بیا سایت ایران

راهنمای نهایی SEO در سال 2021

وقتی به ایده های بازاریابی جدید نیاز دارید اولین کاری که انجام می دهید چیست؟ وقتی تصمیم می گیرید که زمان تغییر کتاب در نهایت تغییر کرده است ، چطور؟ یا حتی متوجه لاستیک اتومبیل در خودرو شوید؟

حدس من: شما به Google مراجعه کنید.

اما آیا می دانستید که 89 ٪ از خریداران B2B و 81٪ از خریداران آنلاین این کار را انجام می دهند همان؟

در مواجهه با مشکل ، چالش یا حتی انتخاب ، آنها آن را در گوگل جستجو می کنند. به سادگی.

و بنابراین ، این یک حقیقت سرد و تلخ است که بدون حداقل حضور در Google ، بعید است که کسب و کار شما طولانی مدت زنده بماند.

در این راهنما ، استراتژی ایجاد این حضور را خواهید یافت- بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) → Download Now: SEO Starter Pack [Free Kit]

شما خواهید آموخت که SEO چیست ، چگونه کار می کند و برای اینکه سایت خود را در نتایج موتورهای جستجو قرار دهید باید چه کار کنید.

اما قبل از شروع ، می خواهم در مورد چیزی به شما اطمینان دهم.

منابع زیاد SEO را پیچیده می کند. آنها خوانندگان را با اصطلاحات فنی می ترسانند ، بر عناصر پیشرفته تمرکز می کنند و به ندرت چیزی فراتر از نظریه توضیح می دهند.

من به شما قول می دهم ، این راهنما اینطور نیست.

در صفحات بعدی ، من قصد دارم SEO را به اساسی ترین بخش های آن تقسیم کنم و به شما نشان دهم که چگونه از همه عناصر آن برای ایجاد یک استراتژی SEO موفق استفاده کنید. (و برای به روز بودن در مورد استراتژی و روند SEO ، پادکست مهارت HubSpot را بررسی کنید >.)

برای درک SEO به خواندن ادامه دهید یا به بخش مورد علاقه خود بروید.

وقتی از من می خواهند توضیح دهم سئو چیست ، من اغلب آن را یک استراتژی می نامم تا اطمینان حاصل کنم که وقتی شخصی محصول یا خدمات شما را در گوگل جستجو می کند ، آنها وب سایت شما را پیدا می کنند.

اما این امر نظم را کمی ساده می کند. عناصری مانند نیازهای مختلف اطلاعات مشتری را در نظر نمی گیرد. با این حال ، ماهیت خود را آشکار می کند.

به طور خلاصه ، SEO دو مورد را هدایت می کند- رتبه بندی و نمایان بودن.

رتبه بندی

این فرایندی است که موتورهای جستجو برای تعیین محل قرار دادن یک صفحه وب خاص در SERP ها استفاده می کنند.

قابلیت مشاهده

این اصطلاح میزان برجسته بودن یک دامنه خاص در نتایج موتورهای جستجو را توصیف می کند. با دید بالا ، دامنه شما در SERP ها برجسته است. زمانی که دامنه ای برای بسیاری از جستجوهای مربوطه قابل مشاهده نباشد ، مشاهده کمتر در جستجو ایجاد می شود.

هر دو مسئول تحقق اهداف اصلی SEO- ترافیک و تبدیل هستند.

یک دلیل دیگر وجود دارد که چرا باید از SEO استفاده کنید.

این نظم به شما کمک می کند تا نام تجاری خود را تقریباً در تمام طول سفر خریداری کنید.

به نوبه خود ، می تواند اطمینان حاصل کند که استراتژی های بازاریابی شما با رفتار خرید جدید مطابقت دارد.

زیرا به عنوان Google خودشان را پذیرفتند رفتار مشتری برای همیشه تغییر کرده است .

امروزه بیشتر از هر کانال بازاریابی دیگر مردم از موتورهای جستجو برای یافتن محصولات یا خدمات استفاده می کنند. 18٪ خریداران بیشتر گوگل را به جای آمازون انتخاب می کنند. 136٪ بیشتر موتور جستجو را به سایر وب سایت های خرده فروشی ترجیح می دهند. و خریداران B2B به طور متوسط ​​قبل از تعامل با یک مورد تا 12 جستجو انجام می دهند مارک.

علاوه بر این ، آنها ترجیح می دهند اکثر مراحل خرید را به تنهایی انجام دهند.

به عنوان مثال ، در نظرسنجی اخیر از

فارستر فاش کرد که 60 درصد از مشتریان تمایلی به تعامل با فروشندگان ندارند. علاوه بر این ، 68 درصد ترجیح می دهند به تنهایی تحقیق کنند. و 62٪ معیارهای خود را برای انتخاب فروشنده مناسب ایجاد کرده اند.

علاوه بر این ، این فرایند هرگز پیچیده تر نبوده است.

77% of people research a brand before engaging with it pie chart hubspot research

منبع: Forrester Research

در نهایت، 2017 B2B بررسی خریدار DemandGen دریافتند که با 61٪ خریداران B2B فرایند خرید را با یک جستجوی گسترده در وب آغاز می کنند. در مقایسه ، فقط 56٪ مستقیماً به وب سایت فروشنده مراجعه می کنند.

اما چگونه آنها در طول فرآیند از موتورهای جستجو استفاده می کنند؟

در مراحل اولیه ، آنها از Google برای یافتن اطلاعات در مورد مشکل خود استفاده می کنند. برخی نیز در مورد راه حل های احتمالی پرس و جو می کنند.

سپس ، آنها قبل از استعلام از یک شرکت ، جایگزین های موجود را بر اساس نظرات یا تبلیغات رسانه های اجتماعی ارزیابی می کنند. اما این امر پس از اتمام تمام منابع اطلاعاتی رخ می دهد.

و بنابراین ، تنها فرصتی که مشتریان متوجه شما شوند و شما را در نظر بگیرند این است که در نتایج جستجوی خود ظاهر شوید.

منبع ویژه

Google چگونه رتبه بندی صفحه را می داند؟

موتورهای جستجو فقط یک هدف دارند. هدف آنها ارائه مناسب ترین پاسخ ها یا اطلاعات به کاربران است.

هر بار که از آنها استفاده می کنید ، الگوریتم های آنها صفحاتی را انتخاب می کنند که بیشترین ارتباط را با عبارت جستجوی شما دارند. و سپس ، آنها را رتبه بندی کنید ، ابتدا معتبرترین یا محبوب ترین آنها را نمایش دهید.

برای ارائه اطلاعات مناسب به کاربران ، موتورهای جستجو دو عامل را تجزیه و تحلیل می کنند:

  • ارتباط بین عبارت جستجو و محتوای یک صفحه. موتورهای جستجو آن را با عوامل مختلفی مانند موضوع یا کلمات کلیدی ارزیابی می کنند.
  • اعتبار ، با محبوبیت وب سایت در اینترنت اندازه گیری می شود. گوگل فرض می کند که هرچه یک صفحه یا منبع از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد ، محتوای آن برای خوانندگان ارزش بیشتری دارد.

و برای تجزیه و تحلیل همه این اطلاعات از معادلات پیچیده ای به نام الگوریتم های جستجو استفاده می کنند.

موتورهای جستجو الگوریتم های خود را مخفی نگه می دارند. اما با گذشت زمان ، SEO ها برخی از عواملی را که هنگام رتبه بندی یک صفحه در نظر می گیرند ، شناسایی کرده اند. ما از آنها به عنوان عوامل رتبه بندی یاد می کنیم و آنها تمرکز یک استراتژی SEO هستند.

همانطور که به زودی خواهید دید ، افزودن محتوای بیشتر ، بهینه سازی نام فایل های تصویر یا بهبود پیوندهای داخلی می تواند بر رتبه بندی و نمای جستجو شما تأثیر بگذارد. و این به این دلیل است که هر یک از این اقدامات یک رتبه بندی را بهبود می بخشد.

سه جزء اصلی از استراتژی SEO قوی

برای بهینه سازی سایت ، باید عوامل رتبه بندی را در سه زمینه – راه اندازی فنی وب سایت ، محتوا و پیوندها – بهبود بخشید. بنابراین ، بیایید به نوبه خود آنها را مرور کنیم.

1. تنظیمات فنی

برای رتبه بندی وب سایت شما ، سه چیز باید اتفاق بیفتد:

ابتدا ، یک موتور جستجو باید صفحات شما را در وب پیدا کند.

سپس ، باید آنها را برای درک موضوعات و شناسایی کلمات کلیدی آنها اسکن کند.

و سرانجام ، باید آنها را به فهرست خود اضافه کند – پایگاه داده ای از همه مطالبی که در وب پیدا کرده است. به این ترتیب ، الگوریتم آن می تواند نمایش وب سایت شما برای درخواست های مربوطه را در نظر داشته باشد.

ساده به نظر می رسد ، اینطور نیست؟ مطمئناً ، جای نگرانی نیست. پس از همه ، از آنجا که شما می توانید بدون هیچ مشکلی از سایت خود بازدید کنید ، Google نیز باید اینطور باشد ، درست است؟

متأسفانه مشکلی وجود دارد. ظاهر صفحه وب برای شما و موتور جستجو متفاوت است. شما آن را مجموعه ای از گرافیک ، رنگ ، متن با قالب بندی آن و پیوندها می بینید.

برای یک موتور جستجو ، چیزی جز متن نیست.

در نتیجه ، هر عنصری که نمی تواند به این شکل ارائه دهد ، برای موتور جستجو نامرئی می ماند. بنابراین ، علی رغم اینکه وب سایت شما از نظر شما خوب به نظر می رسد ، ممکن است Google محتوای آن را غیرقابل دسترسی پیدا کند.

اجازه دهید یک مثال را به شما نشان دهم. در اینجا نحوه مشاهده یک موتور جستجوی معمولی یکی از مقالات ما است. اگر بخواهید آن را با اصلی.

forrester research criteria to choose right vendor

به برخی موارد در مورد آن توجه کنید:

  • صفحه فقط یک متن است. اگرچه ما آن را با دقت طراحی کرده ایم ، اما تنها عناصری که موتور جستجو می بیند متن و پیوندها هستند.
  • در نتیجه ، نمی تواند تصویری را در صفحه مشاهده کند (عنصری را که با پیکان مشخص شده است توجه کنید.) فقط نام آن را تشخیص می دهد. اگر آن تصویر حاوی کلمه کلیدی مهمی باشد که می خواهیم صفحه برای آن رتبه بندی شود ، برای موتور جستجو نامرئی است.

اینجاست که تنظیمات فنی ، همچنین بهینه سازی در محل نامیده می شود. این تضمین می کند که وب سایت و صفحات شما به Google اجازه می دهد بدون هیچ مشکلی آنها را اسکن و فهرست بندی کند. مهمترین عوامل م itثر بر آن عبارتند از:

ناوبری وب سایت و پیوندها

موتورهای جستجو همانطور که شما می خواهید سایت ها را خزیدند. پیوندها را دنبال می کنند. خزنده های موتور جستجو در صفحه ای قرار می گیرند و از پیوندها برای یافتن محتوای دیگر برای تجزیه و تحلیل استفاده می کنند. اما همانطور که در بالا مشاهده کردید ، آنها نمی توانند تصاویر را ببینند. بنابراین ، ناوبری و پیوندها را فقط به عنوان متن تنظیم کنید.

ساختار URL ساده

موتورهای جستجو خواندن رشته های طولانی کلمات با ساختار پیچیده را دوست ندارند. بنابراین ، در صورت امکان ، آدرس های اینترنتی خود را کوتاه نگه دارید. آنها را طوری تنظیم کنید که حتی الامکان از کلمه کلیدی اصلی که می خواهید صفحه را برای آن بهینه سازی کنید ، کمتر باشد.

سرعت صفحه

موتورهای جستجو ، از زمان بارگذاری – زمانی که کاربر می تواند صفحه را بخواند – به عنوان شاخص کیفیت استفاده کنید. بسیاری از عناصر وب سایت می توانند بر آن تأثیر بگذارند. اندازه تصویر ، به عنوان مثال. برای پیشنهادات در مورد بهبود صفحات خود از ابزار Google Speed ​​Insights Tool استفاده کنید .

پیوندهای مرده یا تغییر مسیرها

یک پیوند مرده ، بازدیدکننده را به صفحه ای که وجود ندارد می فرستد. تغییر مسیر تغییر یافته به منبعی اشاره می کند که ممکن است دیگر وجود نداشته باشد. هر دو تجربه کاربری ضعیفی را ارائه می دهند ، اما موتورهای جستجو را از فهرست بندی محتوای شما جلوگیری می کنند.

فایل های نقشه سایت و Robots.txt

نقشه سایت یک فایل ساده است که کلیه نشانی های وب سایت شما را لیست می کند. موتورهای جستجو از آن برای شناسایی صفحات موردنظر و فهرست بندی استفاده می کنند. از طرف دیگر ، یک فایل robots.txt به موتورهای جستجو می گوید که چه محتوایی را ایندکس نکنند (به عنوان مثال ، صفحات خط مشی خاصی که نمی خواهید در جستجو ظاهر شوند.) هر دو را برای سرعت بخشیدن به خزیدن و فهرست بندی مطالب خود ایجاد کنید.

محتوای تکراری

صفحات حاوی محتوای یکسان یا کاملاً مشابه موتورهای جستجو را گیج می کنند. اغلب آنها تعیین محتوایی را که باید در نتایج جستجو نمایش دهند تقریباً غیرممکن می دانند. به همین دلیل ، موتورهای جستجو محتوای تکراری را به عنوان یک عامل منفی در نظر می گیرند. و با یافتن آن ، می توانید یک وب سایت را با عدم نمایش هیچ یک از آن صفحات جریمه کنید.

منبع ویژه

2. محتوا

هر بار که از موتور جستجو استفاده می کنید ، به دنبال محتوا -اطلاعات مربوط به به عنوان مثال ، مسئله یا مشکل خاصی.

درست است ، این محتوا ممکن است در قالب های مختلف ارائه شود. ممکن است متن باشد ، مانند یک پست وبلاگ یا یک صفحه وب. اما همچنین می تواند یک ویدیو ، توصیه محصول و حتی یک لیست تجاری باشد.

همه محتوا است.

و برای SEO ، این چیزی است که به جستجوی بیشتر کمک می کند.

در اینجا دو دلیل وجود دارد:

  1. برای اولین بار ، محتوا همان چیزی است که مشتریان هنگام جستجو می خواهند. صرف نظر از آنچه که آنها به دنبال آن هستند ، این محتوا است که آن را ارائه می دهد. و هرچه تعداد بیشتری از آن را منتشر کنید ، شانس شما برای مشاهده بیشتر جستجو
  2. بیشتر می شود

  3. همچنین ، موتورهای جستجو از محتوا برای تعیین نحوه رتبه بندی صفحه استفاده می کنند. این ایده ارتباط بین یک صفحه و عبارت جستجوی شخص است که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم.

هنگام خزیدن یک صفحه ، موضوع آن را تعیین می کنند. تجزیه و تحلیل عناصری مانند طول صفحه یا ساختار آن به آنها در ارزیابی کیفیت آن کمک می کند. بر اساس این اطلاعات ، الگوریتم های جستجو می توانند درخواست یک فرد را با صفحاتی که بیشترین ارتباط را با آن دارند ، مطابقت دهند.

فرایند بهینه سازی محتوا با تحقیق کلمات کلیدی آغاز می شود.

تحقیقات کلیدواژه

سئو به معنای جذب بازدیدکننده به سایت نیست. شما می خواهید افرادی را جذب کنید که به آنچه شما می فروشید نیاز دارند و می توانند منجر به مشتری شوند ، و بعداً مشتری.

با این حال ، این تنها در صورتی امکان پذیر است که کلمات کلیدی را که افراد هنگام جستجو استفاده می کنند رتبه بندی کند. در غیر این صورت ، هیچ شانسی وجود ندارد که شما را پیدا کنند. و این حتی اگر وب سایت شما در بالای نتایج جستجو ظاهر شود.

به همین دلیل است که کار SEO با کشف عباراتی که خریداران احتمالی در موتورهای جستجو وارد می کنند شروع می شود.

این فرایند معمولاً شامل شناسایی شرایط و موضوعات مرتبط با کسب و کار شما است. سپس ، آنها را به کلمات کلیدی اولیه تبدیل کنید. و سرانجام ، انجام تحقیقات گسترده برای کشف اصطلاحات مرتبط که مخاطبان شما از آن استفاده می کنند.

ما یک راهنمای کامل برای تحقیق کلمات کلیدی برای مبتدیان منتشر کرده ایم به این فرایند تحقیق کلمه کلیدی را با جزئیات بیان می کند. از آن برای شناسایی عبارات جستجوی موردنظر خود استفاده کنید.

با لیستی از کلمات کلیدی موجود ، مرحله بعدی بهینه سازی محتوای شما است. SEO ها از این فرایند به عنوان بهینه سازی روی صفحه یاد می کنند.

بهینه سازی روی صفحه

بهینه سازی روی صفحه ، که سئوی داخلی نیز نامیده می شود ، تضمین می کند که موتورهای جستجو الف) موضوع و کلمات کلیدی صفحه را بفهمند و ب) بتوانند آن را با جستجوهای مرتبط مطابقت دهند.

توجه داشته باشید ، من گفتم “ صفحه ” محتوا نیست. دلیل این امر این است که ، اگرچه بخش عمده ای از کار SEO در صفحه روی کلماتی که استفاده می کنید متمرکز است ، اما بهینه سازی برخی از عناصر کد را نیز در بر می گیرد.

شاید در مورد برخی از آنها شنیده باشید-متا برچسب ها مانند عنوان یا شرح دو مورد از محبوب ترین آنها هستند. اما تعداد بیشتری وجود دارد. بنابراین ، در اینجا لیستی از مهمترین اقدامات بهینه سازی روی صفحه برای انجام است.

توجه: از آنجایی که محتوای وبلاگ در اکثر وب سایت ها ، وقتی از این عوامل صحبت می کنم ، روی SEO وبلاگ تمرکز می کنم – بهینه سازی پست های وبلاگ برای کلمات کلیدی مرتبط. با این حال ، همه این توصیه ها برای سایر صفحات نیز به همان اندازه معتبر است.

منبع ویژه

الف) بهینه سازی کلمات کلیدی

ابتدا ، اطمینان حاصل کنید که Google متوجه شده است این صفحه به چه کلمات کلیدی می خواهید رتبه بندی کنید. برای دستیابی به این هدف ، مطمئن شوید که حداقل کلمه کلیدی اصلی را در موارد زیر وارد کرده اید:

  • عنوان پست: در حالت ایده آل ، آن را در نزدیکی عنوان عنوان قرار دهید. معروف است که Google در ابتدای کار ارزش بیشتری برای کلمات ایجاد می کند عنوان.
  • URL: آدرس وب صفحه شما نیز باید دارای کلمه کلیدی باشد. در حالت ایده آل ، بدون هیچ چیز دیگری. همچنین ، هرگونه توقف کلمات را حذف کنید.
  • برچسب H1: در اکثر سیستم های مدیریت محتوا ، این برچسب عنوان صفحه را به طور پیش فرض نمایش می دهد. با این حال ، مطمئن شوید که بستر شما از تنظیمات متفاوتی استفاده نمی کند.
  • 100 کلمه اول (یا اولین پاراگراف) محتوا: یافتن کلمه کلیدی در ابتدای پست وبلاگ شما به گوگل اطمینان می دهد که این در واقع موضوع صفحه است.
  • برچسب های فوق عنوان و متا توضیحات: موتورهای جستجو از این دو عنصر کد برای نمایش لیست های خود استفاده می کنند. آنها عنوان فرعی را به عنوان عنوان فهرست جستجو نمایش می دهند. توضیحات متا محتویات کمی را در زیر آن ارائه می دهد. اما بالاتر از آن ، آنها از هر دو برای درک بیشتر موضوع صفحه استفاده می کنند.
  • نام فایلهای تصویری و برچسب های ALT: به یاد دارید که موتورهای جستجو چگونه گرافیک را در یک صفحه می بینند؟ آنها فقط می توانند نام پرونده خود را ببینند. بنابراین ، مطمئن شوید که حداقل یکی از تصاویر دارای کلمه کلیدی در نام فایل باشد.

تگ alt عبارت است از مرورگرهای متنی که به جای تصویر نمایش داده می شوند (برای بازدیدکنندگان با مشکل بینایی.) با این حال ، از آنجا که تگ ALT در کد تصویر قرار دارد ، موتورهای جستجو نیز از آن به عنوان یک سیگنال مربوطه استفاده می کنند.

همچنین کلمات کلیدی معنایی – تغییرات یا مترادف کلمه کلیدی شما. گوگل و سایر موتورهای جستجو از آنها برای تعیین ارتباط بهتر صفحه استفاده می کنند.

اجازه دهید این را با یک مثال سریع توضیح دهم. بیایید وانمود کنیم که کلمه کلیدی اصلی شما “ Apple ” است. اما منظورتان میوه یا غول فناوری پشت آیفون است؟

حالا ، تصور کنید وقتی Google عباراتی مانند شکر ، باغ یا سیب را در نسخه پیدا می کند ، چه اتفاقی می افتد؟ انتخاب اینکه چه پرسش هایی برای رتبه بندی آن بلافاصله آشکار می شود ، درست است؟

این همان کاری است که کلمات کلیدی معنایی انجام می دهند. آنها را اضافه کنید تا مطمئن شوید صفحه شما برای جستجوهای نامربوط نمایش داده نمی شود.

ب) عوامل بهینه سازی درون صفحه ای مرتبط با کلمات کلیدی

سئو درون صفحه فقط پاشیدن کلمات کلیدی در صفحه نیست. عوامل زیر به تأیید اعتبار و اعتبار صفحه نیز کمک می کند:

  • پیوندهای خارجی: پیوند دادن به سایر صفحات مرتبط در این زمینه به Google کمک می کند تا موضوع خود را بیشتر تعیین کند. علاوه بر این ، تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهد. چگونه؟ با قرار دادن محتوای خود به عنوان یک منبع ارزشمند.
  • پیوندهای داخلی: این پیوندها به شما کمک می کند رتبه بندی را از دو جهت افزایش دهید. یکی ، آنها به موتورهای جستجو اجازه می دهند صفحات دیگر را در سایت پیدا و خزنده کنند. و دو ، آنها روابط معنایی بین صفحات مختلف را نشان می دهند و به تعیین ارتباط آن با جستجوی جستجو بهتر است به عنوان یک قاعده ، باید حداقل 2-4 پیوند داخلی در هر پست وبلاگ قرار دهید.
  • طول محتوا: محتوای طولانی معمولاً رتبه بهتری دارد . این به این دلیل است که اگر به خوبی انجام شود ، یک پست وبلاگ طولانی تر همیشه حاوی اطلاعات جامع تری در مورد موضوع است.
  • چند رسانه ای: اگرچه الزامی نیست ، اما عناصر چند رسانه ای مانند فیلم ها ، نمودارها ، پخش کننده های صوتی می توانند نشان دهنده کیفیت صفحه باشند. این باعث می شود خوانندگان برای مدت بیشتری در یک صفحه نگه داشته شوند. و به نوبه خود ، نشان می دهد که آنها محتوا را ارزشمند و ارزش مطالعه دارند.

3. پیوندها

از آنچه تا کنون در این راهنما خوانده اید ، می دانید که هیچ صفحه ای بدون دو عامل – ارتباط و اقتدار رتبه بندی نمی شود.

در جستجوی ارائه دقیق ترین پاسخ ها به کاربران ، گوگل و سایر موتورهای جستجو صفحاتی را که بیشترین اهمیت را به پرسش های خود دارند اما همچنین محبوب هستند ، در اولویت قرار می دهند.

دو حوزه اول – تنظیمات فنی و محتوا – بر افزایش ارتباط متمرکز شده اند (اگرچه اعتراف می کنم ، برخی از عناصر آنها نیز می توانند به برجسته سازی قدرت کمک کنند.)

اما پیوندها مسئول محبوبیت هستند.

اما قبل از اینکه بیشتر در مورد نحوه عملکرد آنها صحبت کنیم ، در اینجا منظور SEO ها از لینک ها چیست.

بک لینک چیست؟

پیوندها ، که پیوندهای پشتی نامیده می شوند ، ارجاعاتی به محتوای شما در سایر وب سایت ها هستند. هر بار که وب سایت دیگری به محتوای شما خوانندگان خود را اشاره می کند و به آنها اشاره می کند ، شما به سایت خود بک لینک می دهید.

به عنوان مثال ، این مقاله در Entrepreneur.com به صفحه آمار بازاریابی ما اشاره می کند. همچنین به آن پیوند می دهد تا خوانندگان خود بتوانند آمارهای دیگری را غیر از موارد ذکر شده مشاهده کنند.

technical setup example search engine viewpoint

Google از کمیت و کیفیت پیوندهایی مانند این به عنوان نشانه ای از قدرت وب سایت استفاده می کند. منطق آن این است که مدیران وب سایت بیشتر از یک وب سایت متوسط ​​به وب سایت محبوب و با کیفیت بالا ارجاع می دهند.

اما توجه داشته باشید که من به کیفیت پیوندها نیز اشاره کردم. این به این دلیل است که همه پیوندها یکسان نیستند. برخی-موارد بی کیفیت-می توانند بر رتبه بندی شما تأثیر منفی بگذارند.

عوامل کیفیت پیوندها

پیوندهای با کیفیت پایین یا مشکوک – برای مثال ، پیوندهایی که Google آنها را عمداً می داند و معتقد است سایتی معتبرتر است – ممکن است رتبه شما را کاهش دهد.

به همین دلیل است که هنگام ایجاد پیوند ، SEO ها روی ساختن پیوندهای تمرکز نمی کنند. هدف آنها ایجاد مرجع با بالاترین کیفیت ممکن است.

به طور طبیعی ، درست مانند الگوریتم جستجو ، ما نمی دانیم چه عواملی به طور خاص کیفیت پیوند را تعیین می کنند. با این حال ، با گذشت زمان ، SEO ها برخی از آنها را کشف کردند:

  1. محبوبیت سایت پیوند دهنده: هر پیوندی از دامنه ای که موتورهای جستجو آن را معتبر می دانند ، طبیعتاً از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود. به عبارت دیگر ، پیوندهای وب سایت هایی که پیوندهای با کیفیت خوبی به آنها اشاره می کنند ، بهتر کار می کنند.
  2. ارتباط موضوع: پیوندهای مربوط به دامنه های موضوعی مشابه شما دارای اعتبار بیشتری نسبت به وب سایت های تصادفی است.
  3. اعتماد به یک دامنه: درست مانند محبوبیت ، موتورهای جستجو نیز اعتماد وب سایت را ارزیابی می کنند. پیوندهای سایتهای معتبرتر همیشه رتبه ها را بهتر تحت تأثیر قرار می دهند.

پیوند سازی

در SEO ، ما به فرایند دستیابی به پیوندهای جدید به عنوان ایجاد پیوند اشاره می کنیم. و همانطور که بسیاری از تمرین کنندگان اعتراف می کنند ، این می تواند یک فعالیت چالش برانگیز باشد.

پیوندسازی ، اگر می خواهید این کار را به خوبی انجام دهید ، به خلاقیت ، تفکر استراتژیک و صبر نیاز دارد. برای ایجاد پیوندهای با کیفیت ، باید یک استراتژی ایجاد پیوند ارائه دهید. و این کار کوچکی نیست.

به یاد داشته باشید ، پیوندهای شما باید دارای معیارهای مختلف کیفیت باشند. به علاوه ، برای موتورهای جستجو نمی توان پیدا کرد که آنها را عمدا ساخته اید.

در اینجا چند استراتژی برای انجام این کار وجود دارد:

  • پیوندهای سرمقاله ، ارگانیک: این پیوندها از وب سایت هایی تهیه می شوند که محتوای شما را به تنهایی ارجاع می دهند.
  • اطلاع رسانی: در این استراتژی ، برای پیوندها با وب سایت های دیگر تماس می گیرید. این می تواند به طرق مختلف اتفاق بیفتد. می توانید یک محتوا شگفت انگیز ایجاد کنید و به آنها ایمیل بزنید تا در مورد آن به آنها بگویند. به نوبه خود ، اگر آنها آن را ارزشمند بدانند ، به آن ارجاع می دهند. همچنین می توانید محل پیوند آنها را پیشنهاد کنید.
  • ارسال مهمان: پست های مهمان مقالاتی هستند که شما در وب سایت های شخص ثالث منتشر می کنید. به نوبه خود ، این شرکت ها اغلب اجازه می دهند یک یا دو پیوند به سایت شما در محتوا و بیوگرافی نویسنده درج شود.
  • پیوندهای نمایه: در نهایت ، بسیاری از وب سایت ها فرصتی برای ایجاد پیوند ارائه می دهند. پروفایل های آنلاین مثال خوبی هستند. اغلب ، هنگام تنظیم چنین نمایه ای ، می توانید وب سایت خود را نیز در آنجا لیست کنید. همه این پیوندها دارای قدرت قوی نیستند ، اما برخی ممکن است. و با توجه به سهولت ایجاد آنها ، ارزش پیگیری آنها را دارد.
  • تجزیه و تحلیل رقابتی: سرانجام ، بسیاری از SEO ها بک لینک های رقبای خود را به طور مرتب تجزیه و تحلیل می کنند تا بتوانند آنهایی را که می توانند برای سایت های خود نیز ایجاد کنند ، شناسایی کنند.

در حال حاضر ، اگر هنوز در کنار من هستید ، به تازگی کشف کرده اید که چه چیزی مسئول موفقیت سایت شما در جستجو است.

قدم بعدی این است که بفهمید تلاش های شما م workingثر است یا نه.

نحوه نظارت و پیگیری نتایج SEO

تنظیم فنی ، محتوا و پیوندها برای ورود یک وب سایت به نتایج جستجو بسیار مهم هستند. نظارت بر تلاش های شما به بهبود بیشتر استراتژی شما کمک می کند.

اندازه گیری موفقیت SEO به معنای ردیابی داده های مربوط به ترافیک ، تعامل و پیوندها است. و اگرچه ، اکثر شرکت ها مجموعه های خود از KPI های SEO (شاخص های کلیدی عملکرد) را توسعه می دهند ، در اینجا رایج ترین آنها وجود دارد:

  • رشد ترافیک ارگانیک
  • رتبه بندی کلمات کلیدی (به دو عبارت مارک دار و غیر مارک دار)
  • تبدیل از ترافیک ارگانیک
  • میانگین زمان روی صفحه و نرخ پرش
  • صفحات فرود برتر جذب کننده ترافیک ارگانیک
  • تعداد صفحات نمایه شده
  • رشد پیوندها (شامل پیوندهای جدید و مفقود شده)

SEO محلی

تا به حال ، ما بر کسب رتبه سایت در نتایج جستجو به طور کلی متمرکز بودیم. اگر شما یک تجارت محلی را اداره می کنید ، Google همچنین به شما امکان می دهد آن را به طور خاص در مقابل مشتریان بالقوه در منطقه خود قرار دهید. اما برای این کار از SEO محلی استفاده می کنید.

و ارزشش را دارد.

97٪ مشتریان از جستجو استفاده می کنند موتورها برای پیدا کردن اطلاعات محلی آنها به دنبال پیشنهادات فروشندگان و حتی آدرس های تجاری خاص هستند. در واقع ، 12٪ از مشتریان به دنبال اطلاعات تجاری محلی هر روز.

What’s more, they act on this information: 75% of searchers visit a local store or company’s premises within 24 hours of the search.

But hold on, is local SEO different from what we’ve been talking all along?

Yes and no.

Search engines follow similar principles for both local and global rankings. But given that they position a site for specific, location-based results, they need to analyze some other ranking factors too.

Local search results look different too:

  • They appear only for searches with a local intent (for example, “restaurant near me” or when a person clearly defined the location.)
  • They contain results specific to a relevant location.
  • They concentrate on delivering specific information to users that they don’t need to go anywhere else to find.
  • They target smartphone users primarily as local searches occur more often on mobile devices.

For example, a localpack, the most prominent element of local results, includes almost all information a person would need to choose a business. For example, here are local results Google displays for the phrase “best restaurant in Boston.

backlink example image

Note that these results contain no links to any content. Instead, they include a list of restaurants in the area, a map to show their locations, and additional information about each:

  • Business name
  • Description
  • Image
  • Opening hours
  • Star Reviews
  • Address

Often, they also include a company’s phone number or website address.

All this information combined helps customers choose which business to engage. But it also allows Google to determine how to rank it.

Local Search Ranking Factors

When analyzing local websites, Google looks at the proximity to a searcher’s location. With the rise of local searches containing the phrase, “near me,” it’s only fair that Google will try to present the closest businesses first.

Keywords are essential for local SEO too. However, one additional element of on-page optimization is the presence of a company’s name, address, and phone number of a page. In local SEO, we refer to it as the NAP.

Again, it makes sense, as the search engine needs a way to assess the company’s location.

Google assesses authority in local search not just by links. Reviews and citations (references of a business’s address or a phone number online) highlight its authority too.

Finally, the information a business includes in Google My Business — the search engine’s platform for managing local business listings — plays a huge part in its rankings.

The above is just the tip of the iceberg. But they are the ones to get right first if you want your business to rank well in local search.

What is black hat SEO?

The final aspect of SEO I want to highlight to you is something I also hope you’ll never get tempted to use. I mean it.

Because, although it might have its lure, using black hat SEO typically ends in a penalty from search listings.

Black hat practices aim at manipulating search engine algorithms using strategies against search engine guidelines. The most common black hat techniques include keyword stuffing, cloaking (hiding keywords in code so that users don’t see them, but search engines do,) and buying links.

So, why would someone use black hat SEO? For one, because, often, ranking a site following Google’s guidelines takes time. Long time, in fact.

Black hat strategies let you cut down the complexity of link building, for example. Keyword stuffing allows to rank one page for many keywords, without having to create more content assets.

But as said, getting caught often results in a site being completely wiped out from search listings.

And the reason I mention it here is that I want you to realize that there are no shortcuts in SEO. And be aware of anyone suggesting strategies that might seem too good to be true.

SEO Resources & Training

This guide is just a starting point for discovering SEO. But there’s much more to learn.

Here are online training resources to try next:

You can also pick SEO knowledge from industry experts and their blogs. Here are some worth reading:

Over To You

Without actively positioning its content in search results, no business can survive long.

By increasing your search visibility, you can bring more visitors, and in turn, conversions and sales. And that’s well worth the time spent becoming an expert in SEO.

example google results page best restaurants in boston

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *