بازی ها, بیا سایت ایران

ما می توانیم Diablo II را بازی کنیم: در 13 آگوست زنده شد ، اما پشتیبانی محلی چند نفره کاهش یافت

Diablo II: Resurrected قرار است در 23 سپتامبر منتشر شود ، اما Blizzard دو فرصت برای بازی در اوایل ماه جاری به ما ارائه می دهد. هر چند که منتظر جلسات بازی چند نفره LAN هستند ، اخبار بدی وجود دارد.

در 13 آگوست ، تست دسترسی زودهنگام به صورت زنده برای Windows، PS5، PS4، Xbox Series اجرا می شود دارندگان X | S و Xbox One. تنها شرط لازم برای شرکت در این است که شما بازی یا مجموعه Diablo Prime Evil را پیش خرید کنید.

پیش بارگیری بازی از 11 آگوست امکان پذیر است و سپس بازی از ساعت 10 صبح روز بعد از ظهر روز بعد آغاز می شود. تست دسترسی اولیه در 17 اوت ساعت 10 صبح PDT به پایان می رسد.

در 20 آگوست ، Open Beta برای دارندگان Windows ، PS5 ، PS4 ، Xbox Series X | S و Xbox One در دسترس قرار می گیرد. پیش بارگذاری روی کنسول ها از 17 آگوست از طریق فروشگاه دیجیتالی هر پلتفرم امکان پذیر است ، در حالی که گیمرهای ویندوز می توانند از 18 آگوست از طریق سرویس گیرنده Battle.net خود پیش بارگیری کنند. بازی از 20 اوت ساعت 10 صبح PDT شروع می شود و 23 آگوست ساعت 10 صبح PDT به پایان می رسد.

Blizzard مایل است اشاره کند که بازی هنوز در مراحل توسعه سنگینی است و این آزمایش ها نمایانگر گیم پلی نهایی نیست و احتمالاً شامل تعدادی باگ خواهد بود. این بعید است که جلوی جمع شدن بسیاری از طرفداران Diablo به سرورهای Blizzard را بگیرد تا ریمستر این نسخه کلاسیک را امتحان کنند.

حالا خبر بد. شامل سQالات متداول به همراه این اطلاعیه ، بلیزارد س regardingالی را در مورد پشتیبانی TCP/IP در هر دو تست دسترسی اولیه و باز بتا پرسیده و پاسخ داده است. این پشتیبانی باعث می شود بازی های چند نفره محلی بدون نیاز به اتصال به سرور از راه دور مانند Battle.net اتفاق بیفتد. همچنین به این معنی است که می توانید از یک ارتباط همتا به همتا برای بازی با یک دوست استفاده کنید. Blizzard تأیید می کند که TCP/IP در آزمایش ها پشتیبانی نمی شود ، اما پشتیبانی دیگر برای بازی نهایی برنامه ریزی نشده است.

Blizzard دلیل این امر را در پاسخ خود توضیح می دهد: “پشتیبانی TCP/IP در بتا یا بازی نهایی در دسترس نخواهد بود. پس از مشورت دقیق ، دیگر از این گزینه پشتیبانی نخواهیم کرد زیرا خطرات احتمالی امنیتی را شناسایی کرده ایم و متعهد به حفاظت از تجربه بازیکن هستند. “

توصیه شده توسط ویراستاران ما

مشخص نیست که چگونه بازی در شبکه محلی یا با یک دوست خطر امنیتی ایجاد می کند ، اما این ویژگی از بین رفته است و بازی برای اتصال از طریق سرورهای Blizzard به تمام جلسات چند نفره نیاز دارد. این تصمیمی است که مطمئناً خشم بسیاری از بازیکنان را برانگیخته است ، به ویژه در اوایل امسال ، رود فرگوسن ، تهیه کننده اجرایی و سرپرست فرانچایز Diablo در Blizzard ، مصاحبه ای با یوروگیمر انجام داد و طی آن اظهار داشت:” اگر مایل هستید هنوز می توانید از طریق IP TCP به صورت محلی متصل شوید این در D2 وجود داشت. در D2R نیز وجود خواهد داشت. ”

Diablo II: Resurrected یک توسعه مشترک بین Blizzard و Vicarious Visions است. آنها از سال 2019 روی ریمستر کار می کردند. در اوایل ، این تردید وجود داشت که آیا بازسازی به دلیل از بین رفتن دارایی های اصلی در اثر خرابی داده امکان پذیر است یا خیر. خوشبختانه ، ضرر تقریباً آنقدرها که فکر می کردیم بد نیست ، پروژه ریمستر شروع به کار کرد و اواخر این هفته ما بالاخره اولین طعم بازی به روز شده را دریافت کردیم.

این خبرنامه ممکن است حاوی تبلیغات ، معاملات یا پیوندهای وابسته باشد. اشتراک در خبرنامه نشان دهنده رضایت شما از شرایط استفاده و خط مشی رازداری . هر زمان که بخواهید می توانید خبرنامه را لغو کنید.

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *