بازار یابی, بیا سایت ایران

19 نکته سئو مستقیماً از زبان تیم سئو HubSpot

در سال 2017، HubSpot چیزی را تجربه کرد که قبلاً هرگز رخ نداده بود — ترافیک ماهانه وبلاگ ما صاف شد. بدتر از آن، شروع به کاهش کرد. بنابراین، پس از ماه‌ها استرس در مورد علت مرموز ترافیک وبلاگمان، تصمیم گرفتیم بنشینیم، یک دسته قهوه بنوشیم و مقصر را پیدا کنیم.

ما متوجه شدیم که استراتژی تحریریه ما برای طوفان فکری موضوعات و تکیه بر شهود خود برای تعیین اولویت های محتوای مخاطبان دیگر کافی نیست. ما تصمیم گرفتیم انرژی خود را بر روی کانالی متمرکز کنیم که به طور مداوم بیشتر ترافیک وبلاگ ما را برای تمام وجود خود ایجاد کرده است – جستجوی ارگانیک.

امروز، سالها پس از تنظیم استراتژی ارگانیک خود، از اکثر اهداف ترافیک ماهانه خود فراتر رفته و حتی برخی از رکوردهای ترافیک ماهانه را شکستیم. نیازی به گفتن نیست، ما از این که استراتژی ارگانیک ما به افزایش ترافیک ما کمک کرد و فلات ترافیکی بزرگ سال 2017 را از بین برد، هیجان زده (و آسوده شدیم). از کارشناسان سئو HubSpot.

→ Download Now: SEO Starter Pack [Free Kit]

این چک لیست را دانلود کنید و آن را در دسکتاپ خود ذخیره کنید تا هر بار که آن را تکمیل می کنید، یک نکته SEO را بررسی کنید.

downloadable seo checklist

1. به اندازه ابزارها برای SERP ها وقت بگذارید.

اگرچه یک الگوریتم رتبه‌بندی صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) را تعیین می‌کند، این الگوریتم به ناشران وب که بهترین محتوا را در اینترنت تولید می‌کنند، پاداش می‌دهد.

به همین دلیل، درک هدف جستجو مهم است. برای انجام این کار، ما SERP یک کلمه کلیدی را تجزیه و تحلیل می کنیم و مشکلاتی را که کاربران در جستجوی این عبارت در تلاش برای حل آنها هستند، تعیین می کنیم.

آجا فراست، رئیس سئوی انگلیسی در HubSpot، می‌گوید، “بله، “>ابزارها اطلاعات زیادی را به ما ارائه می دهند. اما این اطلاعات اغلب بر اساس مجموعه داده های ناقص، قدیمی یا مغرضانه است. من سئوکاران را تشویق می کنم که بینش هایی را که از ابزارهای خود دریافت می کنند با واقعی ترکیب کنند. – سرنخ‌های زمان در SERP. هر بار که تصمیم می‌گیرید یک کلمه کلیدی جدید را هدف قرار دهید، یک قسمت از محتوا را بازخوانی کنید، یا یک صفحه یا بخشی از صفحات را با ترافیک نامنظم تشخیص دهید، به مواردی که برای درخواست‌های اصلی در Google می‌آیند نگاهی بیندازید.”

بسته به هدفتان، فراست می‌گوید به این موارد توجه کنید:

  • ویژگی های جستجو،
  • نوع محتوایی که رتبه بندی می شود (صفحات محصول، فهرست ها، آموزش ها، و غیره)،
  • وب‌سایت‌هایی که رتبه‌بندی می‌کنند (پایگاه‌های داده، مشاغل، سایت‌های رسانه، فهرست‌ها، و غیره)،
  • اولین نتیجه ارگانیک چقدر پایین صفحه ظاهر می شود،
  • نحوه نمایش صفحه شما (عنوان، توضیحات متا، تاریخ، پیوندهای پرش، طرحواره در صورت وجود، و غیره).

فراست می‌افزاید: «وقتی این نوع جستجوها را انجام می‌دهید، فراموش نکنید که از یک پنجره ناشناس استفاده کنید، حافظه پنهان، کوکی‌ها و تاریخچه خود را مرتباً پاک کنید و جستجوهای خود را هم روی دسک‌تاپ و هم در تلفن اجرا کنید. >

2. بر آزمون همپوشانی SERP مسلط شوید.

در حالی که در SERP ها، فراست یک تست همپوشانی SERP انجام می دهد. او می‌گوید: “من همیشه از این تست استفاده می‌کنم تا تعیین کنم که آیا جستجوهای دو پلاس را با یک محتوای واحد هدف قرار دهم یا نه.”

اکنون، ممکن است از خود بپرسید، آزمایش همپوشانی SERP چیست؟

Frost مراحل زیر را شرح می دهد:

  1. یک جستجوی سریع در حالت ناشناس برای کلمه کلیدی A و یک جستجوی جداگانه برای کلمه کلیدی B انجام دهید.
  2. اگر SERP ها نسبتاً متفاوت به نظر می رسند (یعنی صفحات با رتبه برتر متفاوت هستند، یا اولین نتیجه برای کلمه کلیدی A، نهمین نتیجه برای کلمه کلیدی B است)، Google با آن جستجوها به عنوان جستجوهای جداگانه برخورد می کند. با نیت متفاوت
  3. اما، اگر SERP ها همپوشانی زیادی داشته باشند، می توانید آنها را به عنوان یک جستجو در نظر بگیرید.

3. قطعه های برجسته در SERP ها را هدف بگیرید.

جستجوی موتورهای جستجوی “noopener” target=”_dlank”>F برای نمایش پاسخ به یک پرس و جو مستقیماً در SERP استفاده کنید، بنابراین کاربر برای دریافت پاسخ سؤال خود نیازی به بازدید از صفحه دیگری ندارد. تصویر زیر نمونه ای از یک قطعه برجسته برای پرس و جو “بازاریابی ورودی چیست؟”

است.

what is inbound marketing featured snippet box in google search results

همانطور که می‌توانید تصور کنید، قطعه‌های برجسته ، به همین دلیل ضروری است که سعی کنید با هرچه بیشتر قطعه های برجسته رتبه بندی کنید.

برای انجام این کار، پست‌هایی ایجاد کنید که به سؤالات خاصی پاسخ می‌دهد. محتوای داخل قطعه برجسته شما باید از نظر معنایی با کلمه کلیدی که کاربر جستجو می کند مرتبط باشد. این بدان معنی است که شما نمی توانید به این سوال پاسخ دهید که “بازاریابی درونگرا چیست؟” با محتوای نامرتبط به عنوان الگوریتم به اندازه کافی برای تشخیص روابط بین کلمات کلیدی و توضیحاتی که ارائه می‌دهید می‌داند.

علاوه بر این، پست وبلاگ شما باید به گونه ای سازماندهی و قالب بندی شده باشد که به Google اجازه دهد بداند شما به یک سوال پاسخ داده اید. به عنوان مثال، این می تواند به معنای استفاده از کدنویسی خاص باشد، بنابراین قطعه برجسته شما در صفحه برجسته می شود.

طبق گفته کارلا کوک، مدیر ارشد تیم وبلاگ HubSpot، “هدف‌گیری قطعه‌های ویژه با بخش‌های دارای قالب‌بندی ثابت، برخی از حدس‌ها (اما قطعاً نه همه) را در مورد رتبه‌بندی قطعه‌های ویژه حذف کرده است.

“متیو هاولز-باربی، معاون بازاریابی در HubSpot، تاکید کرده است که کد تمیز و ثابت عامل مهمی در برنده شدن اسنیپت ها است.”

4. سئوی درون صفحه را در نظر بگیرید، اما هر چیزی که منتشر می کنید نباید جستجوگر پسند باشد.

سئوی درون صفحه فرآیند بهینه سازی یک صفحه در سایت شما با اجزای جلویی و پشتی است که به شما کمک می کند رتبه بالاتری در موتورهای جستجو کسب کنید. این اجزا عبارتند از:

  • محتوای صفحه با کیفیت بالا
  • عناوین صفحه
  • سرصفحه ها
  • توضیحات متا
  • متن جایگزین تصویر
  • نشانه گذاری ساختاریافته
  • نشانی‌های اینترنتی صفحه
  • پیوند داخلی
  • سرعت سایت

برای این مثال، اجازه دهید روی عناصر کپی گرا مانند محتوای با کیفیت بالا، عنوان صفحه، سرصفحه، توضیحات متا و متن جایگزین تصویر تمرکز کنیم.

برای بهبود رتبه بندی SERP خود باید ایجاد کپی صفحه بهینه شده را در اولویت قرار دهید. آنچه می نویسید باید شامل کلمه کلیدی هدف شما باشد، از نظر متنی با کلمه کلیدی هدف شما مرتبط باشد و به سوالاتی که کاربران ممکن است داشته باشند پاسخ دهد. در نهایت، هدف این است که به موتورهای جستجو نشان دهید که به سؤالاتی که ممکن است کاربر در مورد یک سؤال داشته باشد پاسخ داده اید.

با این حال، ویکتور پان، رئیس بخش سئوی فنی در HubSpot، می‌گوید که هر چیزی که منتشر می‌کنید نباید جستجوگرپسند باشد.

“این می تواند صفحات فرود تبلیغات، صفحات تشکر، صفحات فعال فروش داخلی و صفحات ورود به سیستم باشد. زمانی که فرصت بیشتر از زمان سرمایه گذاری شده است، بهینه سازی را برای جستجو در اولویت قرار دهید، و بقیه را در پشت سر بگذارید. هنگامی که بتوانید فرآیندی را ایجاد کنید تا زمان مورد نیاز برای بهینه سازی را کاهش دهید، پس از آن، او می افزاید.

5. انواع کلمات کلیدی با حجم بالا و کم را هدف قرار دهید.

با یک استراتژی جستجو آلی، آن را به کلمات کلیدی مورد نظر که دهانه کل از کلید high=”noopener” target=”_blank”>و بالعکس

بریدن بکر، استراتژیست ارشد سئو در HubSpot، می‌گوید: «کلمات کلیدی گسترده و با علاقه اولیه حجم بیشتری دارند، در حالی که کلمات کلیدی با علاقه بعد یا حتی آماده خرید حجم کمتری دارند، زیرا مخاطبان بیشتر هستند. بنابراین، شما نباید از هدف قرار دادن کلمات کلیدی کم حجم هراس داشته باشید، اگر احتمال بیشتری برای تبدیل ترافیک به سرنخ یا مشتری دارند.”

در HubSpot، تیم SEO تحقیقات عمیق کلمه کلیدی را برای چهار ویژگی وبلاگ در سایت ما (بازاریابی، فروش، خدمات و وب سایت) انجام می دهد. آنها ابتدا به دنبال حجم جستجو هستند، برخی از آنها به 120000+ و برخی به 50 جستجو در ماه می رسد.

طبق گفته فراست، مهم است خارج شوید تا target=”_blaankener” > با کلمات کلیدی با حجم بالا که هدف قرار داده اید.

به عنوان مثال، زمانی که او سردبیر وبلاگ فروش HubSpot بود، محتوایی را به او اختصاص داد که ممکن است از موضوعات معمول ما دور شده باشد، اما حجم جستجوی قابل توجهی داشت. با این حال، همه پست‌ها به سؤالات مخاطبان ما پاسخ دادند، با ارزش‌های ما همسو بودند، و به خوبی تحقیق و جامع بودند.

6. محتوای هرس را پس از دوره های طولانی رشد در نظر بگیرید.

بررسی محتوای شما فرآیند کاهش تعداد صفحات فهرست شده با حذف محتوای قدیمی و با کیفیت پایین است که ارزشی به سایت شما نمی‌افزاید.

بکر می‌گوید، “هرس کردن محتوا را پس از دوره‌های طولانی رشد در نظر بگیرید. همانطور که وب‌سایت‌ها رشد می‌کنند و مقیاس می‌شوند، متوجه می‌شوید که برخی از محتواها مطابق انتظار عمل نمی‌کنند. با بزرگ‌تر شدن آن انبوه، می‌تواند اثرات نامطلوبی بر بقیه داشته باشد. سرعت و عملکرد سایت خود را بررسی کنید. سایت خود را برای صفحاتی که سطح مشخصی از ترافیک، بک لینک یا تبدیل ایجاد نمی کنند، بررسی کنید و آنها را لغو انتشار کنید.”

می‌توانید درباره فرآیند هرس محتوا بیشتر بدانید اینجا.

7. صفحات وب سایت را با استفاده از تغییر مسیرها و برچسب های متعارف یکپارچه کنید.

وقتی ممیزی سایت را انجام می دهید، ممکن است چندین صفحه حاوی محتوای مشابه پیدا کنید. اگر چنین شد، باید صفحات وب سایت را با استفاده از تغییرمسیر یا برچسب های متعارف

.

بکر می‌گوید: «هیچ‌کس نمی‌خواهد چندین محتوای وب‌سایت با هدف یکسانی انجام شود، زیرا می‌تواند باعث شود که شما ترافیک شما در SERP ها را آدمخوار کنید.” برای رفع این مشکل، می توانید صفحات با عملکرد پایین را به صفحه ای در سایت خود که حاوی اطلاعات مرتبط است هدایت کنید.

بکر اضافه می کند، “علاوه بر تغییر مسیر، اگر موارد تکراری دقیقی دارید، حتی ممکن است یک تگ متعارف از تکراری به صفحه اصلی اضافه کنید، که تکراری را قابل مشاهده نگه می دارد، اما به Google می گوید هنگام رتبه بندی وب سایت شما، صفحه اصلی را در اولویت قرار دهد. هنگام تصمیم‌گیری برای متعارف‌سازی یا تغییر مسیر، مراقب باشید – اینها تصمیمات ظریفی هستند و فقط زمانی باید اتخاذ شوند که کاملاً منطقی باشد.”

Google درباره این فرآیند اینجا بیشتر توضیح می‌دهد. .

8. یک استراتژی بهینه سازی تاریخی را اجرا کنید.

در سال 2015، پم وان، مدیر بازاریابی اصلی استراتژی وب HubSpot و سردبیر سابق وبلاگ بازاریابی HubSpot، یک کشف انقلابی در مورد ترافیک وبلاگ ارگانیک HubSpot انجام داد – اکثریت قریب به اتفاق آن از پست های منتشر شده قبل از آن ماه بود. در واقع، 76٪ از بازدیدهای ماهانه وبلاگ ما از این پست های قدیمی است.

امروز، افشاگری پیشگامانه وان بلندتر از همیشه به گوش می‌رسد – 89 درصد از بازدیدهای ماهانه وبلاگ ما از پست‌هایی است که حداقل شش ماه قبل از آن منتشر شده‌اند، و ما یک استراتژی کامل اختصاص داده‌ایم به تازه‌سازی و بازنشر این قطعات تاریخی. ما این نوع پست های وبلاگ را به روز رسانی می نامیم و 35 تا 40 درصد از تقویم سرمقاله ما را تشکیل می دهند.

با تازه کردن آن‌ها با اطلاعات جدید، تاکتیک‌های سئو، و بازنشر مؤثر آن‌ها به‌عنوان پست‌های وبلاگ جدید، می‌توانیم ارزش ارگانیک موجود و تعامل کاربر را افزایش دهیم و ترافیک آن‌ها را دو یا حتی سه برابر کنیم. این فرآیند همچنین به ما کمک می‌کند تا وبلاگ خود را برای کارآمدی بهینه کنیم، و مقدار محتوای جدیدی را که باید ایجاد کنیم کاهش می‌دهد و در عین حال ترافیک و تبدیل‌های ارگانیک خود را افزایش می‌دهد.

بهینه سازی تاریخی برای همه مناسب نیست. این یک استراتژی برای وبلاگی است که:

  • میزان قابل توجهی ترافیک ارگانیک ایجاد می کند،
  • تعداد قابل توجهی از مشترکین وبلاگ دارد،
  • فالوورهای رسانه های اجتماعی دارد که می توانند ترافیک، اشتراک گذاری ها و بک لینک ها را برای به روز رسانی های شما تامین کنند،
  • دارای مخزن قابل توجهی از پست های قدیمی است که ارزش تجدید و انتشار مجدد دارند.

اگر هر چهار مورد از این موارد را دارید، توصیه می‌کنیم یک استراتژی بهینه‌سازی تاریخی را پیاده‌سازی کنید. برای آشنایی با انواع خاصی از محتوای تاریخی که باید به‌روزرسانی کنید و روند دقیق به‌روزرسانی آن‌ها، به این پست وبلاگ توسط خود پم وان نوشته شده است.

9. بازدیدکنندگان وب سایت خود را برای جستجوی نام تجاری خود آموزش دهید.

SEO برای افزایش تعداد جستجوهای بدون برند برای کسب و کار شما استفاده می شود.

پان می‌گوید، “منطق این بود که اینها مشتریان بالقوه‌ای بودند که در غیر این صورت تبدیل به آنها نمی‌شدند. این منطق برای یک کسب‌وکار جوان خوب است، اما برای کسب‌وکارهای بالغی که رابطه خوبی با مشتریان خود دارند، ترافیک برند نیز به همان اندازه مهم است. “

به عنوان مثال، پلتفرم هایی مانند آمازون به مشتریان خود در جستجوی گوگل آموزش داده اند تا “amazon” را به جستجوهای خود برای نتایج خاص سایت اضافه کنند.

پن می گوید می توانید با تبدیل شدن به متخصص پیشرو در موضوعات مرتبط با نام تجاری خود، کاربران را تشویق و الهام بخشید تا این کار را انجام دهند. از آنجایی که آمازون یکی از سایت های پیشرو برای خرید است، مشتریان برای نیازهای خرید خود به این پلت فرم مراجعه می کنند. برای تبدیل شدن به یک متخصص، باید اتوریتی صفحه را توسعه دهید.

10. اعتبار صفحه را توسعه دهید.

اقتدار صفحه یکی از عوامل است که موتورهای جستجو برای تعیین رتبه‌بندی استفاده می‌کنند. . به عنوان مثال، اگر شما یک وبلاگ باتجربه با شهرت به عنوان یک متخصص صنعت هستید، احتمالاً سایت شما بالاتر از صفحات یک سایت جدیدتر قرار می گیرد.

با توجه به این موضوع، مهم است که برند و اعتبار خود را در جایگاه خود ایجاد کنید. وبلاگ نویسی منظم، پست کردن در رسانه های اجتماعی، مدل pillar-cluster را پیاده سازی کنید (بیشتر در ویدیوی زیر توضیح داده شده است).

با ایجاد یک صفحه ستون واحد که نمای کلی سطح بالایی از یک موضوع و پیوندهایی به صفحات خوشه‌ای ارائه می‌دهد، به طور موثر به Google اعلام کردیم که صفحه ستون ما منبع معتبری در مورد موضوع است.

یکی دیگر از مزایای مدل pillar-cluster این است که به بازدیدکنندگان سایت تجربه کاربر. نه تنها خزیدن در وبلاگ ما و شناسایی روابط معنایی بین پست ها برای Google آسان تر است، بلکه برای مخاطبان ما نیز آسان تر است که محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند.

12. یک استراتژی لینک سازی ایجاد کنید.

به‌دست آوردن لینک‌های ورودی با کیفیت بالا از وب‌سایت‌ها و صفحات با اعتبار بالا برای تقویت اعتبار دامنه شما بسیار مهم است. متأسفانه، به همان اندازه که خوب است، “اگر آن را بنویسید، آنها به آن لینک می دهند” یک تاکتیک سئو قابل دوام نیست.

روش اصلی که برای به دست آوردن پیوندهای با کیفیت بالا استفاده می کنیم، شبکه سازی با سایت های دیگر با دامنه یا اعتبار صفحه بالاتر و درخواست پیوند به محتوای خود است. ما همچنین مطمئن می شویم که محتوای ما با محتوای وب سایت ارجاع دهنده مرتبط باشد. راه دیگر برای به دست آوردن بک لینک های با کیفیت، پیروی از روش آسمان خراش Backlinko است.

روش آسمان‌خراش شامل شناسایی محتوایی است که برای کلمات کلیدی که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید، و ایجاد محتوایی که کیفیت بهتری نسبت به پست‌های با رتبه برتر دارد. سپس، از ابزارهای سئو برای یافتن سایت هایی که به محتوای رقیب شما لینک می دهند استفاده می کنید و از معتبرترین منبع می خواهید که پیوند رقیب شما را با پیوندهای شما جایگزین کند.

Backlinko این استراتژی را امتحان کرد و از 160 وب سایت خواست تا به پست خود در مورد 

پیوند دهند.

200 عامل رتبه‌بندی Google. در نتیجه، آنها 17 بک لینک از سایت های ارجاع دهنده با اعتبار دامنه بالا به دست آوردند و ترافیک ارگانیک پست ها تنها در دو هفته 110 درصد افزایش یافت.

13. URL ها را تغییر ندهید.

مخترع اینترنت، تیم برنرز لی، زمانی گفت: “URI های جالب تغییر نمی کنند.”

در واقع، این یک گفته محبوب است – ” چه چیزی یک URI جالب را ایجاد می کند؟ یک URI جالب، یک URI است که تغییر نمی کند. چه نوع URI تغییر می کند؟ URI ها تغییر نمی کنند: مردم آنها را تغییر می دهند.”

به‌عنوان یک تازه‌کننده، URI مخفف Rel=”Unopener”>Rel=”Unopener”> و به معنای شناسایی یک منبع است، در حالی که یک URL اطلاعاتی در مورد چگونگی مکان یابی یک منبع می دهد. به عنوان مثال، یک URI نام شما و یک URL آدرس خانه شما خواهد بود. نام شما به سادگی شما را شناسایی می کند و یک آدرس مکان پیدا کردن شما را به اشتراک می گذارد.

Pan می‌گوید، “URLها، زیرمجموعه‌ای از URI‌ها، باید تا حد امکان کمتر تغییر کنند. تاریخچه “چرا URL تغییر می‌کند” پر از نیت‌های خوب است که اغلب با گذشت زمان از بین می‌روند، بنابراین حتماً یک یادداشت اضافه کنید هنگامی که متوجه ناهنجاری‌های ترافیکی می‌شوید، باید به همین ترتیب.”

توجه: می‌توانید این کار را در URL.

14. فایل های چند رسانه ای خود را فشرده و بهینه کنید.

فشرده سازی فایل های چند رسانه ای ممکن است برای استراتژی سئوی شما اولویت بالایی به نظر نرسد، اما باید اینطور باشد. به گفته بکر، اندازه ویدیو، تصویر و فایل گیف شما مستقیماً بر سرعت بارگذاری صفحه سایت شما تأثیر می گذارد، که یکی از ده مهم عامل رتبه بندی.

“هر چه اندازه فایل یک تصویر بزرگتر باشد، مرورگر وب شما زمان بیشتری برای بارگذاری آن تصویر نیاز دارد، که زمان بارگیری وب سایت شما را به طور کلی افزایش می دهد. و هر چه زمان بارگذاری وب سایت شما بیشتر باشد، احتمال اینکه گوگل شما را جریمه کند بیشتر است.

عمل فشرده‌سازی، پیکسل‌های رنگی مشابه را به پیکسل‌های منفرد ترکیب می‌کند تا وضوح تصویر و در نتیجه، اندازه فایل کاهش یابد. این تغییرات برای چشم انسان غیرقابل تشخیص هستند، زیرا به جزئیات بین روشن و تیره از رنگ ها فشرده سازی تاثیری که تصاویر شما بر روی مخاطبان شما می گذارد را کاهش نمی دهد و صفحات شما سریعتر بارگذاری می شوند.

ابزارهای با کیفیت بالا برای فشرده سازی فایل های چندرسانه ای عبارتند از:

15. از متن جایگزین تصویر استفاده کنید.

خزنده‌های موتور جستجو که سایت شما را اسکن می‌کنند، نمی‌توانند تصاویر شما را بفهمند مگر اینکه شامل متن جایگزین. به همین دلیل، افزودن این توضیحات به تصاویر شما یک اولویت برای سئو است، زیرا ربات ها اگر نتوانند آنچه در صفحات سایت شما وجود دارد را بفهمند، به شما حمله خواهند کرد. متن جایگزین تصویر همچنین برای رتبه بندی صفحات سایت شما در SERP های مبتنی بر تصویر مفید است.

همچنین، متن جایگزین بهترین روش برای ایجاد یک وب سایت است > صفحه‌خوان‌ها می‌توانند هنگام تبدیل عناصر صفحه، متن جایگزین را دریافت کنند و اطمینان حاصل کنند که همه بازدیدکنندگان سایت شما تجربه مرور ثابتی دارند.

همه متن‌های جایگزین باید توصیفی، مرتبط با محتوای صفحه و کوتاه باشند. مثال زیر را از Becker در نظر بگیرید: 

David Ortiz of the Boston Red Sox batting from home plate at Fenway Park

منبع تصویر

متن جایگزین با کیفیت پایین عبارت است از «بازیکن بیسبال در حال ضربه زدن به توپ در زمین بیسبال»، در حالی که متن جایگزین توصیفی و متنی «دیوید اورتیز از تیم بوستون رد ساکس در حال ضربه زدن از صفحه اصلی در Fenway Park» است.

16. تا جایی که ممکن است از CTA ها استفاده کنید.

بهینه سازی صفحه خود برای رتبه بندی در موتورهای جستجو برای شما مفید نیست اگر صفحات شما برای تبدیل بازدیدکنندگان بهینه نشده باشند. با استفاده از target=”_noopener”>ما است 12 نکته در مورد نوشتن پست های وبلاگ که در پست وبلاگ Google رتبه بندی می شوند.

example of seo starter pack cta in a hubspot blog post

منبع تصویر

هر صفحه در سایت شما فرصتی برای تبدیل است، بنابراین هر صفحه در سایت شما باید دارای یک CTA باشد که با هدف جستجوی بازدیدکننده هماهنگ باشد. از آنجایی که می توانید فرض کنید که بازدیدکنندگان صفحه برای یادگیری چیزی حضور دارند، CTAها هیجان انگیز هستند زیرا بینش و اطلاعات آموزشی بیشتری را ارائه می دهند.

17. با توسعه دهندگان و طراحان خود روابط خوبی ایجاد کنید.

دستیابی به اهداف سئوی شما یک تلاش خاص بازاریابی نیست – شما همچنین باید با توسعه دهندگان و طراحان ما همکاری کنید. به همین دلیل، فراست ایجاد روابط خوب با این تیم ها را پیشنهاد می کند.

او می‌گوید، “با این افراد آشنا شوید، زبان آنها را بیاموزید، بفهمید که چه چیزی به آنها انگیزه می‌دهد (معمولاً پروژه‌های جالبی هستند)، و مهمتر از همه، مفاهیم مهم SEO را به آنها آموزش دهید. این می‌تواند آنها را ترغیب کند که قبل از حذف به شما مراجعه کنند. یک صفحه قدیمی که دارای 500 بک لینک است.”

18. یک ممیزی فنی SEO انجام دهید.

وقتی یک ربات موتور جستجو، سایت شما را برای نمایه سازی می خزد، باید بداند که سایت شما چیست. این به محتوا و همچنین نحوه تنظیم سایت شما اشاره دارد. فهرست بندی وب سایت های سازمان نیافته دشوار است زیرا تشخیص روابط متنی دشوار است و در نتیجه این صفحات در SERP رتبه بندی نمی شوند.

به همین دلیل، سایت شما جزء حیاتی سئو است. این جنبه‌های فنی می‌تواند شامل موارد زیر باشد، اما به این موارد محدود نمی‌شود:

برای جلوگیری از حملات ربات‌ها، توصیه می‌کنیم یک بازرسی فنی از صفحات وب خود انجام دهید.

19. داده های خود را بررسی کنید، دوباره بررسی کنید، و سه بار بررسی کنید.

برای موفقیت واقعی در استراتژی SEO به=”/marketing/seo-analysis-tools?_ga=2.224342872.277259835.1614954717-557398049.1614954717″ rel=”noopener” target=”_blank”>با بررسی میزان رشد استاندارد ارگانیک

، میزان موفقیت خود را اندازه گیری کنید. نرخ پرش، و رتبه بندی کلمات کلیدی.

Becker says, “Growing organic traffic takes time, but it also takes a village. When performing keyword research, traffic analysis, or any performance-related audit, always have more than one source of data to guide you.”

If you see traffic drop in your content management system, check Google Search Console to see which pages that drop has affected. If the decline is concentrated to just a few pages or articles, use a rankings tracker to determine if you’ve lost position for any high-volume keywords. The smarter your diagnostics are, the better your decisions are in response.

SEO Is An Ever-Evolving Landscape

This post uncovered tactics that helped us devise an SEO strategy that allowed us to shatter a year-long traffic plateau and break monthly traffic records. However, as SEO is continuously changing, it’s entirely possible that these practices could become obsolete one day.

The moral of our blog’s story isn’t to glom onto these SEO tactics for the rest of your content marketing career; it’s to keep adapting, no matter how well you’re performing.

Editor’s note: This post was originally published in March 2019 and has been updated for comprehensiveness.

SEO Starter Pack

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *