بیا سایت ایران, ملاقات با یک انسان مفید - دوین گریندل

ملاقات با یک انسان مفید – دوین گریندل

پاسخگو، مفید و اختصاصی به روش هایی که اتوماسیون به سادگی نمی تواند باشد. ما تیم شما هستیم.

هر ماه یکی از مفیدترین انسان های خود را در میزبانی می شناسیم.

دیوین گریندل را ملاقات کنید

دوین گریندل همیشه تمایل به یادگیری مطالب جدید داشته است. فن آوری ها در کالج اجتماعی Kellogg، او درک درستی از سرورهای ویندوز و شبکه های کامپیوتری ایجاد کرد. گریندل پس از اخذ چندین مدرک و گواهینامه، از جمله کارشناس راه حل های تایید شده مایکروسافت، کارشناس ویندوز پلسک و دریافت گواهینامه CompTIA A+، به تیم Liquid Web پیوست. بیش از ده سال بعد ، او خوشحال است که هنوز بخشی از Liquid Web است و در تیم پشتیبانی Windows کار می کند.

ما با او به گفت و گو نشستیم تا بفهمیم چه چیزی او را به عنوان یک مدیر سیستم ویندوز طی این سال ها بعد هدایت می کند.

Meet a Helpful Human - Devin Grindle

چرا به Liquid Web پیوستید؟

I از آنجا که میزبانی وب به عنوان یک گام اولیه هیجان انگیز در حرفه من به نظر می رسید ، مستقیماً به Liquid Web پیوست. در مورد کمک به مشتریان در پیکربندی سرورهای جدید ، چیزی هیجان انگیز و رضایت بخش بود ، زیرا این فرایند اغلب می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. واضح بود که هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری دارم. محیط باز در Liquid Web به من کمک کرده است که مهارت های خود را به عنوان مدیر سیستم Windows افزایش دهم و تقویت کنم.

چه چیزی شما را به عنوان یک شغل به صنعت میزبانی می کشاند؟

تقریباً هر روز در میزبانی، چالش جدیدی وجود دارد. درک پایه ای از فناوری و استفاده از آن دانش برای رشد و حل، فوق العاده رضایت بخش است. مشکلاتی که قبلا ندیده بودم یکی از نمونه های اخیر این امر برنامه ریزی و کمک به مهاجرت مشتری است. مشتری باید از یک راه حل بسیار ساده به راه حلی که کاملاً اضافی و در دسترس بود، حرکت کند. پیچیدگی و تفکر انتقادی مورد نیاز برای برنامه ریزی قبل از ایجاد این تغییرات برای من بسیار راضی کننده بود.

آیا چیز خاصی در Liquid Web وجود دارد که فقط آن را دوست داشته باشید؟

من فرهنگ شرکت را در Liquid Web دوست دارم. I با برخی از باهوش ترین افرادی آشنا هستم که در اینجا کار می کنم. آن‌ها به کاری که انجام می‌دهند علاقه‌مند هستند و کار کردن در کنار آنها برای پیاده‌سازی راه‌حل‌های جدید برای کمک به رشد به‌عنوان یک شرکت هیجان‌انگیز است.

بخش مورد علاقه شما در مورد فرهنگ شرکت در Liquid Web چیست؟

فرهنگ وب مایع منحصر بفرد. بخش مورد علاقه من در مورد فرهنگ شرکت این است که چگونه شرکت در برابر پیشنهادهایی برای دستیابی به اهداف مشترک ما آماده است.در حالی که هر ایده ای را نمی توان (یا باید) اجرا کرد، اغلب به کارکنان Liquid Web منابع داده می شود تا آنها را انجام دهند. ایده های عالی. یادگیری و پیاده‌سازی کد در حین کار در Liquid Web به من این امکان را داد که اسکریپت‌های متعددی بسازم که به گردش کار روزانه تیم ما کمک زیادی می‌کند.

از نظر شما، تفاوت بین Liquid Web و سایر کارفرمایان چیست؟

در Liquid Web، من برای ارائه نظر خود در مورد بهترین راه حل ممکن احساس تشویق می‌کنم. شرکت‌های دیگر اغلب این تصور را ایجاد می‌کنند که شما باید به شدت بر روی بخشی از کار خود تمرکز کنید. در Liquid Web ، تیم ما یک قدم به عقب برمی دارد تا همه گزینه ها را تجدید نظر کند به جای اینکه با راه حل های ساده پیش بروید که می تواند منجر به مسائل اضافی شود.

بزرگترین نقطه عطفی که انجام داده اید؟

یکی از مهمترین نقاط عطف من این است که بتوانم مسائل امنیتی را قبل از تبدیل شدن به یک مشکل شناسایی کنم، مانند زمانی که اولین CVE، آسیب پذیری ها و قرار گرفتن در معرض مشترک را کشف کردم، (CVE-2019-5864) در Google Chrome. مشکلات می توانند از ویژگی های بسیار ساده ناشی شوند و در ابتدا بی ضرر به نظر برسند، اما با تفکر انتقادی و آزمایش تمام اجزای یک برنامه، متوجه شدم که اشکالات می توانند منجر به مشکلات بسیار جدی شوند. این مسائل می تواند از افزایش امتیازات، مسائل مالی یا تصاحب حساب کامل باشد.

گزارش آسیب پذیری ها باعث ایجاد برنامه های امن تری می شود که به نفع همه است. واقعاً احساس فوق العاده ای است که بتوانم در برنامه های امن تر مشارکت کنم ، و من همچنان به این س drivenال می پردازم که چرا یک برنامه به این روش کار می کند این کار را انجام می دهد.

درباره تجربه مشتری شگفت انگیزی که در Liquid Web داشته اید به ما بگویید.

یکی از مثبت ترین تجربیاتی که در Liquid Web داشته ام زمانی بوده است که به من فرصت داده شد چندین تیم کوچک را رهبری کنم. از طریق خریدهای متعدد کمک به یک استراتژی برای انتقال مشتریان و رهبری تیم هایی که این طرح را انجام می دهند، خوشحال کننده بود.

یک چیزی که آرزو می کنید مشتریان ما در مورد میزبانی خود بدانند چیست؟

مشتریان ما باید از پورت هایی که روی همه سرورها باز هستند آگاه باشند. یک فایروال نامناسب یا با پیکربندی ضعیف بسیار رایج است و اغلب منشأ رفتارهای مخرب است. زمانی که پورت‌های رایجی که پروتکل‌هایی مانند RDP یا SSH را اجرا می‌کنند باز می‌مانند، چقدر سریع می‌توان به یک سرور جدید حمله کرد. الگوهای حمله ای که باید از آنها آگاه باشید عبارتند از فورس بی رحم و حملات پر کردن اعتبار. مشتریان باید از دیوار آتش و VPN استفاده کنند و فقط به ترافیک عمومی اجازه دهند پورت هایی که به آن نیاز دارند.

انواع دیگری از تهدیدات و مسائل وجود دارد که باید از آنها آگاه بود. با این پنج نکته عملی، سهم خود را انجام دهید و در طول ماه آگاهی از امنیت سایبری هوشمند بمانید.

کار کنار، برخی از کارهای شما چیست سرگرمی؟

به عنوان یک شوهر و پدر، من عاشق گذراندن وقت با خانواده ام هستم. خیلی بهتر از زمانی نیست که بتوانید لبخند را روی صورت فرزندتان بنشانید. نجاری نیز برای من یک خروجی عالی است. من از طراحی و حل مسئله مورد نیاز برای ساخت قطعات منحصر به فرد لذت می برم.

برنامه مورد علاقه شما چیست؟

اخیراً ، من از استفاده از Burp Suite برای افزایش امنیت وب لذت بردم. این یک ابزار عالی برای کسانی است که می خواهند با شکار اشکال شروع کنند.

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *