بازار یابی, بیا سایت ایران

7 راه برای ادغام موتورهای جستجو و بازاریابی ایمیلی

5167671844 b26432c9ac m resized 600 در جهان بازاریابی ورودی ، تاکتیک های یکپارچه برای بازاریابان از اهرم باورنکردنی استفاده می کند. با این حال ، ادغام اغلب می تواند چالش برانگیز باشد زیرا تاکتیک های بازاریابی فردی در سیلوهایی با همکاری کمی وجود دارد. این امر به ویژه در مورد یک زن و شوهر قدرت بعید است ، بهینه سازی موتور جستجو و ایمیل مارکتینگ .

بهینه سازی موتورهای جستجو احتمالاً منبع قوی ترافیک بوده و از قبل برای شما منجر شده است. و ایمیل مارکتینگ کانال اصلی تولید سرب ورودی بیشتر شرکت ها است. در حالی که هر دو تاکتیک به تنهایی تکان می خورند ، هنگامی که با هم ترکیب می شوند ، تقویت هیجان انگیزی را تجربه می کنند. بیایید چند روش را بررسی کنیم تا بتوانیم جستجو و ایمیل را برای سرنخ های بیشتر ترکیب کنیم!

7 روش ادغام موتور جستجو و بازاریابی ایمیلی

1. توزیع محتوای ایجاد پیوند از طریق ایمیل – بله ، ایمیل عمدتاً مربوط به تولید سرب است. اما در تلاشهای نسل پیشرو خود کوته بین نباشید. ترافیک موتورهای جستجو می تواند جریان ثابتی از سرنخ های کیفیت را در طول زمان ارائه دهد. برای بسیاری از شرکت ها ، بازاریابی ایمیلی بزرگترین کانال آنها برای بازاریابی است.

ارسال ایمیل به پیشنهادات مبتنی بر تولید سرب قطعاً ایده خوبی است ، اما با توزیع گاه به گاه مطالبی مانند اینفوگرافیک یا پست های وبلاگ عالی از طریق ایمیل ، می توانید دسترسی و متعاقباً پیوندهای ورودی و قدرت صفحاتی را که محتوا در آن قرار دارد ، بهبود بخشید. در آینده ، می توانید محتوای آن صفحه را با یک پیشنهاد عالی برای تولید سرنخ جایگزین کنید تا از تمام ترافیک موتورهای جستجو شده در صفحه استفاده کنید.

2. بهینه سازی برای بهترین موضوعات تولید سرب – به داده های ایمیل خود نگاه کنید. کدام پیشنهادات و موضوعات دارای بهترین نرخ باز و کلیک هستند؟ اگر مدتی است که بازاریابی ایمیلی انجام می دهید ، احتمالاً داده های تاریخی بزرگی در ارتباط با تلاش های خود برای تولید سرنخ دارید. از این داده ها برای کمک به شما در اولویت بندی تلاش های بهینه سازی موتورهای جستجو استفاده کنید. سپس کلمات کلیدی و پیشنهادات برتر از کمپین های ایمیل خود را با عملکرد بالا بهینه سازی کنید.

3 تبدیل پیشنهاد آزمایش قبل از ارسال ایمیل – لازم نیست یک پیشنهاد را پس از تکمیل ایمیل به لیست خود ایمیل کنید. در عوض ، می توانید از ترافیک موتورهای جستجو ، تبلیغات با پرداخت کلیک (PPC) و وبلاگ خود استفاده کنید تا به نرخ تبدیل صفحه فرود و پیشنهاد نگاه کنید. از این داده ها برای اصلاح و بهبود مطالب یا صفحه اصلی آن قبل از ارسال آن به کل لیست خود استفاده کنید.

4. از PPC برای افزایش نرخ کلیک ایمیل (CTR) استفاده کنید – در دنیای شلوغ بازاریابی ورودی ، معمولاً مشتریان احتمالی شما باید چندین بار در معرض ایده های شما قرار بگیرند. هنگام برنامه ریزی ارسال ایمیل بزرگ بعدی خود برای تولید سرب ، یک برنامه PPC برنامه ریزی کنید که از روز قبل شروع می شود و چند روز پس از ارسال ایمیل ادامه می یابد تا به پشتیبانی بیشتر از ایمیل و پیشنهاد آن کمک کند. آگاهی ایجاد شده توسط این تبلیغات PPC می تواند به افزایش نرخ کلیک برای ایمیل های شما کمک کند.

5. Search Engine Optimize Landing Pages – صفحات فرود خود را پنهان نکنید! صفحات فرود کلید موفقیت بازاریابی ورودی شما هستند. مطمئن شوید که فراتر از ارسال آنها در ایمیل های بازاریابی ، برای بهینه سازی محتوای صفحات فرود خود برای موتورهای جستجو وقت می گذارید. این بدان معناست که عناوین صفحات کشنده ، ساختار URL عالی و کپی مربوطه با کلمات کلیدی در خود صفحه بهینه شده است.

6. تمرکز بر اشتراک ایمیل برای ایجاد پیوند – بخشی از ایجاد پیوندها برای بهینه سازی موتورهای جستجو این است که محتوای شما را در حضور بیشتر افراد ممکن قرار دهید. فقط ارسال محتوا برای ایجاد پیوند کافی نیست. در عوض ، پیوندهای اشتراک گذاری اجتماعی را به محتوایی که در ایمیل خود تبلیغ می کنید اضافه کنید . شامل یک پیام سریع است که افراد را نیز تشویق می کند تا ایمیل را برای همسالان خود ارسال کنند.

7. از PPC برای آزمایش خطوط موضوع ایمیل استفاده کنید – خطوط موضوعی بخش بزرگی از موفقیت بازاریابی ایمیلی هستند. به جای این که حدس بزنید به نظر شما کدام خط موضوعی بهتر جواب می دهد ، از PPC برای جمع آوری داده ها در مورد گزینه های موضوع استفاده کنید. پنج خط موضوعی ایجاد کنید. یک آگهی PPC متفاوت برای هر خط موضوعی اجرا کنید. پس از جمع آوری داده های کافی ، تعیین کنید کدام خط بیشترین نرخ کلیک را داشته و از آن برای ارسال ایمیل خود استفاده کنید.

در غیر اینصورت چگونه موتور جستجو و بازاریابی ایمیلی ؟

learning-seo-experts


نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *