بیا سایت ایران

34 استراتژی ایجاد لینک داخلی برای کمک به رتبه سایت شما در رتبه بالاتر

شکی نیست که ایجاد پیوندهای ورودی عالی به سایت شما کار سختی است. در حالی که بسیاری از صاحبان سایت برای دریافت بک لینک‌های خود به بخش‌های نظرات وبلاگ‌های اسپم متوسل می‌شوند، این برای SEO.

اگرچه صحبت‌های زیادی در مورد ایجاد پیوندهای ورودی وجود دارد، روش‌های ساده برای انجام آن به ندرت مورد بحث قرار می‌گیرند.

→ Download Now: SEO Starter Pack [Free Kit]

خوشبختانه، اجرای استراتژی‌های لینک‌سازی آنقدرها هم که بسیاری از مردم می‌گویند سخت نیستند. مانند رسانه های اجتماعی به آن فکر کنید – اگر منبع محتوای عالی هستید و آن را در حضور افراد مناسب دریافت می کنید ، آنها آن را به اشتراک می گذارند.

با در نظر گرفتن این موضوع، ما شما را با ترفندهای آزمایش شده و مؤثر شروع می کنیم تا به شما در ایجاد پیوندهای ورودی قانونی کمک کند. برای مشاهده نحوه استفاده از این ایده های لینک سازی در استراتژی SEOبه ادامه مطلب بروید. >.

بک لینک چیست؟

لینک‌های برگشتی که پیوندهای ورودی و لینک‌های ورودی نیز نامیده می‌شوند، نوعی از سئوی خارج از صفحه هستند که در آن از سایر وب‌سایت‌ها پیوندهایی کسب می‌کنید که خوانندگان را به سایت خود هدایت می‌کنند.

کسی که پیوند را دریافت می کند، کسی است که به پیوندی به عنوان بک لینک اشاره می کند.

پیوندهای برگشتی با پیوندهای خروجی (پیوندهای وب سایت شما به وب سایت دیگر) و پیوندهای داخلی (پیوندهای یک صفحه در وب سایت شما به صفحه دیگر) متفاوت هستند.

بک لینک های مناسب می توانند دو کار عالی برای وب سایت شما انجام دهند:

  • آنها می توانند ترافیک را به وب سایت شما هدایت کنند. اگر کسی پیوندی به وب سایت شما در وب سایت یا وبلاگ خود ارسال کند ، ممکن است خوانندگان آن روی آن کلیک کنند-و شما از آن ترافیک ارجاع بهره مند شوید.
  • آنها می توانند به شما کمک کنند تا در جستجو رتبه بالاتری کسب کنید. بک لینک ها به موتورهای جستجو می گویند که وب سایت شما در یک موضوع خاص دارای اعتبار است – بنابراین هر چه تعداد بک لینک های بیشتری را از سایت های بالا کسب کنید. سایت های با کیفیت و با اعتبار بالا، وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) رتبه بهتری خواهد داشت.

یک لینک ورودی خوب از یک وب سایت معتبر می آید و از متن لنگر طبیعی استفاده می کند. Anchor text به سادگی کپی متنی است که لینک شده است. برای مثال، اگر به پست وبلاگ خود درباره استراتژی های بک لینک پیوند دهم، متن لنگر “راهبردهای بک لینک” است.

تکیه گاه طبیعی به این معنی است که شما فقط کلمات کلیدی را به چپ و راست پیوند نمی دهید. Google زمینه پیوند را درک می کند ، بنابراین تکیه گاه عمومی “بیشتر بیاموزید” و “اینجا را کلیک کنید” می تواند به اندازه متن لنگر بهینه شده برای کلمات کلیدی با ارزش باشد.

برای نگاهی درونی به نحوه استفاده موفقیت آمیز Glassdoor از بک لینک برای صعود به بالای جستجو صفحات، مطالعه موردی ویدیویی ما را بررسی کنید.

1. یک وبلاگ ثابت با محتوای عالی داشته باشید.

ایجاد پیوسته محتوای وبلاگ که مردم به طور طبیعی می خواهند به آن پیوند دهند ، یکی از روشهای امتحان شده و واقعی برای تولید ارگانیک پیوندهای ورودی است.

باید محتوایی را منتشر کنید که مستقیماً به صنعت شما مرتبط است و به خواننده شما کمک می کند. به این ترتیب، آنها احساس می کنند مجبور هستند آن را به اشتراک بگذارند. آنها حتی ممکن است از وب‌سایت خودشان به آن پیوند دهند، اگر صاحب وب‌سایت باشند.

با نحوه شروع موفقیت آمیز آشنا شوید وبلاگ با راهنمای و چک لیست رایگان ما.

2. به وبلاگ های دیگر در وبلاگ خود پیوند دهید.

منظور از وبلاگ یک ابزار اجتماعی است. هرچه بیشتر به دیگران پیوند دهید – مخصوصاً زمانی که این کار را به روشی ثابت و مبتنی بر فرصت انجام می دهید – احتمال اینکه یکی از آن وبلاگ نویسان لطف کند بیشتر است.

به علاوه ، نمی توانید همه چیز را در مورد همه چیز در وبلاگ خود پوشش دهید. منطقی است که از منابع فراوان در وب استفاده کنید تا تجربه وبلاگ خود را برای خوانندگان خود بهتر و مفیدتر کنید.

3. پست های وبلاگ مهمان را بنویسید.

یک پست وبلاگ عالی بنویسید ، و آن را در وبلاگ ها بخرید که برای آن مناسب است. اگر یکی قبول کرد، باید مایل باشد که یک لینک ورودی در پست به شما بدهد. وبلاگ نویسی مهمان یک راه عالی برای ارتقاء تخصص شما و کسب کیفیت است. پیوندهای کلاه سفید.

نمی دانید برای چه کسانی بنویسید؟ اکثر رسانه ها به مردم اجازه می دهند مقالات اصلی را در مورد موضوعات مرتبط با خوانندگان خود ارسال کنند. با این حال ، شما باید با انتشارات مستقیماً در طاقچه خود شروع کنید. اگر یک آژانس مارک تجاری هستید، ممکن است از انتشارات برندینگ پرس و جو کنید.

4. فهرست منابع مفید را تنظیم و منتشر کنید.

لیست های منابع هم طعمه پیوند عالی و هم محتوای مفیدی برای خوانندگان شما هستند. اگر یک فهرست جامع از منابع ایجاد کنید ، دیگر وبلاگ نویسان به راحتی می توانند در پست های خود به آن پیوند دهند به جای اینکه همه آن محتوا را مجدداً مرور و تنظیم کنند. برای اینکه تصوری از شکل ظاهری یک نفر به شما ارائه دهیم، در اینجا یک مثال از لیستی آورده شده است. منابعی که ما برای SEO مبتدی تنظیم کرده ایم.

5. برای ایجاد روابط جمع‌بندی تخصصی انجام دهید.

جمع‌بندی خبره می‌تواند ابزاری عالی برای ایجاد روابط با اینفلوئنسرها باشد. اگرچه این گردآوری‌ها ممکن است بلافاصله لینک‌های ورودی یا سرنخ‌های زیادی را برای شما به ارمغان نیاورند، ایجاد روابط با اینفلوئنسرها به شما کمک می‌کند تا از منابع معتبر بک لینک‌های قوی دریافت کنید.

بعد از اینکه آنها در جمع بندی شما مشارکت کردند، می توانید بعداً با آنها تماس بگیرید تا در مورد فرصت پست مهمان یا چیز دیگری سؤال کنید — در حالی که از آنها برای مشارکت در جمع بندی تخصصی قبلی تشکر کنید.

در یکی از جمع بندی های تخصصی خود، با بازاریاب های موفق تماس گرفتیم و از آنها خواستیم نکات بازاریابی محتوا .

6. پست های نیوزجک بنویسید.

Newsjacking زمانی است که از محبوبیت یک خبر برای تقویت موفقیت خود در فروش و بازاریابی استفاده می کنید. اگر شما اولین وبلاگ نویس هستید که در مورد یک رویداد خبری اظهار نظر می کنید ، به دلیل “تازه بودن” جزء الگوریتم Google، و دیگران به محتوای شما در حساب‌های داستانی خود پیوند می‌دهند.

اگر مطمئن نیستید که سرقت خبری چه شکلی است، به چند نمونه های جک خبری که در سرتاسر وب پیدا کردیم.

7. مطالعات موردی در مورد چشمگیرترین مشتریان خود ایجاد کنید.

اگر مشتریان خود را در مطالعات موردی در مورد کسب و کارشان خوب جلوه دهید، می توانید شرط ببندید که آنها به سایت شما لینک می دهند. اما شما باید آنها را خوب کنید. این بدان معنی است که شرکت هایی را انتخاب کنید که بهترین نتایج را دیده اند، مشتاق هستند و محصول یا خدمات شما را به خوبی می شناسند.

این همچنین به معنای پرسیدن سؤالات درست و طرح مطالعه موردی به شیوه ای جذاب و جامع است.

برای شروع کار ، سه قالب مطالعه موردی رایگان بارگیری کنید .

8. داوطلب شوید تا موضوع مطالعه موردی قرار بگیرید.

چرا در طرف دیگر رابطه عشق مورد مطالعه قرار نمی گیریم؟ شرکت ها همیشه به دنبال مشتریانی هستند که مایل به مطالعه موردی باشند. وقت خود را برای یکی از فروشندگان اصلی خود داوطلب کنید و پس از انتشار ، از مطالعه موردی یک پیوند پشتیبان بگیرید.

9. اداره نظرسنجی.

اگر تحقیق می کنید، قول بدهید که داده ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر جمع‌آوری و خرد کردن داده‌ها را انجام دهید و پس از آن به برخی از سایت‌های معتبر اجازه دسترسی به یافته‌ها را بدهید، می‌توانید شرط ببندید که آنها برخی از تبلیغات و پیوندهای ورودی را برای شما انجام می‌دهند تا مطمئن شوند که حجم نمونه عالی دارید.

10. نظرات کتاب بنویسید.

اگر یک بررسی جامع درباره محتوای نویسنده دیگری ارائه دهید، احتمال زیادی وجود دارد که آنها (و دیگران) به آن پیوند دهند. در اینجا نمونه ای از بررسی کتاب از وبلاگ ما است، که فروش چلنجر را در یک مطالعه پنج دقیقه ای یا کمتر خلاصه می کند.

11. وبینارهای رایگان برگزار کنید و نسخه های بایگانی شده را به صورت آنلاین ارسال کنید.

اگر آموزنده باشد، شرکت کنندگان شما کاملاً آن را به اشتراک خواهند گذاشت. یک راه آسان برای انجام این کار این است که اسلایدهای ارائه پاورپوینت خود را به یک ارائه SlideShare تبدیل کنید، و سپس آن ارائه را در یک پست وبلاگ جاسازی کنید. همچنین می‌توانید آن را در صفحه فرود وبینار جاسازی کنید تا هر کسی که می‌خواهد برای وبیناری که قبلاً به پایان رسیده است ثبت‌نام کند، بتواند ارائه را بررسی کند.

برای دریافت بهتر بک لینک به این صفحات وبینار آرشیو شده، با شرکت، برند یا تأثیرگذار دیگری برای وبینار شریک شوید. نه تنها دو نام تجاری که به خوبی همراستا هستند ارائه قدرتمندی را ارائه می دهند، بلکه مخاطبان را بیشتر می کند – حتی پس از پایان وبینار. (نکاتی در مورد ایجاد یک وبینار در این پست وبلاگ.)

12. ابزارهای رایگان ایجاد کنید.

به یاد دارید وقتی در مورد تنظیم و انتشار فهرست منابع برای وبلاگ شما صحبت کردم؟ فکر می کنید مردم در آن فهرست منابع چه چیزی را شامل می شوند و به چه چیزی پیوند می دهند؟ ابزارهای رایگان ابزار بزرگی هستند. می توانید با ایجاد ابزارهای رایگان که واقعاً برای مشتریان هدف شما مفید هستند ، به آن سوی لیست منابع دسترسی پیدا کنید.

در در HubSpot را، برای مثال، ما ایجاد Website Grader، ابزاری که لینک‌های بسیاری از آژانس‌ها، شرکا و سایرین در صنعت ما را به دست آورده است.

13. قالب های قابل اشتراک گذاری ایجاد کنید.

مثل ابزارهای رایگان، الگوها نیز چیز دیگری هستند که افراد به اندازه کافی برای پیوند به آن مفید خواهند بود. قبل از ایجاد یک الگو، به این فکر کنید که چه نوع قالب هایی کار افراد را آسان تر می کند. برای مثال، یک طراح ممکن است یک کتابخانه از الگوهای کارت ویزیت قابل دانلود ایجاد کند که دیگران بتوانند بارها و بارها به آن پیوند دهند. محتوای نشانک‌گذاری‌شده اغلب آن نوع محتوایی است که تعداد زیادی لینک ورودی دریافت می‌کند.

14. اینفوگرافیک های قانع کننده ایجاد کنید.

مردم کاملاً دوست دارند اینفوگرافیک ها را به اشتراک بگذارند. اگر خودتان یک اینفوگرافیک اصلی ایجاد کنید، مردم به شما به عنوان منبع اصلی لینک خواهند داد. برای افزایش احتمال پیوند ورودی، ممکن است طرح خود را با منابعی که ذکر کردید به اشتراک بگذارید و کد جاسازی شده برای اینفوگرافیک شما به راحتی قابل دسترسی است.

طراح نیستید؟ هر کسی می تواند اینفوگرافیک با ظاهر حرفه ای و با کیفیت بالا ایجاد کند — و به سرعت با الگوها این الگوهای رایگان اینفوگرافیک را دوست دارد. قبل از ایجاد اینفوگرافیک، باید موضوعی را ارائه دهید که واقعاً قابل تجسم باشد و به صنعت شما مربوط می شود.

15. اشکال دیگری از محتوای بصری ایجاد کنید.

کارتون‌ها، تجسم محتوا، نمودارها و نمودارها و موارد مشابه بخش مهمی از استراتژی بازاریابی محتوای بصری و راهی عالی برای به دست آوردن لینک‌های ورودی هستند. از آنجایی که ساختن آنها به زمان و هزینه نیاز دارد، دیگران احتمالاً از سروصدای ایجاد محتوای بصری خود صرف نظر می کنند و در عوض به محتوای شما پیوند می زنند.

می‌توانید از ابزارهای طراحی آنلاین رایگاناستفاده کنید. برای ایجاد گرافیک شخصی خود ، صرف نظر از میزان فن آوری شما.

16. ایجاد ارائه های SlideShare.

یکی از اینفوگرافیک های خود را تکه تکه کنید یا یکی از آخرین سخنرانی خود را تغییر دهید. می‌توانید این موارد را در وبلاگ خود، در مرکز منابع وب‌سایت خود، یا حتی در یک حساب SlideShare برای پیوندهای بیشتر قرار دهید.

به خاطر داشته باشید که قابل اشتراک‌گذاری‌ترین ارائه‌هایی هستند که قانع‌کننده‌ترین ارائه‌ها هستند. این به معنای محتوای عالی و طراحی عالی است. این پست وبلاگ را بخوانید تا راهنمای شروع تا انتها را در مورد طراحی بعدی خود بخوانید ارائه پاورپوینت .

17. یک کار خنده دار انجام دهید.

چیزهای خنده دار مانند آتش سوزی گسترده می شوند. به جوک های درونی خنده دار در صنعت خود فکر کنید و از آن با محتوای طنز که قابل پیوند است استفاده کنید. می توانید یک میم، یک ویدیوی کوتاه یا یک توییت ایجاد کنید که شوخی را به تصویر بکشد. فقط مراقب باشید که مخاطبان خود را بفهمید و نحوه واکنش آنها به طوری که هیچ چیز توهین آمیز نباشد.

18. انتشارات مطبوعاتی درباره اخبار جالب شرکت بنویسید.

با تبدیل استراتژی روابط عمومی خود به یک استراتژی ورودی ، فرصت هایی را ایجاد می کنید که قبلاً وجود نداشت و مکانی را برای شرکت خود ایجاد می کنید و در این فرآیند با مخاطبان هدف خود اشتراک گذاری معناداری ایجاد می کنید.

وقتی یک بیانیه مطبوعاتی عالی بنویسید ، آن را در وب سایت خود پست کنید و سپس انتشارات خود را به یکی از شبکه های خبری بزرگ انتقال دهید تا پوشش بیشتری دریافت کنید.

الگوهای انتشار مطبوعاتی ورودی ما را به صورت رایگان بارگیری کنید.

19. زمانی که اخبار شما مربوط به شرکت دیگری است، یک بیانیه مطبوعاتی مشترک ارسال کنید.

این می تواند به دسترسی به هزاران سایت مرتبط دیگر کمک کند که در یک بیانیه مطبوعاتی درباره شرکت شما، ممکن است به سایت شما پیوند داده نشده باشند. این به شما فرصتی می دهد تا با تعداد بیشتری از مردم تماس بگیرید – و در نتیجه بک لینک های بیشتری دریافت کنید.

20. زمانی که اخبار مهم یا محتوای عالی دارید، اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهید.

جلب توجه مطبوعات و انتشار در نشریات صنعتی می تواند به شما در ساختن نام تجاری، افزایش تخصص قابل مشاهده، بهبود اعتبار و البته دریافت بک لینک از منابع معتبر کمک کند.

ابتدا، یک صفحه اختصاصی درباره داستان در وب سایت خود ایجاد کنید تا آنها بتوانند به آن پیوند دهند. سپس، به تعداد انگشت شماری از روزنامه نگاران و/یا نشریاتی که می توانید ببینید واقعاً برای داستان شما ارزش قائل هستند، تماس بگیرید. حتماً به درخواست خود متن بدهید، قوانین آنها را دنبال کنید، یک موضوع قانع کننده در ایمیل خود بنویسید، و مفید باشید، نه فخرفروش.

21. هشدارهای درخواست مطبوعات را تنظیم کنید و به دنبال فرصت هایی برای ارسال نقل قول بگردید.

هشدارهای درخواست مطبوعات درخواست منابع اطلاعاتی از روزنامه نگاران هستند. این روزنامه نگاران دائماً به دنبال نقل قول از افراد خاص برای ارائه در مقاله خود هستند و رسانه های مختلفی وجود دارد که آنها برای ارسال درخواست ها و یافتن آن نقل قول ها استفاده می کنند.

در اینجا فهرستی از متیو باربی معاون بازاریابی HubSpot از خدماتی است که می‌توانید امضا کنید برای دریافت هشدار از خبرنگاران در صندوق ورودی خود:

به دلیل حجم بالای درخواست‌هایی که دریافت می‌کنید، باربی همچنین توصیه می‌کند فیلترها یا پوشه‌های ایمیل ایجاد کنید تا خود را سازماندهی کنید.

22. نوشتن و ارائه مقالات چاپ شده.

اگر نظر جالبی برای به اشتراک گذاشتن دارید و می توانید آن را به وضوح و قانع کننده در یک مقاله بیان کنید، می توانید این فرصت را داشته باشید که با افراد زیادی ارتباط برقرار کنید، برای خود و سازمان خود شناخته شوید و بک لینک های معتبر دریافت کنید. وبسایت شما. من معتقدم که م effectiveثرترین مقاله های ویرایش شده تنها یک نکته را بیان می کنند ، صدای شخصی نویسنده را می پذیرند و سپس توصیه های خاصی را ارائه می دهند.

هنگامی که مقاله را نوشتید، نسخه‌های آنلاین روزنامه‌ها و مجلات صنعتی را برای پیوند ورودی بسیار ارزشمند هدف قرار دهید.

23. با شرکتهای صنایع تکمیلی شریک شوید.

این روش معمول برای شرکای کانال شرکتی است که به محتوای عالی یکدیگر پیوند بزنند، زیرا آنها علاقه خاصی به موفقیت یکدیگر دارند.

شما ممکن است با نگاهی به حضور کلی در وب در الکسا و SimilarWeb. این سایت‌ها می‌توانند به دریافت یک ایده کلی از ترافیک، نرخ پرش، کلمات کلیدی و منابعی که افراد برای یافتن آن سایت استفاده می‌کنند، و همچنین اقدامات بعدی که پس از بازدید انجام می‌دهند، کمک کنند.

24. بازاریابی مشترک انجام دهید.

همچنین می‌توانید یک قدم فراتر بروید و مشارکت های بازاریابی مشترک. این به معنای شراکت با شرکت دیگری برای تبلیغ بخشی از محتوا یا محصول و سپس به اشتراک گذاشتن نتایج آن تبلیغ است. وقتی از رابطه و دسترسی یک شریک استفاده می کنید، با کار کمتر، پیوندهای بیشتر و سر و صدای بیشتری دریافت خواهید کرد.

بازاریابی مشترک مؤثر نیز لازم نیست پیچیده یا گران باشد. می توانید در فضایی دیگر با یک برند با اندازه مشابه تماس بگیرید و پروژه را برای آنها مطرح کنید. می توانید با چیزی به سادگی چند توییت شروع کنید، سپس راه خود را برای ایجاد وثیقه بازاریابی بسازید.

25. درخواست بررسی کنید.

می‌توانید از کاربران محصول و صنعت خود بپرسید به عنوان مثال، کارشناسان یا تحلیلگران برای بررسی ویژگی‌های جدیدی که در حال ارائه آن هستید، بپردازند. نه تنها یک پیوند ورودی دریافت خواهید کرد، بلکه بازخورد عالی دریافت خواهید کرد و رابطه خود را با کسانی که از آنها خواسته اید تا نظر بنویسند، تقویت خواهید کرد.

نمیدانید از کجا باید نظر بخواهید؟ لیست ما از بهترین وب سایت های بررسی محصول را برای B2B بررسی کنید و شرکت های B2C.

26. با سایر مدیران وب سایت در زندگی واقعی دوست شوید.

تقویت رابطه خود با سایر وب مسترها، درها را برای درخواست‌های پیوند ورودی مرتبط با فرصت‌های آینده باز می‌کند و احتمال نادیده گرفتن این درخواست‌ها را افزایش می‌دهد.

شبکه کردن یک مهارت بی نظیر است. هرچه شبکه شما گسترده تر و بازتر باشد، فرصت های بیشتری را می توانید باز کنید که حتی نمی دانستید وجود دارند. در اینجا نکات مفیدی در مورد شبکه‌سازی مانند یک حرفه‌ای وجود دارد تا شروع کنید.

27. موارد نام تجاری خود را جستجو و نظارت کنید.

برای تبدیل آن اشاره‌ها به پیوندهای ورودی با وب‌مسترها تماس بگیرید، اما فقط زمانی که ضمانت داشته باشد – مثلاً زمانی که آنها به داده‌های شما اشاره می‌کنند. این یک تاکتیک به نام “بازیابی پیوند” است.

نام تجاری را با تنظیم هشدارها با استفاده از ابزارهایی مانند ذکر یا BuzzSumo و افزودن کلمات کلیدی مرتبط با برند یا محصولات شما. فقط مطمئن شوید که هر گونه ذکری را از وب سایت خود در هشدار حذف کرده اید، که می توانید در تنظیمات این ابزار انجام دهید.

این یک الگوی ایمیل برای تماس با ما و درخواست پیوند از معاون بازاریابی ما است:

Link reclamation email template

منبع تصویر

28. پیوندهای شکسته را از طریق ابزارهای خزنده سایت شناسایی کنید.

مشابه مرحله بالا، برخی از مدیران وب ممکن است به سایت شما پیوند دهند اما از پیوندهای قدیمی یا شکسته استفاده کنند. این طبیعی است که شما در طول زمان وب سایت خود را تغییر داده و به روز می کنید. با این حال، این پیوندهای ورودی هنوز ارزشمند هستند – و شما می توانید آنها را به روز کنید.

از ابزارهایی مانند بررسی کننده پیوند مرده استفاده کنید، ابزار بازیابی آب میوه و قورباغه جیغ برای اسکن پیوندهای شکسته در سایر وب سایت ها. سپس ، با استفاده از الگوی فوق به عنوان الهام ، با یک پیوند صحیح به عنوان جایگزین ، با مدیران وب تماس بگیرید.

29. بک لینک های رقبای خود را جستجو و نظارت کنید.

فرصت هایی را بیابید که می توانید پیوندهای مشابهی را دریافت کنید. این یک راه عالی برای یافتن فرصت های پیوند با ارزش نسبتاً آسان است. تحقیقات رقبا را به صورت هفتگی یا ماهانه انجام دهید تا فرصت‌های جدیدی را بیابید که می‌توانید در زمانی که هنوز تازه هستند از آنها استفاده کنید.

از ابزار تجزیه و تحلیل پیوند مانند Ahrefs، Majestic، یا Moz پیوند اکسپلورر برای دریافت لیستی از پیوندهای پشتیبان برای یکی از رقبای خود. سپس ، بررسی کنید که چه نوع پستهایی دارای بک لینک هستند و از آن SEO خارج از صفحه استفاده می کنند.

به عنوان مثال، اگر یکی از رقبای شما در حال نوشتن پست مهمان برای انتشارات خاصی است، به احتمال زیاد آن انتشارات به پست مهمان از شما در مورد موضوعات مشابه علاقه مند شوند.

30. پیوندهای “این توییت” را در محتوای خود بگنجانید.

بخشی از دریافت لینک های ورودی، رساندن محتوای شما به توده ها است. از جمله “توییت این” یا “برای توییت کلیک کنید!” پیوندهایی برای قطعات قابل توییت در محتوای شما باعث می شود افراد بیشتر محتوای شما را به صورت اجتماعی به اشتراک بگذارند.

نتیجه؟ دید بیشتر در موتورهای جستجو، فیدهای خبری، و جریان‌های توییتر – و در نتیجه فرصت بیشتری برای ارجاع داده‌های شما در محتوای دیگران.

یکی از این پیوندها به این صورت است:

محققان دریافتند که تصاویر رنگی تمایل افراد به خواندن یک محتوا را تا 80% افزایش می دهد. [این آمار را توییت کنید!]

می توانید به راحتی با استفاده از سرویس ClickToTweet پیوندهای توییتی ایجاد کنید — بدون نیاز به یادگیری کد سفارشی .

31. ویجت های اشتراک گذاری اجتماعی را نصب کنید.

درست مانند پیوندهای “این توییت” محتوای شما را به بیرون منتقل می کند، بنابراین دکمه ها و ابزارک های اشتراک اجتماعی . آنها را در محتوای بازاریابی خود مانند مطالعات موردی، کاغذهای سفید، کتاب های الکترونیکی و پست های وبلاگ قرار دهید. هر چه بیشتر سایت شما در سایر سایت های رسانه های اجتماعی ظاهر شود، احتمال بیشتری وجود دارد که کسی آن را ببیند، آن را به اشتراک بگذارد و از وب سایت خود به آن پیوند دهد.

32. اسپانسر یا در یک رویداد صحبت کنید.

رویدادها معمولاً به سخنرانان و حامیان مالی خود تبلیغات بسیار خوبی در وب سایت می دهند. آنها یا شما را در صفحه حامیان مالی خود فهرست می کنند یا در یک پست وبلاگ شما را به عنوان سخنران معرفی می کنند. همچنین می‌توانید پیوندهای ورودی را به شرایط خود وارد کنید تا مطمئن شوید که زمان و منابع شما یک پیوند ورودی مفید به دست می‌دهد.

اگر در یک رویداد صحبت می کنید ، یک ارائه فوق العاده و قابل اشتراک گذاری کنید که مردم بخواهند بعداً آن را بیابند ، به اشتراک بگذارند و حتی به آن پیوند دهند.

33. به وب مستر دیگری کمک کنید تا خطای سایت خود را برطرف کند.

به یاد دارید زمانی را که گفتم باید با سایر وب مسترها آشنا شوید؟ این زمان دیگری است که آن اتصالات مفید خواهند بود. هنگامی که لینک های شکسته را در سایت های دیگران پیدا کردید، به آنها اطلاع دهید (البته مودبانه) و بخشی از محتوای خود را به آنها ارائه دهید که جایگزین مناسبی برای آن لینک شکسته باشد. شخصی، دوستانه و مفید باشید، و این می تواند فرصتی برای شروع ایجاد رابطه با آن وب مستر نیز باشد.

34. آزمایشات رایگان و مشاهده سریع محصولات خود را انجام دهید.

وقتی مردم از قبل محصول شما را می‌بینند، می‌خواهند دنیا بداند که آنها بخشی از جمعیت VIP هستند و ممکن است نظری را با پیوندی به سایت شما درباره آن بنویسند.

چند راه برای ارائه نسخه آزمایشی رایگان وجود دارد. می توانید چند دکمه فراخوان برای اقدام برای وب سایت یا وبلاگ خود ایجاد کنید. (این الگوهای CTA رایگان و قابل تنظیم را دانلود کنید تا به شما کمک کند.)

همچنین می توانید یک ایمیل اعلام محصول جدید برای افرادی که فکر می کنید علاقه مند هستند ، مانند مشتریان فعلی ، ارسال کنید. اگر از نحوه اعلام محصول خود مطمئن نیستید ، راهنمای ما را در مورد نحوه ایجاد ایمیل راه اندازی محصول عالی.

لینک های ورودی را به روش کلاه سفید بسازید و رتبه بندی را افزایش دهید

روزهای ارسال هرزنامه در بخش نظرات و پرداخت هزینه خدمات لینک سازی به پایان رسیده است. با راهنمایی‌ها و روش‌هایی که من به اشتراک گذاشته‌ام، شما در راه ساختن بک لینک‌های با کیفیت بالا به روش کلاه سفید هستید. همانطور که پیوندهای بیشتری به سایت شما اشاره می کند ، در SERP ها رتبه بسیار بالاتری خواهید داشت ، ترافیک ارگانیک را افزایش داده و مشتریان و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب می کنید.

توجه ویراستار: این پست در اصل در آوریل 2012 منتشر شده است و برای تازگی ، دقت و جامعیت به روز شده است.

SEO Starter Pack

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *