بازار یابی, بیا سایت ایران

مقدمه ای بر سئو کلاه سیاه

ظاهر شدن در نتایج جستجو برای رشد مشاغل حیاتی است ، اما یک روش درست و غلط برای بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد. هنر تاریک سئو کلاه سیاه راه اشتباه است. سئو کلاه سیاه به دنبال حل الگوریتم های موتورهای جستجو است تا اینکه برای کاربر حل کند. به جای کسب حق رتبه بندی بالا در صفحات نتایج موتورهای جستجوگرها ، کلاه سیاه از تاکتیک های مبهم برای رسیدن به آنجا استفاده می کند. استفاده مداوم از تکنیک های SEO کلاه سیاه به احتمال زیاد به حضور شما در موتورهای جستجو آسیب می رساند نه اینکه آن را بهبود بخشد.

Improve your website with effective technical SEO. Start by conducting this  audit. 

اگر تازه وارد فضای جستجو شده اید ، هدف موتورهای جستجو مانند Google ارائه بهترین نتایج هنگام تکمیل جستجو است. آنها می خواهند افراد یک تجربه جستجوی عالی داشته باشند و اطمینان حاصل کنند که نتایج ارائه شده آنها شامل هرزنامه نمی شود. آنها این کار را به طور خودکار از طریق الگوریتم ها یا اقدامات دستی انجام می دهند که هدف آنها شناسایی و مجازات افرادی است که در سئوی کلاه سیاه مشارکت دارند.

الگوریتم های موتورهای جستجو در طول زمان پیچیده تر شده اند ، به همین دلیل است که باید به هر قیمتی از سئو کلاه سیاه اجتناب کنید. سئو کلاه سفید روش بسیار بهتری برای بهینه سازی موتورهای جستجو است. این یک رویکرد اخلاقی تر است که از شرایط و دستورالعمل های تعیین شده توسط موتورهای جستجو پیروی می کند. سئو کلاه سفید شامل ایجاد محتوای با کیفیت و تجربه کاربری بهتر برای افرادی است که از سایت شما دیدن می کنند.

این مقاله توضیح می دهد که تکنیک های سئو کلاه سیاه شامل چه مواردی است ، بنابراین می توانید هنگام طراحی استراتژی جستجوی ارگانیک خود از آنها اجتناب کنید.

تکنیک های کلاه سیاه در SEO

پر کردن کلمه کلیدی

پر کردن کلمات کلیدی به تمرین پر کردن محتوای شما با کلمات کلیدی غیرمرتبط اشاره دارد تا سعی شود مکان سایت را در صفحات نتایج جستجو رتبه بندی کند. افزودن چندین تنوع از کلمات کلیدی که در آن هیچ ارزشی ندارند ، تجربه بدی را برای کاربران ایجاد می کند. همچنین ممکن است باعث شود صفحه شما برای جستجوهای نامربوط رتبه بندی شود.

Google کلمات کلیدی را به شرح زیر توضیح می دهد:

  • فهرست شماره های تلفن بدون ارزش افزوده قابل توجه.
  • بلوک های متن فهرست شهرها و وضعیت هایی که یک صفحه وب سعی در رتبه بندی آنها دارد
  • تکرار همان کلمات یا عبارات به قدری که غیر طبیعی به نظر می رسد.

در اینجا نمونه ای از کلمات کلیدی برای وب سایت فروش نرم افزار بازاریابی خارج از کشور آورده شده است:

“ما در زمینه فروش نرم افزار بازاریابی در خارج فعالیت می کنیم. نرم افزار بازاریابی خروجی چیزی است که ما می فروشیم. اگر به فکر نرم افزار بازاریابی در خارج از کشور هستید با یکی از نرم افزارهای بازاریابی خروجی ما تماس بگیرید. ”

من فکر می کنم شما موافق هستید ، به نظر می رسد یک رکورد شکسته است. تشخیص آن بسیار آسان است و Google قادر خواهد بود بگوید که محتوا غیر طبیعی به نظر می رسد.

ممکن است این شوخی را شنیده باشید “یک نویسنده SEO وارد بار ، گریل ، میخانه ، خانه عمومی ، ایرلندی ، متصدی بار ، نوشیدنی ، آبجو ، شراب ، مشروب می شود …”. این شوخی در مورد پر کردن کلمات کلیدی است و یک مثال کامل دیگر از تمرین است. کلمات همه شبیه یکدیگر هستند ، اما هیچ ارزشی ندارند زیرا حتی یک جمله را هم جمع نمی کنند.

می توانید برای یافتن آنچه افراد در جستجوی کلمات کلیدی هستند تحقیق کنید ، اما استفاده بیش از حد از این کلمات کلیدی در محتوای شما ایده خوبی نیست. به جای پر کردن محتوای خود با کلمات کلیدی بی ربط ، بر ایجاد محتوای t تمرکز بر موضوعات مربوط به کلمات کلیدی .

روپوش

پنهان کردن شامل نشان دادن یک قطعه محتوا به کاربران و یک محتوا متفاوت برای موتورهای جستجو است. وب سایت هایی که از سئوی کلاه سیاه استفاده می کنند ، این کار را انجام می دهند تا رتبه بندی محتوا را برای عبارات مختلف بی ربط به محتوای آنها ایجاد کنند. وب سایت های هرزنامه اغلب این کار را انجام می دهند تا از ربات موتور جستجو برای پیدا کردن محتوای هرزنامه ای که به کاربران ارائه می دهند جلوگیری کنند.

تنظیم محتوای شما برای گروه های مختلف کاربران قابل قبول است. به عنوان مثال ، ممکن است وقتی شخصی از یک دستگاه تلفن همراه بازدید می کند ، اندازه وب سایت خود را کوچک کنید. همچنین ممکن است زبان صفحه را بر اساس کشوری که فرد از آنجا به آنجا می آید تغییر دهید. ناشری مانند Forbes یا Inc ممکن است تبلیغات نمایش داده شده در صفحه را به منظور تأمین مالی محتوای آنها تغییر دهد. این مثالها کاملاً قابل قبول هستند. تا زمانی که فقط محتوایی را که برای خزنده های موتور جستجو ظاهر می شود تغییر ندهید.

در حالی که هیچ قانون سخت و سریع برای تعیین اینکه چه چیزی قابل قبول است یا چه چیزی وجود ندارد ، بهترین توصیه من این است که از خود بپرسید آیا کاری که قصد انجام آن را دارید برای کاربر حل می شود؟ اگر چنین باشد ، پس قابل قبول است. شما باید مانند سایر کاربران با ربات های موتورهای جستجو که سایت شما را خزیده اند رفتار کنید.

اگر کنجکاو هستید که بدانید Google چگونه وب سایت شما را می بیند ، می توانید از واکشی به عنوان ابزار Google و این را با آنچه کاربران می بینند مقایسه کنید.

تغییر مسیرهای مخفیانه

تغییر مسیر شامل ارسال شخصی به نشانی اینترنتی متفاوتی از آدرس قبلی است که روی آن کلیک کرده است. سئو کلاه سیاه از هدایت های خارج از هدف مورد نظر خود استفاده می کند. همانند پوشش ، این ممکن است شامل هدایت یک خزنده موتور جستجو به یک صفحه و همه کاربران دیگر به صفحه دیگر باشد.

یک مثال دیگر هدایت یک صفحه بسیار معتبر با پیوندهای زیاد به یک صفحه نامربوط دیگر است ، فقط برای تقویت موقعیت خود در نتایج جستجو. تغییر مسیر 301 اکثر اختیارات را از صفحه ای به صفحه دیگر منتقل می کند. این بدان معناست که فردی که سئو کلاه سیاه را تمرین می کند ، می تواند از هدایت ها فقط به منظور دستکاری نتایج جستجو استفاده کند.

تغییر مسیرها فقط باید برای مقصودی که طراحی شده اند استفاده شود. این ممکن است در صورت تغییر دامنه وب سایت یا ادغام دو قطعه محتوا باشد. همچنین استفاده از جاوا اسکریپت برای تغییر مسیر کاربران در برخی مواقع قابل قبول است. به عنوان مثال ، LinkedIn هنگام ورود به سیستم شما را به نمایه کامل شخصی هدایت می کند ، نه اینکه هنگام خروج از سیستم ، نسخه عمومی نمایه کاربران را به شما نشان دهد. از طرف دیگر ، باید از تغییر مسیرهای زیرکانه اجتناب کرد. آنها دستورالعمل موتورهای جستجو مانند Google و Yandex را نقض می کنند.

محتوای بی کیفیت

محتوای بی کیفیت که برای جستجوگر ارزشی ندارد ، در سئوی کلاه سیاه نیز مرسوم است. این شامل محتوایی است که از یک وب سایت دیگر یا توسط یک ربات یا شخص خارج شده است. موتورهای جستجو مانند گوگل در تشخیص نقطه ای که از وب سایت های دیگر کپی شده بودند ، خوب نبودند. به روز رسانی Google Panda در سال 2011 این مشکل را برطرف کرد. بسیاری از سایتها با محتوای تکراری در رتبه بندی جستجو بلافاصله مورد توجه قرار گرفتند. از آن زمان ، گوگل در تشخیص محتوای تکراری و بی کیفیت بسیار بهتر شده است.

افزودن کلمات کلیدی نامرئی به محتوای شما نیز یک عمل ممنوع است. برخی از وب سایت هایی که در زمینه سئو کلاه سیاه مشارکت دارند این کار را با همرنگ ساختن متن با پس زمینه صفحه انجام می دهند. این بدان معناست که ممکن است صفحه در نتایج جستجو برای آن کلمات کلیدی نامرئی ظاهر شود ، حتی اگر محتوای قابل مشاهده ای در مورد آنها در صفحه وجود نداشته باشد. وقتی یک کاربر روی نتیجه کلیک می کند و فکر می کند در مورد موضوعی است که جستجو کرده است ، هیچ محتوایی را که به دنبال آن بود پیدا نمی کند زیرا کلمات کلیدی نامرئی هستند. اگر برای کاربر حل می کنید ، نیازی به مخفی کردن محتوا در وب سایت شما نیست.

“طعمه و تغییر” یکی دیگر از ابزارهای کلاه سیاه است که موتورهای جستجو را گمراه می کند. این شامل ایجاد محتوا در مورد موضوعی است که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید. هنگامی که صفحه در نتایج این موضوع رتبه بندی می شود ، محتوا با چیز دیگری جایگزین می شود. این یک تجربه منفی برای جستجوگران ایجاد می کند زیرا محتوایی که آنها برای مشاهده روی آن کلیک می کنند دیگر وجود ندارد. این شیوه ها کاربران و موتورهای جستجو را فریب می دهند و آنها روش خوبی برای انجام SEO نیستند.

نوشتن محتوای اصلی و با کیفیت بخش مهمی از سئو کلاه سفید است. نه تنها اجتناب از مجازات موتورهای جستجو ، وب سایت شما را نیز متمایز می کند. ایجاد محتوای باکیفیت باعث ایجاد اعتماد با مخاطبان هدف شما می شود و بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل می کند.

پیوندهای پولی

موتورهای جستجو مانند Google خرید و فروش پیوند را به شدت ممنوع می کنند. آنها در وب سایت خود اعلام می کنند که “هر پیوندی برای دستکاری رتبه صفحه یا رتبه بندی سایت در نتایج جستجوی Google ممکن است بخشی از طرح پیوند و نقض دستورالعمل های مدیر وب سایت .” این شامل ارسال یک وب سایت محصولات رایگان در ازای پیوندها می شود. اگر از میزان مبادله قابل قبول مطمئن نیستید ، Matt Cutts ، سرپرست سابق تیم وب اسپم Google توصیه می کند به دستورالعمل های FTC.

شما باید از پرداخت هر سایت دیگری برای پیوند دادن به محتوای خود اجتناب کنید. Google از کاربران می خواهد موارد افرادی که پیوندها را خریداری یا می فروشند به آنها اطلاع دهند. آنها اعلام می کنند که هم خریدار و هم فروشنده را مجازات خواهند کرد. پیوندها پس از تشخیص تمرین.

اگر این لینک را خریداری کرده اید بدون اینکه متوجه شوید این یک تاکتیک SEO کلاه سیاه است ، می خوانید ، باید آنها را در اسرع وقت حذف کنید. اگر نمی توانید از مدیران وب بخواهید پیوندها را حذف کنند ، می توانید از ابزار پیوندهای رد کردن نیز استفاده کنید. این به Google می گوید هنگام محاسبه رتبه صفحه شما پیوندهای پولی را نادیده بگیرد.

سوء استفاده از داده های ساختاریافته/قطعات غنی

داده های ساختار یافته به عنوان قطعات و طرح غنی نیز شناخته می شوند. این به شما امکان می دهد نحوه نمایش محتوای خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو تغییر دهید. محتوای شما را از رقبا متمایز می کند و همچنین املاک بیشتری در صفحات نتایج به شما می دهد. می توانید داده های ساختار یافته را به صفحه ای که پادکست ، دستور غذا ، کتاب را در بین سایر محصولات و خدمات نشان می دهد اضافه کنید. بررسی طرح نشانه گذاری احتمالاً یکی از محبوب ترین انواع داده های ساختار یافته است.

سئو کلاه سیاه شامل ارائه اطلاعات نادرست در داده های ساختار یافته برای فریب موتورهای جستجو و کاربران است. به عنوان مثال ، فردی که از SEO blackhat استفاده می کند ، ممکن است به خود پنج ستاره از یک سایت بررسی جعلی اعطا کند و داده های ساختار یافته را اضافه کند تا در صفحات نتایج جستجو برجسته شود. این یک عمل بسیار خطرناک است زیرا موتورهای جستجو مانند Google کاربران را تشویق می کنند تا از وب سایت های سوء استفاده از داده های ساختار یافته گزارش دهند .

این امر نباید شما را از علامت گذاری اطلاعات صحیح و دقیق در صفحات وب خود منصرف کند. در واقع ، من به شدت توصیه می کنم داده های ساختار یافته را به روش کلاه سفید اضافه کنید. ما نشانه گذاری مروری را به صفحات محصول HubSpot اضافه کردیم و شاهد افزایش 10 درصدی کلیک روی آن صفحات بودیم.

در صورت ارائه اطلاعات صادقانه که برای کاربران مفید است ، هیچ نگرانی ندارید. Google قوانین مربوط به افزودن داده های ساختار یافته به وب سایت شما را مستند کرده است و همچنین ابزاری برای آزمایش داده های ساختار یافته شما.

هرزنامه نظر وبلاگ

همانطور که از نامش پیداست ، این تکنیک کلاه سیاه شامل پیوند به وب سایت شما در نظرات وبلاگ است. این روش امروزه کمتر اتفاق می افتد زیرا موتورهای جستجو مانند Google الگوریتم خود را به روز کرد تا هرگونه پیوند در نظرات وبلاگ را تخفیف دهد. اکثر وبلاگ های معتبر اکنون به صورت پیش فرض پیوندهایی را در نظرات وبلاگ ایجاد می کنند. این بدان معناست که موتورهای جستجو مانند Google از پیوند پیروی نمی کنند و این پیوند از هیچگونه مجوزی عبور نمی کند.

علیرغم کاهش تعداد افرادی که در این تمرین شرکت می کنند ، هنوز افراد زیادی را در خدمات نظر دهی به وبلاگ تبلیغاتی Fiverr . اظهارنظر در وبلاگ ، با پیوند به وب سایت شما ، راهی ناخواسته برای دریافت پیوند به وب سایت شما است و ما اکیداً توصیه می کنیم از این کار اجتناب کنید.

اگر صاحب یک نشریه ، انجمن یا انجمن هستید که به نظرات اجازه می دهد ، باید مراقب باشید تا اطمینان حاصل شود که قسمت نظرات شما توسط ربات ها یا افراد اسپم نمی شود. موتورهای جستجو مانند Google صفحات حاوی هرزنامه را از نتایج جستجو تنزل داده یا به طور کامل حذف می کنند. استفاده از ابزارهای ضد هرزنامه مانند ابزار رایگان reCAPTCHA Google یکی از راه های کاهش خطر ایجاد محتوای ناخواسته توسط کاربر است. .

پیوند مزرعه

مزرعه پیوند یک وب سایت یا مجموعه ای از وب سایت ها است که فقط به منظور ایجاد پیوند ایجاد شده است. هر وب سایت به سایت یا سایتهایی که می خواهند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند پیوند می دهد. موتورهای جستجو با مشاهده تعداد پیوندهایی که به وب سایت اشاره می کنند ، وب سایت ها را در بین عوامل دیگر رتبه بندی می کنند. سئو کلاه سیاه با استفاده از مزرعه های پیوند ، تعداد پیوندهای سایت خاصی را افزایش می دهد.

مزارع پیوند اغلب دارای محتوای با کیفیت پایین و پیوندهای زیادی هستند. پیوندها معمولاً حاوی کلمه کلیدی هستند که می خواهند سایت در متن تکیه گاه رتبه بندی شود. موتورهای جستجو مانند Google به راحتی می توانند مزارع پیوندی را تشخیص دهند و از استفاده از آنها باید اجتناب کرد. در عوض ، باید از تاکتیک های SEO کلاه سفید مانند ایجاد محتوای شگفت انگیز ، نمودارها ، داده ها ، مصاحبه ها یا هر محتوای دیگری استفاده کنید که به شما امکان می دهد بطور پیوسته در طول زمان بک لینک دریافت کنید.

شبکه های وبلاگ خصوصی

یک شبکه وبلاگ خصوصی (PBN) مجموعه ای از وب سایت های معتبر است که فقط برای ایجاد پیوند استفاده می شود. آنها شبیه مزرعه های پیوندی هستند از این جهت که هر دوی آنها قصد دارند در تعداد پیوندهایی که به یک وب سایت اشاره می کنند ، اغراق کنند. هر سایت PBN به سایتی که می خواهد در نتایج جستجو تقویت شود پیوند می دهد اما به یکدیگر پیوند نمی دهد.

سئوکاران کلاه سیاه که مایل به ایجاد یک شبکه خصوصی هستند ، معمولاً دامنه های منقضی شده ای را خریداری می کنند که قبلاً دارای اعتبار بوده است. آنها مطالبی مشابه آنچه قبلاً در دامنه قبل از انقضا وجود داشت ، می نویسند و پیوندهایی به سایت خود اضافه می کنند. آنها امیدوارند که موتورهای جستجو متوجه نشوند که شبکه ای از وب سایت ها را کنترل می کنند و رتبه بندی کننده اصلی وب سایت خود را در نتایج جستجو بالاتر قرار می دهند.

موتورهای جستجو در تشخیص PBN ها هوشمندانه عمل کرده اند و اگر از PBN ها برای بهبود حضور جستجوی خود استفاده می کنید ، ممکن است سایت شما با مجازات شدید مواجه شود. به جای تلاش برای چرخاندن وب سایت های جعلی ، بر ایجاد محتوای با کیفیت تحت دامنه خود تمرکز کنید. نگه داشتن محتوای خود در یک سقف به این معنی است که سایت شما بسیار معتبر خواهد بود زیرا همه به یک دامنه پیوند می دهند.

نمونه هایی از سئو کلاه سیاه

طعمه و سوئیچ Groupon

Groupon متهم به انجام طعمه و تغییر توسط تورهای جامع سانفرانسیسکو شد. شرکت تور با Groupon تبلیغاتی را انجام داد ، اما وب سایت کوپن مدتها پس از پایان تبلیغات در Google تبلیغ می کرد. وقتی جستجوگران روی صفحه Groupon کلیک کردند ، هیچ تخفیفی پیدا نشد زیرا محتوا جایگزین شده بود. این طعمه و تغییر در تبلیغات PPC اتفاق افتاده است ، اما اغلب در نتایج ارگانیک نیز اتفاق می افتد.

J.C. پیوندهای کلاه سیاه Penney

J.C. پنی برای تعداد زیادی از کلمات کلیدی از “شلوار جین لاغر” تا “دکوراسیون خانه” در بالای نتایج جستجو قرار گرفت. عملکرد استثنایی خرده فروش در نتایج جستجو کاملاً در فصل تعطیلات تعیین شد. این عملکرد برجسته در نتایج جستجو به لطف تکنیک های ایجاد پیوند کلاه سیاه که تحت رادار Google قرار گرفت.

بیش از 2000 پیوند پیوند توسط داگ پیرس کشف شد. این پیوندها حاوی متن لنگر با کلمات کلیدی J.C. Penney بود که می خواست در موتورهای جستجو رتبه بندی شود. بسیاری از پیوندها در وب سایت هایی که هیچ ارتباطی با J.C. Penney ندارند یافت شد. موضوعات این وب سایت ها از کازینو گرفته تا اتومبیل. JC Penney هیچ مسئولیتی در قبال پیوندهایی که در مصاحبه با نیویورک تایمز بود پیدا نکرد. >.

گوگل تأیید کرد که اقدامات J.C. Penney بر خلاف دستورالعمل های مدیران وب آنها است و نشان داد که آنها همچنین سه بار دستورالعمل های مدیران وب را نقض کرده اند. جی سی پنی جریمه ای از طرف گوگل دریافت کرد که باعث می شد آنها به دلیل اصطلاحاتی مانند “مبلمان اتاق نشیمن” نزدیک به هفتاد موقعیت را در Google کاهش دهند.

هرزنامه ایجاد شده توسط کاربر Sprint

در سال 2013 کاربری به نام Redleg x3 در تالار گفتمان وبمستر مرکزی Google پست کرد که Sprint را توضیح می دهد با دریافت هشدار Google از هرزنامه های ایجاد شده توسط کاربر در وب سایت خود. مت کاتز گوگل در مورد این موضوع اظهار داشت که می بیند اکثر اسپم ها از وب سایت حذف شده اند. او توضیح داد که شرکت باید “… سعی کند کمی سریعتر هرزنامه ها را بگیرد یا ببیند آیا راه هایی وجود دارد که ارسال پیامهای زیاد در صفحات انجمن را برای پیام های ناخواسته کمی سخت تر کند.”

پیوندهای فروش Forbes

شخصی که ظاهراً از Forbes است در تالار گفتمان مرکز وبمستر Google برای اطلاع از نقض پیوند به دنبال راهنمایی هستید. در این اطلاعیه از فوربس خواسته شده است تا پیوندهای غیر طبیعی را از محتوای سایت خود حذف کند.

مت کاتز از گوگل در تاپیک اظهار داشت که چندین بار پیوندهای پولی را که از PageRank عبور می کنند تأیید کرده است. کاتس به فوربس توصیه کرد پیوندهای پولی را که از PageRank عبور می کنند حذف کند تا مجازات لغو شود. در یک مناسبت آنها پیوندی را دنبال کردند در یک پست حمایت شده در مورد Google Chrome. این موضوع تحت سئو کلاه سیاه قرار می گیرد زیرا پیوند به عنوان بخشی از محتوای حمایت شده که توسط شرکت هزینه شده است ، گنجانده شده است. تیم وب اسپم Google برای www.google.com/chrome جریمه اعمال کرد و رتبه صفحه خود را به مدت شصت روز کاهش داد. علامت سیاه در برابر Google Chrome باعث شد که آنها در نتایج جستجو برای عبارت “مرورگر” قرار بگیرند.

چرا باید از سئو کلاه سیاه خودداری کنید

در حالی که سئو کلاه سیاه غیرقانونی نیست ، دستورالعمل های مدیران وب را که توسط موتورهای جستجو تعیین شده است ، نقض می کند. به عبارت دیگر ، هنوز خلاف قوانین است. این بدان معناست که اگر در سئوی کلاه سیاه شرکت می کنید ، باید مایل باشید که به عنوان مجازات با یک مجازات تند و زننده برخورد کنید. گرفتن جریمه از موتورهای جستجو باعث می شود وب سایت شما در نتایج جستجو قرار نگیرد یا بدتر ، ممکن است به طور کامل حذف شود. این بدان معناست که وب سایت شما ترافیک کمتری خواهد داشت و در نهایت ، مشتریان کمتری.

موتورهای جستجو در تشخیص تکنیک های SEO کلاه سیاه بهتر و بهتر شده اند. امروزه گرفتار شدن برای تمرین سئو کلاه سیاه تقریباً اجتناب ناپذیر است. سئو کلاه سیاه نه برای جستجوگر و نه برای موتور جستجو حل نمی کند. در حالی که ممکن است با مرور زمان سئو کلاه سیاه سودهای کوتاه مدت مشاهده کنید ، موتورهای جستجو راه های کلاه سیاه شما را که به حضور شما در جستجو آسیب می رساند ، بررسی می کنند.

خطوط تار سئو کلاه خاکستری

شما SEO کلاه خاکستری را در وسط آهنگ Robin Thicke پیدا نمی کنید ، اما آن را در جایی در وسط SEO کلاه سیاه و سفید پیدا خواهید کرد. اگر یک تاکتیک SEO وجود دارد که به سختی می توانید آن را به عنوان SEO SEO کلاه سفید طبقه بندی کنید ، احتمالاً این یک تکنیک کلاه خاکستری است.

موضوعات SEO کلاه خاکستری نزدیک به خط SEO SEO کلاه سیاه. تاکتیک های کلاه خاکستری معمولاً در دستورالعمل های مدیران وب به عنوان شیوه های ممنوعه ذکر نشده است ، اما کمی مشکوک است. بسیاری از شیوه های کلاه خاکستری با گذشت زمان به محض اطلاع موتورهای جستجو از آنها تبدیل به شیوه کلاه سیاه شده است.

چگونه از سئو کلاه سیاه خودداری کنیم

شکی نیست که سئو کلاه سیاه یک کسب و کار خطرناک است که ارزش شرکت در آن را ندارد. در اینجا بهترین شیوه ها برای جلوگیری از سئو کلاه سیاه آمده است:

  • با جستجوگر و موتورهای جستجو به همان شیوه رفتار کنید. با هدایت آنها به صفحه دیگر ، از “پنهان کردن” یا فریب خزنده های موتور جستجو خودداری کنید. شما همیشه باید تلاش خود را بر حل جستجوگر متمرکز کنید و یک تجربه کاربری عالی از موتور جستجو به سایت دیگر ایجاد کنید.
  • فقط محتوای اصلی با کیفیت خوب بنویسید که از پر کردن کلمات کلیدی جلوگیری کند. هرگز محتوای متعلق به دیگران را بریده ، تکرار یا بازنویسی نکنید. دستورالعمل های محتوا Google و کیت ایجاد محتوا ممکن است مفید باشد.
  • هنگام افزودن داده های ساختار یافته به وب سایت خود ، از قوانین پیروی کنید. مطمئن شوید که نشانه گذاری طرحواره ای که اضافه می کنید دقیق باشد و برای کاربران گمراه کننده نباشد.
  • هرگز لینک خرید و فروش نکنید و به خاطر داشته باشید ، این فقط پول نیست که مبادله کلاه سیاه محسوب می شود. همچنین ارائه محصولات رایگان در ازای پیوند ممنوع است. اگر مطمئن نیستید که مبادله غیر اخلاقی باشد به دستورالعمل های تأیید FTC و مراجعه به این پست وبلاگ مفصل درباره پرداخت شده پیوندها از Google.
  • از ایجاد یک شبکه وبلاگ خصوصی به منظور دریافت پیوند خودداری کنید. وب سایت و محتوای خود را متمایز کنید تا مردم به طور طبیعی به شما لینک دهند تا اینکه آن را جعلی کنید تا زمانی که آن را بسازید. این هرگز خوب به پایان نمی رسد.
  • در دستورالعمل های مدیر وب سایت به روز باشید تا بتوانید از تاکتیک های کلاه سیاه که توسط موتورهای جستجو ممنوع شده اجتناب کنید. در اینجا دستورالعمل های مدیر وب سایت برای Google ، یاهو و Yandex.

جستجوی بعدی خود را انجام ندهید “چگونه می توانم از مجازات Google خلاص شوم؟” اگر باید سوال کنید که آیا چیزی کلاه سیاه است یا نه ، احتمالاً اینطور است. استراتژی SEO کلاه سفید رویکرد بسیار بهتری برای بهینه سازی موتورهای جستجو است. در دراز مدت ، سود قابل توجهی خواهد داشت و شما می توانید شب ها بخوابید و بدانید که هرگز به دلیل جریمه تند و زننده ، در رتبه خود افت نخواهید کرد. بنابراین به عشق موتورهای جستجو ، هرگز SEO کلاه سیاه انجام ندهید. به هر حال ، آنها کسانی هستند که ما را SEO ها در تجارت نگه می دارند.

Improve your website with effective technical SEO. Start by conducting this  audit.  

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *