بیا سایت ایران, محور چرا

چت بات برای جذب انسان واقعی چگونه باید “انسانی” باشد؟

Chatbots موجوداتی تنها هستند. هنگامی که آنها سعی می کنند مکالمات را در جعبه های کوچک بازشو در وب سایت ها ایجاد کنند ، اغلب رد می شوند. اما مشاغل آنها را دوست دارند ، زیرا ربات های چت می توانند در پول آنها صرفه جویی کرده و حتی سود آنها را افزایش دهند. سازنده Chatbot Tidio سعی کرد فقط میزان شخصیت مناسب را برای جلب نظر مشتریان پیدا کند .

تیدیو یک ربات چت ایجاد کرد که بسیار روباتیک پاسخ می داد و یکی را مانند یک انسان درگیر می کرد تا ببیند چگونه 1000 نفر با آنها تعامل دارند. چت بات ها نمی توانند دائماً همه مردم را راضی کنند: این شرکت دریافت که 22 درصد از ربات های بسیار روباتیک و 16 درصد از ربات هایی که بیش از حد شبیه انسان هستند را دوست ندارند.

chatbot chart

(Tidio)

همانطور که پیداست ، چت بات ها در معرض یکی از تراژدی های مشابه انسانها قرار دارند: آنها باید رفتار خود را برای دوست داشتن تنظیم کنند. کارهایی که مردم از یک چت بات انتظار دارند این است که در ابتدای مکالمه خود را معرفی کند (74٪) ، اعلام کند که چه چیزی می تواند به آن کمک کند (77٪) ، درک زمینه (که منجر به 75٪ رزرو نوبت و 72٪ قرار دادن سفارش) ، به س questionالی خارج از موضوع (53) پاسخی هوشمندانه داشته باشید و خود را تکرار نکنید (47)).

توصیه شده توسط ویراستاران ما

آنچه مردم واقعاً می خواهند ، چهره ای برای ارتباط با چت بات است. نود و یک درصد از پاسخ دهندگان گفتند که دوست دارند یک طلسم مارک تجاری تبدیل به یک چت بات شود. وقتی به انتخاب طلسم هایی که می خواهند در مورد مسائل مربوط به خدمات به مشتریان صحبت کنند ، پرداختند ، مردم ماریو دوم نینتندو را انتخاب کردند (هرچند که یک لوله کش واقعاً چقدر می تواند به شما کمک کند Switch در حال انجام است؟).

Infographic with stats mentioned in story

این خبرنامه ممکن است حاوی تبلیغات ، معاملات یا پیوندهای وابسته باشد. اشتراک در خبرنامه نشان دهنده رضایت شما از شرایط استفاده و خط مشی رازداری . هر زمان که بخواهید می توانید خبرنامه را لغو کنید.

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *