8 استراتژی SEO SEO برای شرکت شما, بیا سایت ایران

8 استراتژی SEO SEO برای شرکت شما

سایت های سازمانی در هر مرحله رقابت سختی دارند. به همین دلیل است که خلاقیت و استفاده از استراتژی های مدرن SEO SEO اهمیت بیشتری پیدا می کند.

یک استراتژی سئو سازمانی برنامه ریزی شده شامل عوامل فنی ، ایجاد محتوا با کیفیت بالا و شهرت نام تجاری است.

در این راهنما ، برخی از بهترین شرکت استراتژی های SEO که باید برای رتبه بندی وب سایت خود در Google استفاده کنید.

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم.

Enterprise SEO چیست؟

SEO سازمانی روشی است برای دریافت ترافیک بیشتر از Google برای شرکتها و مشاغل بزرگ.

به عبارت ساده ، SEO شرکت در وب سایت های بزرگتر با هزاران صفحه انجام می شود.

تصویر عملکرد گزارش کنسول جستجوی Google.

این نوع سئو دارای پیچیدگی خاصی است. به همین دلیل است که به هر یک از اعضای تیم SEO Enterprise وظیفه خاصی اختصاص داده شده است تا روند را آسان تر کرده و از اشتباه جلوگیری کند.

SEO برای دستیابی به نتایج بزرگتر در مقیاس بزرگ انجام می شود. به همین دلیل است که شرکت ها بیش از 25000 دلار در هر ماه برای تلاش های SEO شرکت .

به عنوان مثال ، ایرتل نام معتبری در بخش مخابرات است اما در سه نتیجه برتر در Google رتبه بندی نشده است. آنها رتبه بندی نتایج چهار تا ده را در صفحه یک نتایج موتورهای جستجو (SERPs) برای بسیاری از کلمات کلیدی حفظ کردند. رقبای آنها با رتبه بندی در سه موقعیت برتر در Google ، بخش اعظم ترافیک ارگانیک (و مشاغل بیشتر) را به دست آوردند.

برای به دست آوردن این موقعیت های برتر ، آنها استراتژی SEO شرکت را برای بیش از 2000 کلمه کلیدی برنامه ریزی کردند. استراتژی آنها نتیجه داد و ایرتل با موفقیت 2100 کلمه کلیدی را در سه نتیجه جستجوی برتر رتبه بندی کرد.

Find out the 5 benefits of Enterprise SEO

پنج مزایای SEO سازمانی

در اینجا پنج مزیت SEO سازمانی است:

1 به هزینه و تلاش Pay-Per-Click (PPC) را کاهش دهید

یک استراتژی خوب برنامه ریزی شده به شما کمک می کند تا مهمترین کلمات کلیدی خود را در جستجوی Google رتبه بندی کنید. هنگامی که شروع به رتبه بندی برای مهمترین پول خود می کنید. با ایجاد شرایط ، می توانید بودجه تبلیغات PPC خود را برای آن کلمات کلیدی متوقف یا کاهش دهید. بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای ، ترافیک ارگانیک از Google دریافت خواهید کرد. همچنین ، می توانید این ترافیک را در کانال های دیگر مانند Facebook ، که ارزان تر از Google هستند ، مجدداً هدف قرار دهید.

2. پیام رسانی ساده مارک

SEO SEO به نام تجاری شما کمک می کند تا پیامها را مطابق کانال بازاریابی ساده کند. اما ، بیش از هر چیز ، به شما امکان می دهد پیامهای سفارشی را مطابق با نیازهای مخاطبان موردنظر خود تبلیغ کنید. SEO سازمانی تا حد زیادی شهرت آنلاین مارک شما را کنترل می کند و پیام های تجاری برای نشان دادن اینکه شما یک برند معتمد هستید.

3. بازاریابی محلی بسیار هدفمند

تحقیقات نشان می دهد که 46٪ از کل جستجوهای Google محلی هستند.

SEO SEO یک راه حل مقیاس پذیر برای بازاریابی محلی هدفمند است. وقتی صفحات وب شما برای Google Maps (صفحات محلی) بهینه شده است ، ترافیک وب سایت و درآمد شما افزایش می یابد. ، نیازهای محلی و ترجیحات مصرف کنندگان.

4. گسترش به مخاطب جدید

Enterprise SEO یک راه م effectiveثر برای گسترش سهم بازار شما و جلب نظر مخاطبین جدید است.

یک کمپین SEO خوب برای بازاریابی محصول فعلی شما را مدیریت می کند و رد پای دیجیتالی شما را به طرز ظریفی گسترش می دهد به این به مارک شما کمک می کند تا در بلند مدت رقابت کند.

5. Omni-Channel Impact

یک کمپین موفقیت آمیز سئو سازمانی بر سایر کانال های بازاریابی نیز تأثیر می گذارد. این به شما کمک می کند هزینه های بازاریابی خود را کاهش دهید ، تعاملات ، تبدیل ها و ROI را افزایش دهید.

Find out the 8 best enterprise SEO strategies.

بهترین استراتژی های SEO در سال 2021

بازاریابان متوجه می شوند که SEO چیزی بیشتر از مجموعه ای از کلمات کلیدی و صفحات وب نیست.

بخش هیجان انگیز این است که تغییرات کوچک در استراتژی های SEO می تواند منجر به برخی تغییرات اساسی در درآمد کسب و کار شما شود. SEO سازمانی در ابتدا سازگاری با آن چالش برانگیز است. داشتن یک استراتژی به برند شما کمک می کند تا این عوارض را از بین ببرد. = “Paragraph__SParagraph-sc-1p2ggqg-0″> در زیر هشت بهترین استراتژی سئو سازمانی که امروزه می توانید استفاده کنید.

1. ساختار وب سایت

اگر وب سایت شما به خوبی برنامه ریزی نشده باشد ، نمی توانید بهترین تجربه کاربری را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. این امر بر روی سئو وب سایت شما تأثیر منفی می گذارد. Paragraph__SParagraph-sc-1p2ggqg-0 “> یک ساختار وب سایت منظم به شما کمک می کند تا تجربه کاربری بهتری را ارائه دهید. این باعث می شود وب سایت شما به راحتی قابل دسترسی باشد و به شما کمک می کند تا معیارها ، فروش و تبدیل وب سایت خود را افزایش دهید.

شما باید وب سایت خود را با توجه به موضوعات ، موضوعات فرعی و موضوعات طاقچه سازماندهی کنید.

با ایجاد دسته ها ، زیر شاخه ها و برچسب ها شروع کنید. از مدل Spoke-hub (ستون-خوشه) استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا اعتبار موضوعی وب سایت خود را افزایش دهید. blockquote class = “wp-block-quote” readability = “6”>

یک قاعده خوب این است که همه صفحات را در سه کلیک (یا پوشه ها) از ورود کاربر به سایت حفظ کنید. ”

استراتژی دیگر تجزیه و تحلیل رفتار کاربر در وب سایت شما است. مهمترین و بازدید شده ترین صفحات خود را در وب سایت پیدا کنید. سپس ، با افزودن صفحات به ناوبری ، پاورقی ، نوار کناری و غیره ، دسترسی به آن صفحات را آسان کنید.

برای آشنایی با ساختار وب سایت و بهترین شیوه ها ، می توانید راهنمای دقیق ما را در مورد ساختار وب سایت .

2. بودجه خزیدن

این یکی از مهمترین استراتژی های SEO سازمانی است که نمی توانید از آن چشم پوشی کنید. = “10”>

بودجه خزیدن شامل تعداد صفحاتی است که یک خزنده برای خزیدن در یک دوره خاص تنظیم می کند. پس از اتمام بودجه ، خزنده های وب دسترسی به صفحات وب سایت شما را متوقف می کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که بودجه خزنده خود را به درستی مدیریت کنید.

مفهوم ساده است: هرچه گوگل وب سایت شما را بیشتر خزاند ، وب سایت شما پتانسیل رتبه بندی بهتری دارد.

اما فقط در صورتی کار می کند که Google بتواند صفحات مهم شما را پیدا کرده و آنها را خزنده کند. اگر نه ، پس شما بودجه خزیدن وب سایت خود را هدر می دهید. این بر رتبه بندی وب سایت شما تاثیر می گذارد. -sc-1p2ggqg-0 “> در اینجا نحوه حل این مشکل آمده است:

  • نگاهی به گزارش های وب سایت خود برای ربات های Google بیاندازید.
  • با استفاده از اپراتورهای جستجو .
  • اطمینان حاصل کنید که صفحات بی اهمیت مانند بایگانی ، حریم خصوصی خط مشی ، برچسب ها و صفحات مشابه بدون پیگیری و بدون فهرست بندی هستند.
  • صفحات بی اهمیت قدیمی را از وب سایت خود حذف کرده یا آنها را فهرست نکنید.
  • صفحات وب سایت خود را سبک تر کنید. از استفاده زیاد از جاوا اسکریپت خودداری کنید.
  • پیوند داخلی (یا پیوند) مناسب را در وب سایت خود انجام دهید.

توجه: هنگام ایجاد تغییرات در وب سایت خود برای بهبود وب سایت خود مراقب باشید. بودجه خزنده وب سایت ، زیرا تغییرات ناخواسته می تواند رتبه وب سایت شما را خراب کند. در صورت شک و تردید از متخصص یا خدمات SEO کمک بگیرید.

3. مقام موضوعی

مرجع موضعی از تخصص و عمق دانش در یک طاقچه خاص حمایت می کند. اگر وب سایت شما دارای محتوای باکیفیت و معتبر در مورد موضوعی خاص است ، سایر عوامل فقط در جای خود قرار می گیرند.

به عنوان مثال ، چرا نیویورک تایمز (NYTimes) یا بلومبرگ را بر سایر نشریات ترجیح می دهید؟ از آنجا که می دانید The NYTimes در رسانه های خبری بهترین است و بلومبرگ برای موضوعات مرتبط با تجارت بهترین است.

اقتدار موضعی در سئو نیز کار می کند. در اینجا چگونه می توانید یک مرجع موضعی شوید: “Paragraph__SParagraph-sc-1p2ggqg-0″> یک پست وبلاگی خوب تحقیق شده و بصیرت انگیزتر از ایجاد 100 پست کوتاه تر شبیه آنچه در حال حاضر وجود دارد.

با تحقیق و تجربیات اصلی خود موضوع خود را با جزئیات پوشش دهید.

همچنین ، همانطور که در بالا اشاره شد ، داشتن یک وب سایت منظم نه تنها برای مزایای ناوبری و SEO بلکه برای تبدیل شدن به یک مقام مهم نیز مهم است.

4. به روز رسانی محتوا

محتوای تازه مانند اکسیژن برای وب سایت شما عمل می کند.

ایجاد محتوا یک طرف سکه است ، اما به روز رسانی آن بخش مهمی از استراتژی SEO شرکت است. همه ما می دانیم که Google به روز رسانی های مکرر ، مقالات و اطلاعات جدید و ارزشمند را دوست دارد. 10 “>

وقتی محتوای قدیمی خود را به روز می کنید ، خزنده وب سایت های شما را بیشتر نمایه می کند. به همین دلیل ، موتورهای جستجو اغلب در وب سایت شما ایستاده و مطالب تازه شما را در صفحه اول رتبه بندی می کنند.

به همین دلیل بروزرسانی محتوای قدیمی شما بخش مهمی از استراتژی SEO شما است. اگر از به روزرسانی های الگوریتمی هسته ای گسترده Google پیش آمده اید ، باید محتوای وب سایت فعلی خود را بهبود بخشیده یا مجدداً مورد استفاده قرار دهید.

فرصت های موجود در محتوای موجود خود را پیدا کنید ، جزئیات قدیمی را به روز کنید و محتوا را جامع تر کنید تا هدف جستجو را برآورده کنید.

مطمئناً در یک یا دو هفته شاهد افزایش رتبه بندی کلمات کلیدی خود خواهید بود.

5. EAT و جستجوهای تجاری

همه چیز در مورد خواسته های گوگل و کاربران آن است. مفهوم EAT از این بیانیه پشتیبانی می کند.

تخصص ، اقتدار و قابلیت اطمینان سه ستون فرایند EAT هستند. این مفهوم از دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجو در Google نشأت می گیرد. هدف کاهش اطلاعات غلط و ایجاد قابلیت اعتماد در بین بازدیدکنندگان جستجوی اینترنتی آنلاین بود.

EAT با اعطای اعتبار به محتوای شما ، از SEO SEO پشتیبانی می کند. Google تصمیم می گیرد که آیا این اطلاعات توسط یک متخصص نوشته شده است یا خیر و تصمیم می گیرد که آیا خوانندگان باید از توصیه ها پیروی کنند.

مطمئناً EAT عامل رتبه بندی مستقیم نیست. اما گوگل از ترکیبی از الگوریتم ها برای ارزیابی وب سایت ها و صفحات وب مشابه به قصد EAT استفاده می کند.

EAT اگر در طاقچه YMYL (پول خود زندگی خود) کار می کنید اهمیت بیشتری پیدا می کند. Google بسیار جدی است و می خواهد نتایج واقعی مربوط به موضوعات مربوط به سلامت و پول را ارائه دهد.

نمونه مقاله در طاقچه YMYL.

انتشار در نشریات رسانه ای و سایت های صنعتی ، و همچنین نمایش جزئیات مربوط به شرکت ، تیم ، نویسنده ، شناسه ها و جوایز ، به شما کمک می کند تا EAT وب سایت خود را افزایش دهید.

در کنار EAT ، باید بر بهبود جستجوهای نام تجاری خود تمرکز کنید.

هنگامی که کاربران یک کسب و کار را با نام آن در Google جستجو می کنند ، در این صورت یک پیام مثبت به Google درباره کسب و کار شما ارسال می کند. Google به شما به عنوان یک مقام احترام می گذارد و ترجیح می دهد شما را بالاتر از دیگران قرار دهد.

به همین دلیل است که باید بر افزایش درخواست های مرتبط با نام تجاری برای کسب و کار خود تمرکز کنید.

6. بهینه سازی برای جستجوی صوتی

فناوری هر ثانیه در حال تکامل است. وقتی خواندن این جمله را به پایان برسانید ، یک برنامه جدید قبلاً به روز شده است. استفاده از جدیدترین فناوری یکی از بهترین استراتژی های SEO سازمانی است تا از رقبا پیشی بگیرید.

بهینه سازی صدای SEO یکی از این فناوری است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای تایپ کردن پرس و جو ، در گوگل به جستجوی آنها بپردازند. بنابراین ، اگر وب سایت شما برای جستجوهای جستجوی صوتی بهینه نشده باشد ، مشتریان خود را از دست خواهید داد.

به همین دلیل بهینه سازی صدا باید در لیست استراتژی SEO شرکت شما باشد.

برای بهینه سازی وب سایت خود برای جستجوی صوتی ، باید:

  • بر کلمات کلیدی مکالمه تمرکز کنید.
  • محتوای خود را با استفاده از لیست ها و برچسب های H به درستی تنظیم کنید.
  • فقط 2-3 خط را در یک پاراگراف اضافه کنید.
  • اضافه کردن بخش های متداول.
  • پیاده سازی انواع مختلف طرح و گفتار.

7. انجام ممیزیهای بهنگام SEO SEO

شما باید هر از گاهی ممیزی های مفصل سئو را انجام دهید. مدیریت یک سایت بزرگتر پیچیده تر است. ممکن است مسائلی وجود داشته باشد که نمی توانید با یک نگاه ساده به سایت خود پی ببرید.

شما باید ممیزی های حرفه ای سئو 2-3 بار در سال انجام دهید. حداقل یکی از آنها باید از متخصص SEO حرفه ای یا شرکت باشد به این امر احتمال اشتباهات را کاهش می دهد و به شما کمک می کند تا استراتژی های SEO مناسب شرکت را با رشد شرکت خود تطبیق دهید.

شما باید یک چک لیست حسابرسی ایجاد کنید که به تیم شما کمک می کند تجزیه و تحلیل حسابرسی را بدون دردسر انجام دهد. شما می توانید چک لیست خود را به قسمت های مختلف مانند ممیزی فنی SEO ، ممیزی محتوا ، و پیوند ممیزی. این به شما کمک می کند تا حسابرسی خود را بدون گذشتن از چیزی تکمیل کنید. p class = “Paragraph__SParagraph-sc-1p2ggqg-0″> پس از تکمیل تمام تجزیه و تحلیلها برای مراجع بعدی ، یک گزارش کوتاه ایجاد کنید. همه چیز را ثبت کنید.

پس از بررسی وب سایت ، ابتدا با تغییرات کوچک شروع کنید. بیش از یک تغییر را همزمان انجام ندهید. همچنین ، همیشه هر تغییری را که در سایت خود با تاریخ و زمان ایجاد می کنید ، ثبت کنید. این به شما کمک می کند بفهمید چه چیزی کار می کند یا چه چیزی کار نمی کند.

8. پیوندها و روابط عمومی دیجیتال

پیوند ساختمان و روابط عمومی دیجیتال دست به دست هم دهید در دست داشتن استراتژی SEO اگر منبع مناسب برای اطلاع رسانی وجود نداشته باشد ، محتوای خوب فایده ای ندارد.

بهینه سازی پیوندها بخش مهمی از هر استراتژی روابط عمومی است. اینجاست که بک لینک های با کیفیت بالا به تجارت شما کمک می کند. در این شرایط ، تیم SEO شما باید به تیم روابط عمومی شما در اجرای این استراتژی کمک کند. = “13”>

اغلب شامل اطلاعیه های مطبوعاتی شرکت ها ، داستانهای پولی و بدون پرداخت ، تولید محتوا که شامل پیوندهای خاص و موارد دیگر است. همیشه سعی کنید پیوندهای مربوطه را از سایت های معتبر دریافت کنید. کپی کردن این نوع پیوندها برای رقابت شما آسان نخواهد بود و در بلند مدت رتبه شما را افزایش می دهد.

روابط عمومی دیجیتال به عنوان دست یاری در ایجاد پیوندها از تأثیرگذاران مختلف ، خانه های رسانه ای و رسانه های اجتماعی با کمک کمپین های روابط عمومی عمل می کند به

سرانجام ، این وب سایت ها به سایت های شرکت شما باز می گردند و به PR دیجیتال اجازه می دهد تا در استراتژی SEO شما نقش داشته باشد.

از امروز با Enterprise SEO شروع کنید

به عنوان یک برند در حال رشد ، شرکت شما فرصتی عظیم برای تکامل دارد.

ممکن است SEO اولیه در مرحله اولیه کمی گیج کننده به نظر برسد ، اما در نهایت ، تنها چیزی که نیاز دارید یک مخاطب وفادار ، یک تیم سخت کوش و یک فرایند اثبات شده است.

وقتی پول خود را در جایی قرار می دهید که نتایج شما در آن باشد ، از ارزش نام تجاری خود محافظت می کنید و پول خود را بیشتر عملی می کنید. یک استراتژی SEO خوب در هر دو مورد به شما خدمت می کند.

6 دلیل برای انتخاب وب مایع برای میزبانی سازمانی

وب مایع محصولات ابری را برای برآوردن نیازهای مشاغل سازمانی ارائه می دهد. ما با توجه به نیاز شما راه حل های سفارشی ارائه می دهیم و 24 ساعته با شما کار می کنیم.

در اینجا دلایل اصلی انتخاب Liquid Web for Enterprise Hosting آورده شده است: } “>

  1. Uptime : وب سایت شما همیشه باید برای کاربران و همچنین Google در دسترس باشد تا بتوانند خزنده شوند. برای این منظور ، میزبان وب شما باید زمان کارکرد بالاتری داشته باشد. داشتن میزبانی وب با زمان مناسب برای سئو نیز مهم است. در سال 2020 ، Liquid Web دارای 99.998٪ آپ تایم بود که بسیار SEO-friendly برای یک وب سایت.
  2. سرعت وب سایت: عملکرد وب سایت یکی از عوامل مهم در رتبه بندی در گوگل است. همچنین بر تبدیل وب سایت شما تأثیر می گذارد. میزبانی وب نقش مهمی در کاهش زمان بارگذاری صفحه شما دارد. وب مایع از آخرین فناوری ها و زیرساخت ها برای بارگیری وب سایت شما با سرعتی سرسام آور استفاده می کند.
  3. امنیت: جدیدترین فناوری های وب مایع world- امنیت کلاس به وب سایت شما از هکرها ، ربات ها و سایر فعالیت های ناخواسته. آنها پیوسته سرورهای خود را برای کدهای مخرب بررسی می کنند و همچنین یک تیم تخصصی هرزنامه برای محافظت از وب سایت شما دارند.
  4. مکان های سرور: مکان های سرور بر زمان بارگذاری وب سایت تأثیر می گذارد. قبل از خرید باید از یک شرکت در مورد مکان سرور آنها سوال کنید. وب مایع دارای مراکز داده خصوصی و یک تیم متخصص برای نظارت بر عملکرد شبکه شما و ارائه خدمات درجه یک.
  5. CDN : وب مایع ارائه می دهد شبکه های تحویل محتوا (CDN) برای افزایش بیشتر عملکرد وب سایت شما از طریق Cloudflare و Akamai.
  6. پشتیبانی : وب مایع پاسخ اولیه را در 59 ثانیه تضمین می کند و تیم پشتیبانی همیشه اینجاست تا به شما کمک کند ، 24/7/365.

نوشته ها مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *