بیا سایت ایران, محور چرا

توجه ، فناوری بزرگ: 3 نفر از 4 نفر خواهان ردیابی داده های انتخابی هستند

صنعت میلیارد دلاری تبلیغات آنلاین غالب است انواع دیگر تبلیغات با اختلاف زیاد. اما واکنش شدیدی علیه شرکت های فناوری که داده های افراد را جمع آوری می کنند و نحوه سوء استفاده از آنها وجود دارد. اپل و گوگل در سال گذشته بیشتر بر حریم خصوصی تمرکز کرده اند و حتی فیس بوک به دنبال روش های خود را تغییر دهید .

چرا اکنون این اتفاق می افتد؟ مردم تقریباً از جمع آوری داده های خود در اینترنت ، صرف نظر از جایی که آنها می چرخند . برای اطلاع بیشتر از 2240 کاربر اینترنتی نظرسنجی نامحسوس شده است.

ad tracking

بیش از 70 درصد پاسخ دهندگان به نظرسنجی با شرکت ها موافق نبودند ردیابی آنها برای اهداف بازاریابی پس از سالها نقض داده ها ، چه کسی می تواند آنها را سرزنش کند؟ اما بخش جالب این است که جایگزین چگونه به نظر می رسد.

مردم به جای اینکه در ازای استفاده از خدمات به سادگی ردیابی شوند ، ترجیح می دهند از ردیابی تبلیغات استفاده کنند. به طور نامحسوس مشخص شد که 75٪ – یا سه نفر از هر چهار پاسخ دهنده – گفتند ترجیح می دهند قبل از ردیابی از آنها رضایت بخواهند. Gen X و Gen Z پیشرو در این ایده هستند ، اگرچه Millennials و Baby Boomers خیلی عقب نیستند.

توصیه شده توسط ویراستاران ما

بنابراین آیا تبلیغات آنلاین بالاخره می تواند به سمت بهتر تغییر کند؟ واضح است که فناوری بزرگ از مقررات دولتی می ترسد ، بنابراین این شرکت ها خودشان کار را انجام می دهند. باید منتظر بمانیم تا ببینیم اوضاع چگونه تغییر می کند ، اما فعلاً می توانید Privacy Label ، تنظیم تنظیمات حریم خصوصی Google ، و فعالیت خارج از فیس بوک .

این خبرنامه ممکن است حاوی تبلیغات ، معاملات یا پیوندهای وابسته باشد. اشتراک در خبرنامه نشان دهنده رضایت شما از شرایط استفاده و خط مشی رازداری . هر زمان که بخواهید می توانید خبرنامه را لغو کنید.

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *