بازار یابی, بیا سایت ایران

19 نکته SEO مستقیم از دهان تیم SEO HubSpot

در سال 2017، HubSpot چیزی را تجربه کرد که قبلاً هرگز رخ نداده بود — ترافیک ماهانه وبلاگ ما یکسان شده . حتی بدتر ، شروع به افول کرد. بنابراین ، پس از ماه ها استرس بر علت مرموز ترافیک وبلاگ ما ، تصمیم گرفتیم بنشینیم ، یک دسته قهوه بنوشیم و مقصر را بیابیم.

ما متوجه شدیم که استراتژی ویراستاری ما برای طوفان فکری موضوعات و تکیه بر شهودمان برای تعیین اولویت‌های محتوای مخاطبان دیگر کافی نیست. ما تصمیم گرفتیم انرژی خود را بر روی کانالی متمرکز کنیم که به طور مداوم بیشتر ترافیک وبلاگ ما را برای تمام وجود خود ایجاد کرده است – جستجوی ارگانیک.

امروز ، سالها پس از تنظیم استراتژی ارگانیک خود ، از اکثر اهداف ماهانه ترافیک خود فراتر رفته ایم و حتی برخی از رکوردهای ماهانه ترافیک را نیز شکسته ایم. نیازی به گفتن نیست ، ما بسیار خوشحال هستیم (و خیالمان راحت است) که استراتژی ارگانیک ما باعث افزایش ترافیک ما شده و فلات ترافیکی بزرگ سال 2017 را از بین برده است. در این پست ، ما نکات اساسی را که به ما در پیشبرد استراتژی ارگانیک ما کمک کرد ، با بصیرت بیان می کنیم. از کارشناسان SEO HubSpot.

→ Download Now: SEO Starter Pack [Free Kit]

این چک لیست را بارگیری کرده و در دسکتاپ خود ذخیره کنید تا با هر بار تکمیل نکات SEO آن را بررسی کنید.

downloadable seo checklist

1. به اندازه ابزارها برای SERP ها وقت بگذارید.

اگرچه یک الگوریتم رتبه‌بندی صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) را تعیین می‌کند، این الگوریتم به ناشران وب که بهترین محتوا را در اینترنت تولید می‌کنند، پاداش می‌دهد.

به همین دلیل ، درک هدف جستجو مهم است. برای تحقق این امر ، SERP یک کلمه کلیدی را تجزیه و تحلیل می کنیم و مشکلاتی را که کاربران هنگام جستجوی این پرس و جو سعی در حل آنها دارند ، تعیین می کنیم.

آجا فراست ، رئیس سئو زبان انگلیسی در HubSpot ، می گوید: “بله ، ابزارها اطلاعات زیادی را به ما ارائه می دهند. اما این اطلاعات اغلب بر اساس مجموعه داده های ناقص، قدیمی یا مغرضانه است. من سئوکاران را تشویق می کنم که بینش هایی را که از ابزارهای خود به دست می آورند با واقعی ترکیب کنند. سرنخ‌های زمان در SERP. هر بار که تصمیم می‌گیرید یک کلمه کلیدی جدید را هدف قرار دهید، یک قسمت از محتوا را بازخوانی کنید، یا یک صفحه یا بخشی از صفحات را با ترافیک نامنظم تشخیص دهید، به مواردی که برای جستارهای اصلی در Google می‌آیند نگاهی بیندازید.”

بسته به هدف شما ، فراست می گوید توجه کنید:

  • ویژگی های جستجو ،
  • نوع محتوایی که رتبه بندی می شود (صفحات محصول ، فهرست ها ، آموزش ها و غیره) ،
  • وب سایت هایی که رتبه بندی می شوند (پایگاه های داده ، مشاغل ، سایت های رسانه ای ، فهرست ها و غیره) ،
  • اولین نتیجه ارگانیک چقدر پایین صفحه ظاهر می شود،
  • نحوه نمایش صفحه شما (عنوان ، توضیحات متا ، تاریخ ، پیوندهای پرش ، طرح در صورت وجود ، و غیره).

وقتی این نوع جستجوها را انجام می دهید ، “استفاده از یک پنجره ناشناس را فراموش نکنید ، اغلب حافظه پنهان ، کوکی ها و سابقه خود را پاک کنید و جستجوهای خود را در دسکتاپ و تلفن اجرا کنید.” Frost می افزاید.

2. بر آزمون همپوشانی SERP مسلط شوید.

در حالی که در SERP ها، فراست یک تست همپوشانی SERP انجام می دهد. او می گوید: “من دائماً از این آزمایش برای تعیین اینکه آیا درخواستهای دوگانه را با یک قطعه محتوا مورد هدف قرار دهم یا نه استفاده می کنم.”

در حال حاضر ، ممکن است این سوال برای شما پیش آید که آیا آزمون همپوشانی SERP چیست؟

فراست مراحل زیر را به تفصیل شرح می دهد:

  1. یک جستجوی سریع در حالت ناشناس برای کلمه کلیدی A و یک جستجوی جداگانه برای کلمه کلیدی B انجام دهید.
  2. اگر SERP ها نسبتاً متفاوت به نظر برسند (یعنی صفحات رتبه بندی بالا متفاوت باشند ، یا اولین نتیجه برای کلمه کلیدی A نهمین نتیجه برای کلمه کلیدی B باشد) ، Google این پرس و جوها را به عنوان جستجوهای جداگانه تلقی می کند. با نیت متفاوت
  3. با این حال ، اگر SERP ها همپوشانی زیادی داشته باشند ، می توانید آنها را به عنوان یک پرس و جو در نظر بگیرید.

3. قطعات برجسته را در SERPs هدف قرار دهید.

قطعات برجسته موتورهای جستجو چیست برای نمایش پاسخ به یک پرس و جو مستقیماً در SERP استفاده کنید، بنابراین کاربر برای دریافت پاسخ سؤال خود نیازی به بازدید از صفحه دیگری ندارد. تصویر زیر نمونه ای از قطعه برجسته برای عبارت “بازاریابی ورودی چیست؟”

what is inbound marketing featured snippet box in google search results

همانطور که می‌توانید تصور کنید، قطعه‌های برجسته ، به همین دلیل بسیار مهم است که سعی کنید رتبه بندی را با حداکثر تعداد اسنیپت های برجسته انجام دهید.

برای این کار ، پست هایی ایجاد کنید که به سوالات خاصی که کاربران دارند پاسخ دهند. محتوای داخل قطعه برجسته شما باید از نظر معنایی با کلمه کلیدی که کاربر جستجو می کند مرتبط باشد. این بدان معناست که شما نمی توانید به س ofال “بازاریابی ورودی چیست؟” پاسخ دهید. با محتوای نامرتبط به عنوان الگوریتم به اندازه کافی برای تشخیص روابط بین کلمات کلیدی و توضیحاتی که ارائه می‌دهید می‌داند.

علاوه بر این، پست وبلاگ شما باید به گونه ای سازماندهی و قالب بندی شود که به Google اجازه دهد بداند شما به یک سوال پاسخ داده اید. به عنوان مثال، این می تواند به معنای استفاده از کدنویسی خاص باشد، بنابراین قطعه برجسته شما در صفحه برجسته می شود.

طبق گفته کارلا کوک، مدیر ارشد تیم وبلاگ HubSpot، “هدف‌گیری برگزیده‌های ویژه با بخش‌هایی که قالب‌بندی شده‌اند، برخی از حدس‌ها (اما قطعا نه همه) را در مورد رتبه‌بندی قطعه‌های ویژه حذف کرده است.”

“متیو هاولز باربی ، معاون بازاریابی در HubSpot ، تأکید کرده است که کد تمیز و سازگار عامل مهمی در برنده شدن قطعات است.”

4. سئو داخلی را در نظر بگیرید ، اما همه چیزهایی که منتشر می کنید نباید جستجوگر باشند.

سئوی درون صفحه فرآیند بهینه سازی یک صفحه در سایت شما با اجزای جلویی و پشتی است که به شما کمک می کند رتبه بالاتری در موتورهای جستجو کسب کنید. این اجزا عبارتند از:

  • محتوای صفحه با کیفیت بالا
  • عناوین صفحه
  • سرصفحه
  • توضیحات متا
  • تصویر alt-text
  • نشانه گذاری ساختاریافته
  • نشانی اینترنتی صفحه
  • پیوند داخلی
  • سرعت سایت

برای این مثال، اجازه دهید روی عناصر کپی گرا مانند محتوای با کیفیت بالا، عنوان صفحه، سرصفحه، توضیحات متا و متن جایگزین تصویر تمرکز کنیم.

برای بهبود رتبه بندی SERP خود باید ایجاد کپی صفحه بهینه شده را در اولویت قرار دهید. آنچه می نویسید باید شامل کلمه کلیدی موردنظر شما باشد ، از نظر زمینه ای با کلمه کلیدی موردنظر شما مرتبط بوده و به سوالات کاربران شما پاسخ دهد. در نهایت ، هدف این است که به موتورهای جستجو نشان دهید که به س questionsالات کاربر در مورد یک پرسش پاسخ داده اید.

با این حال ، ویکتور پن ، سرپرست SEO SEO در HubSpot ، می گوید که همه چیزهایی که منتشر می کنید نباید جستجوگر باشند.

“این می تواند صفحات فرود تبلیغات، صفحات تشکر، صفحات فعال فروش داخلی و صفحات ورود به سیستم باشد. زمانی که فرصت بیشتر از زمان سرمایه گذاری شده است، بهینه سازی را برای جستجو در اولویت قرار دهید، و بقیه را در پشت سر بگذارید. هنگامی که بتوانید فرایندی را برای کاهش مدت زمان مورد نیاز برای بهینه سازی ایجاد کنید ، عقب می افتد. “

5. انواع کلمات کلیدی بالا و کم حجم را مورد هدف قرار دهید.

با یک استراتژی جستجو آلی، آن را به کلمات کلیدی مورد نظر که دهانه کل از سفر خریدار ، از جمله انواع کلید واژه های کم حجم و کم حجم.

Braden Becker، یک استراتژیست ارشد SEO در HubSpot، می‌گوید: «کلمات کلیدی گسترده و با علاقه اولیه حجم بیشتری دارند، در حالی که کلمات کلیدی با علاقه دیرتر یا حتی آماده خرید حجم کمتری دارند، زیرا مخاطبان بیشتر هستند. بنابراین ، شما نباید از هدف قرار دادن کلمات کلیدی با حجم کم در صورتی که احتمال تبدیل ترافیک به مشتری یا مشتری بالاتری دارند ، نترسید. “

در HubSpot ، تیم SEO در مورد چهار ویژگی وبلاگ (بازاریابی ، فروش ، خدمات و وب سایت) در مورد کلمات کلیدی ما تحقیق عمیق می کند. آنها ابتدا به دنبال حجم جستجو هستند، برخی از آنها به 120000+ و برخی به 50 جستجو در ماه می رسد.

طبق گفته فراست، مهم است اینجا.

7. صفحات وب سایت را با استفاده از تغییرمسیرها و برچسب های متعارف ادغام کنید.

وقتی ممیزی سایت را انجام می دهید ، ممکن است چندین صفحه حاوی محتوای مشابه پیدا کنید. اگر این اتفاق افتاد، باید صفحات وب سایت را با استفاده از تغییرمسیرها یا برچسب های متعارف.

بکر می‌گوید: «هیچ‌کس نمی‌خواهد چندین محتوای وب‌سایت با هدف یکسانی انجام شود، زیرا می‌تواند باعث شود که شما ترافیک شما در SERP ها را آدمخوار کنید.” برای رفع این مشکل، می توانید صفحات با عملکرد پایین را به صفحه ای در سایت خود که حاوی اطلاعات مرتبط است هدایت کنید.

بکر می افزاید: “علاوه بر تغییر مسیر ، در صورت داشتن موارد تکراری دقیق ، حتی می توانید یک برچسب متعارف از نسخه تکراری به صفحه اصلی اضافه کنید ، که باعث می شود تکراری قابل مشاهده باشد ، اما به Google می گوید هنگام رتبه بندی وب سایت شما صفحه اصلی را اولویت بندی کند. هنگام تصمیم گیری برای مقدس سازی یا تغییر مسیر ، مراقب باشید – اینها تصمیمات ظریف هستند و فقط در مواقعی که کاملاً منطقی است باید گرفته شوند. “

Google درباره این فرایند اینجا بیشتر توضیح می دهد .

8. یک استراتژی بهینه سازی تاریخی را اجرا کنید.

در سال 2015 ، پام واگن ، مدیر بازاریابی اصلی استراتژی وب HubSpot و ویرایشگر سابق وبلاگ بازاریابی HubSpot ، یک کشف انقلابی در مورد ترافیک وبلاگ ارگانیک HubSpot انجام داد – اکثریت قریب به اتفاق آن از پست های منتشر شده قبل از آن ماه به دست آمد. در حقیقت ، 76 درصد از بازدید ماهانه وبلاگ ما از این پست های قدیمی تهیه شده است.

امروز ، افشاگری پیشگامانه وون بیش از هر زمان دیگری به صدا در می آید – 89 درصد از بازدیدهای ماهانه وبلاگ ما از پست هایی است که حداقل شش ماه قبل منتشر شده است ، و ما یک استراتژی کامل اختصاص داده ایم که به تجدید و بازنشر این قطعات تاریخی محتوا اختصاص داده شده است. ما این نوع پست های وبلاگ را به روز رسانی می نامیم و آنها 35 تا 40 درصد تقویم سرمقاله ما را شامل می شوند.

با تازه کردن آن‌ها با اطلاعات جدید، تاکتیک‌های سئو، و بازنشر مؤثر آن‌ها به‌عنوان پست‌های وبلاگ جدید، می‌توانیم ارزش ارگانیک موجود و تعامل کاربر را افزایش دهیم و ترافیک آن‌ها را دو یا حتی سه برابر کنیم. این فرآیند همچنین به ما کمک می کند تا وبلاگ خود را برای کارآیی بهینه کنیم و میزان محتوای جدیدی را که باید ایجاد کنیم کاهش داده و در عین حال ترافیک و تبدیلات ارگانیک خود را افزایش دهیم.

بهینه سازی تاریخی برای همه مناسب نیست. این یک استراتژی برای وبلاگ است که:

  • میزان قابل توجهی ترافیک ارگانیک ایجاد می کند،
  • تعداد قابل توجهی از مشترکین وبلاگ دارد،
  • دارای فالوورهای رسانه های اجتماعی است که می تواند ترافیک ، اشتراک گذاری و پیوندهای پشتیبان به روز رسانی شما را افزایش دهد ،
  • دارای مخزن قابل توجهی از پست های قدیمی است که ارزش تجدید و انتشار مجدد را دارند.

اگر هر چهار مورد زیر را دارید ، توصیه می کنیم استراتژی بهینه سازی تاریخی را پیاده سازی کنید. برای آشنایی با انواع خاصی از محتوای تاریخی که باید به‌روزرسانی کنید و روند دقیق به‌روزرسانی آن‌ها، به این پست وبلاگ که توسط خود پام واگن نوشته شده است.

9. به بازدیدکنندگان وب سایت خود آموزش دهید تا مارک شما را جستجو کنند.

SEO برای افزایش تعداد جستجوهای بدون نام تجاری شما استفاده می شود.

پان می گوید: “منطق این بود که اینها مشتریان بالقوه ای بودند که در غیر این صورت تبدیل نمی شدند. این منطق برای یک کسب و کار جوان خوب است ، اما برای مشاغل بالغ که رابطه خوبی با مشتریان خود دارند ، ترافیک مارک تجاری به همان اندازه مهم است . “

به عنوان مثال، پلتفرم هایی مانند آمازون به مشتریان خود در جستجوی گوگل آموزش داده اند تا “amazon” را به جستجوهای خود برای نتایج خاص سایت اضافه کنند.

پان می گوید می توانید با تبدیل شدن به یک متخصص متخصص در موضوعات مربوط به نام تجاری خود ، کاربران را به انجام این کار تشویق و الهام بخشید. از آنجا که آمازون یکی از سایت های پیشرو در خرید است ، مشتریان برای نیازهای خرید خود به این پلتفرم مراجعه می کنند. برای تبدیل شدن به یک متخصص، باید اتوریتی صفحه را توسعه دهید.

10. اعتبار صفحه را توسعه دهید.

اقتدار صفحه یکی از عوامل است که موتورهای جستجو برای تعیین رتبه‌بندی استفاده می‌کنند. به به عنوان مثال ، اگر شما یک وبلاگ با تجربه و دارای شهرت به عنوان یک متخصص صنعت هستید ، احتمالاً سایت شما رتبه بالاتری نسبت به صفحات یک سایت جدیدتر خواهد داشت.

با توجه به این ، مهم است که نام تجاری و اقتدار خود را در محدوده خود ایجاد کنید. وبلاگ نویسی منظم ، ارسال در رسانه های اجتماعی ، ارسال مهمان در سایر سایت ها ، و صرفاً فعال بودن در صنعت خود راههای ارزشمندی برای ایجاد شهرت است.

علاوه بر این ، شما باید در مورد موضوعات مماسی که مشتریان شما به آن علاقه دارند بنویسید ، به شما کمک می کند تا مهمترین اطلاعات را در اختیار آنها قرار دهید و همچنین به موتورهای جستجو که در مورد صنعت خود به طور عمیق می نویسید ، علامت دهید.

همه این استراتژی‌ها به وب‌سایت شما اعتبار می‌دهند و به موتورهای جستجو نشان می‌دهند که باید به دامنه شما توجه کنند.

11. از مدل pillar-cluster استفاده کنید.

از آنجا که افراد برای ارائه پاسخهای دقیق و مناسب به س questionsالات خود به شدت به Google اعتماد دارند ، موتورهای جستجو باید هدف و زمینه هر جستجو را درک کنند.

برای انجام این کار ، Google به منظور تشخیص ارتباطات موضعی در بین سeriesالات کاربران ، نظارت بر پرسش های مشابهی که کاربران در گذشته انجام داده اند ، و محتوایی که معتبرترین آنها را در این زمینه می داند ، بررسی کرده است. برای اینکه به Google کمک کنیم محتوای وبلاگ ما را به عنوان یک مرجع قابل اعتماد بشناسد، تصمیم گرفتیم “> مدل خوشه ستون را پیاده سازی کنید (توضیح بیشتر در ویدیوی زیر).

با ایجاد یک صفحه ستون واحد که نمای کلی سطح بالایی از یک موضوع و پیوندهایی به صفحات خوشه‌ای ارائه می‌دهد، به طور موثر به Google اعلام کردیم که صفحه ستون ما منبع معتبری در مورد موضوع است.

یکی دیگر از مزایای مدل ستون-خوشه این است که تجربه کاربر . برای گوگل نه تنها خزیدن وبلاگ ما و شناسایی روابط معنایی بین پست ها آسان تر است ، بلکه پیدا کردن محتوای مورد نظر برای مخاطبان نیز آسان تر است.

12. یک استراتژی لینک سازی ایجاد کنید.

به‌دست آوردن لینک‌های ورودی با کیفیت بالا از وب‌سایت‌ها و صفحات با اعتبار بالا برای تقویت اعتبار دامنه شما بسیار مهم است. متأسفانه ، هر چقدر هم که خوب باشد ، “اگر آن را بنویسید ، آنها به آن پیوند می دهند” یک تاکتیک SEO مناسب نیست.

اصلی ترین روش مورد استفاده ما برای به دست آوردن پیوندهای با کیفیت بالا ، شبکه سازی با سایت های دیگر با دامنه یا قدرت صفحه بالاتر و درخواست پیوند به محتوای ما است. ما همچنین مطمئن می شویم که محتوای ما با محتوای وب سایت ارجاع دهنده مرتبط است. راه دیگر برای کسب بک لینک با کیفیت پیگیری روش آسمان خراش Backlinko است.

روش آسمان خراش شامل شناسایی محتوایی است که برای کلمات کلیدی مورد نظر شما رتبه خوبی دارد و محتوایی با کیفیت بهتر از پست های دارای رتبه برتر ایجاد می کند. سپس، از ابزارهای سئو برای یافتن سایت هایی که به محتوای رقیب شما لینک می دهند استفاده می کنید و از معتبرترین منبع می خواهید که پیوند رقیب شما را با پیوندهای شما جایگزین کند.

Backlinko این استراتژی را امتحان کرد و از 160 وب سایت درخواست کرد تا به پست خود درباره

پیوند دهند

200 فاکتور رتبه بندی Google . در نتیجه ، آنها 17 پیوند از سایتهای ارجاع دهنده با قدرت دامنه بالا کسب کردند و ترافیک ارگانیک پست ها تنها در دو هفته 110 درصد افزایش یافت.

13. URL ها را تغییر ندهید.

مخترع اینترنت، تیم برنرز لی، زمانی گفت: “URI های جالب تغییر نمی کنند.”

در واقع ، این یک ضرب المثل محبوب – ” URI جالب چه چیزی می سازد؟ URI سرد آن است که تغییر نمی کند. چه نوع URI تغییر می کند؟ URI ها تغییر نمی کنند: مردم آنها را تغییر می دهند. “

به عنوان یک تازه سازی ، URI مخفف شناسه منبع یکنواخت و به معنای شناسایی یک منبع است، در حالی که یک URL اطلاعاتی در مورد چگونگی مکان یابی یک منبع می دهد. به عنوان مثال ، یک URI نام شما و یک URL آدرس خانه شما خواهد بود. نام شما به سادگی شما را شناسایی می کند و نشانی محل اشتراک شما را به اشتراک می گذارد.

پان می گوید: “URL ها ، زیرمجموعه ای از URI ها ، باید تا حد ممکن تغییر کنند. تاریخچه” چرا URL تغییر می کند “با نیت های خوبی پر شده است که اغلب با گذشت زمان گم می شوند ، بنابراین حتماً یک یادداشت اضافه کنید وقتی متوجه ناهنجاری های ترافیکی می شوید ، به همان شیوه باید رفتار کنید. “

توجه: می توانید این کار را در HubSpot که دائماً در حال پیشرفت است URL.

14. فایلهای چند رسانه ای خود را فشرده و بهینه کنید.

فشرده سازی فایل های چند رسانه ای ممکن است برای استراتژی SEO شما در اولویت اول قرار نگیرد ، اما باید باشد. به گفته بکر، اندازه ویدیو، تصویر و فایل گیف شما مستقیماً بر سرعت بارگذاری صفحه سایت شما تأثیر می گذارد، که یکی از ده مهم عامل رتبه بندی.

“هر چه اندازه فایل یک تصویر بزرگتر باشد، مرورگر وب شما زمان بیشتری برای بارگذاری آن تصویر نیاز دارد، که زمان بارگیری وب سایت شما را به طور کلی افزایش می دهد. و هرچه زمان بارگذاری وب سایت شما بیشتر باشد ، احتمال اینکه گوگل شما را جریمه کند بیشتر است. “

عمل فشرده سازی پیکسل های رنگی مشابه را به یک پیکسل ترکیب می کند تا وضوح تصویر و به نوبه خود اندازه فایل را کاهش دهد. این تغییرات غیرقابل تشخیص برای چشم انسان هستند ، زیرا نسبت به جزئیات بین آنها حساس تر است. روشن و تیره تر از رنگها فشرده سازی تاثیری که تصاویر شما بر روی مخاطبان شما می گذارد را کاهش نمی دهد و صفحات شما سریعتر بارگذاری می شوند.

ابزارهای باکیفیت برای فشرده سازی فایل های چند رسانه ای عبارتند از:

15. از متن جایگزین تصویر استفاده کنید.

خزنده‌های موتور جستجویی که سایت شما را اسکن می‌کنند، نمی‌توانند تصاویر شما را بفهمند، مگر اینکه شامل توضیحات متن متنی . به همین دلیل ، افزودن این توصیفات به تصاویر شما در اولویت سئو قرار دارد ، زیرا اگر ربات ها متوجه نشوند که در صفحات سایت شما چیست ، به شما حمله می کنند. متن جایگزین تصویر همچنین برای رتبه بندی صفحات سایت شما در SERP های مبتنی بر تصویر مفید است.

همچنین ، متن متنی بهترین عمل برای ایجاد یک وب سایت قابل دسترسی صفحه‌خوان‌ها می‌توانند هنگام تبدیل عناصر صفحه، متن جایگزین را دریافت کنند و اطمینان حاصل کنند که همه بازدیدکنندگان سایت شما تجربه مرور ثابتی دارند.

تمام متن‌های جایگزین باید توصیفی، مرتبط با محتوای صفحه و کوتاه باشند. مثال زیر را از Becker در نظر بگیرید: 

David Ortiz of the Boston Red Sox batting from home plate at Fenway Park

منبع تصویر

متن کم کیفیت با عبارت “بازیکن بیس بال در زمین بیس بال در حال ضربه زدن به توپ است” نوشته می شود ، در حالی که در متن متن توصیفی و متنی “دیوید اورتیز از بوستون رد ساکس از صفحه اصلی در فنوی پارک در حال ضربه زدن است”.

16. تا جایی که ممکن است از CTA ها استفاده کنید.

بهینه سازی صفحه خود برای رتبه بندی در موتورهای جستجو برای شما مفید نیست اگر صفحات شما برای تبدیل بازدیدکنندگان بهینه نشده باشند. با استفاده از فراخوان به عمل با محتویات مرتبط با محتوای صفحه و مراحل مختلف سفر خریدار

تصویر زیر نمونه‌ای از CTA در target=”_noopener”>ما است 12 نکته در مورد نوشتن پست های وبلاگ که در پست وبلاگ Google رتبه بندی می شوند.

example of seo starter pack cta in a hubspot blog post

منبع تصویر

هر صفحه ای در سایت شما فرصتی برای تبدیل است ، بنابراین هر صفحه ای در سایت شما باید دارای CTA باشد که با هدف جستجوی بازدیدکنندگان مطابقت داشته باشد. از آنجا که می توانید فرض کنید بازدیدکنندگان صفحه برای آموختن چیزی هستند ، CTA ها هیجان انگیز هستند زیرا اطلاعات بیشتر و اطلاعات آموزشی را ارائه می دهند.

17. با توسعه دهندگان و طراحان خود روابط خوبی ایجاد کنید.

رسیدن به اهداف SEO خود یک تلاش بازاریابی خاص نیست-شما همچنین باید با توسعه دهندگان و طراحان ما همکاری کنید. به همین دلیل ، فراست پیشنهاد می کند که روابط خوبی با این تیم ها برقرار کنید.

او می‌گوید، “با این افراد آشنا شوید، زبان آنها را بیاموزید، بفهمید که چه چیزی به آنها انگیزه می‌دهد (معمولاً پروژه‌های جالبی هستند)، و مهمتر از همه، مفاهیم مهم SEO را به آنها آموزش دهید. این می‌تواند آنها را ترغیب کند که قبل از حذف به شما مراجعه کنند. یک صفحه قدیمی که دارای 500 بک لینک است.”

18. یک ممیزی فنی SEO انجام دهید.

وقتی یک ربات موتور جستجو برای نمایه سازی سایت شما را جستجو می کند ، باید بفهمد که سایت شما چیست. این به محتوا و همچنین نحوه راه اندازی سایت شما اشاره دارد. فهرست بندی وب سایت های سازماندهی نشده دشوار است زیرا روابط متنی به سختی تشخیص داده می شوند و در نتیجه این صفحات در SERP ها رتبه بندی نمی شوند.

به همین دلیل ، تنظیم فنی جزء حیاتی سئو است. این جنبه های فنی می تواند شامل موارد زیر باشد ، اما محدود به آنها نیست:

برای جلوگیری از حملات ربات‌ها، توصیه می‌کنیم یک بازرسی فنی از صفحات وب خود انجام دهید.

19. داده های خود را بررسی کنید، دوباره بررسی کنید، و سه بار بررسی کنید.

برای موفقیت واقعی در استراتژی SEO ، باید موفقیت خود را بسنجید با بررسی معیارهای استاندارد داده مانند رشد ترافیک ارگانیک ، نرخ تبدیل ، نرخ پرش، و رتبه بندی کلمات کلیدی.

Becker says, “Growing organic traffic takes time, but it also takes a village. When performing keyword research, traffic analysis, or any performance-related audit, always have more than one source of data to guide you.”

If you see traffic drop in your content management system, check Google Search Console to see which pages that drop has affected. If the decline is concentrated to just a few pages or articles, use a rankings tracker to determine if you’ve lost position for any high-volume keywords. The smarter your diagnostics are, the better your decisions are in response.

SEO Is An Ever-Evolving Landscape

This post uncovered tactics that helped us devise an SEO strategy that allowed us to shatter a year-long traffic plateau and break monthly traffic records. However, as SEO is continuously changing, it’s entirely possible that these practices could become obsolete one day.

The moral of our blog’s story isn’t to glom onto these SEO tactics for the rest of your content marketing career; it’s to keep adapting, no matter how well you’re performing.

Editor’s note: This post was originally published in March 2019 and has been updated for comprehensiveness.

SEO Starter Pack

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *