همچنین به شما در بهینه سازی هزینه ها و ROI کمک می کند.

quality_score

در ابتدا منتشر شده در 19 آوریل 2014 ساعت 8:00:00 صبح ، به روز شده در 30 اکتبر 2019

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *